Miksette naiset tee itse aloitteita?
Jos teitä lähestyvät miehet ei nappaa niin miksette itse tee aloitteita? Päälle tunkevat humalaiset ym. vältätte kun lähestytte niitä jotka ovat paikalla mutta ovat korkeintaan ehkä katsoneet päin, ette te siinä mitään menetä.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia ei kiinnosta yleensä parisuhteet niin paljon kuin miehiä. Miksi siis tehdä aloite?
Miksi te sitten lähdette parisuhteeseen, kun mies tekee aloitteen? Ette vaan uskalla sanoa ei kiitos ja sen takia aloitatte vuosia tai vuosikymmeniä kestävän kärsimyksen?
No katsos.
Random mies kadulla on kuin puu. Paitsi että puu tuottaa happea, jota tarvitsen, ja mies kuluttaa sitä. Eli random mies on sellaisenaan nettonegatiivinen elämässäni.
Mies, joka sen sijaan antaa minulle huomiota ja on minulle mukava, on nettopositiivinen. Eli siinä vaiheessa kun mies vielä kosiskelee, vaikutus on yleensä toivottu.
Pidemmän päälle tämä kuitenkin muuttuu, ja miehestä tulee usein naiselle jopa haitallisempi kuin se happea kuluttava random-mies kadulla. Tämä on tuo kuvaamasi kärsimys. Ja tällöin suhde lopetetaan.
En halua parisuhdetta. Siksi vältän minkäänlaista kontaktia miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein joskus nettideittailussa miehille alotteita, mutta huomasin että siitä ei koskaan seurannut mitään. Kyllä ne miehet ilmoittavat jos haluavat nähdä, mutta niitä ei voi pakottaa mihinkään. Aivan yhtä turhan kanssa yrittää lähestyä.
Siihen kyllä uskon että on järkevää näyttää ns. virheää valoa, eli osoittaa pientä kiinnostusta esim. hymyilemällä tai tekemällä lähestymisen mahdollisemmaksi. Mutta aloitetta en tekisi koskaan enää. Miehen on saatava olla se joka jahtaa, muuten hän ei arvosta saamaansa.
Mulla kans kokemus, että jos olen aloitteellinen ja ilmaisen mielenkiintoni suoraan niin ei siitä ole ikinä mitään syntynyt. Nytkin mies ensin oli tosi innostunut ja heti kun aloin uskaltamaan ja alkoi olla tunteita, niin mies kavahti ja etääntyi.
Ihan normaalia. Ei se miehen aloite tee suhteen alkamisesta yhtään sen todennäköisempää. Molempien on kuitenkin oltava kiinnostuneita, jotta mitään syntyy.
Vierailija kirjoitti:
Naisia ei kiinnosta yleensä parisuhteet niin paljon kuin miehiä. Miksi siis tehdä aloite?
Höpöhöpö. Naiset vain ovat nirsoja ja aika harva mies kiinnostaa tarpeeksi, etenkään että aloitteen tekisi. Naiset todellakin haluavat parisuhteita niiden parhaiden miesten kanssa.
Naiset tekevät harvoin aloitteita, ja silloinkin yleensä itseään huomattavasti tasokkaampien miesten kohdalla. Siinä saattaa pakit sitten tullakin, kun kurottaa niin korkealle. Sitten valitetaan, etteivät miehet muka tykkää naisen aloitteellisuudesta. Ei, moni mies kyllä tykkää paljonkin, mutta naiset harvemmin noita miehiä lähestyvätkään.
Ompa palsta täynnä katkeroituneita naisia kun lukee vastauksia. Ja sitten vielä syyttelette ja haukutte miehiä jotka ovat katkeroituneita vaikka olette itse yhtä surkeita ja säälittäviä.
Miksi pitäisi tehdä aloitteita?
Ei minua ole koskaan kiinnostanut miesten seura.
Naimisissa olen vain siitä syystä, että puolisoni hakeutui seuraani ja huomasin pitäväni hänestä ja hänen seurastaan.
Aloitteen tekee se, joka kaipaa seuraa. Ketään muuta ei voi pakottaa tekemään aloitteita.
Ai meinaat, että baariin lähteneen naisen on "pakko" ottaa baarista joku, kiinnosti tai ei? Ollakseen turvassa pahimmilta örisijöiltä pitää ottaa säälistä joku vähän selvempi mutta yhtä vähän kiinnostava?
Entäs, jos se baariin lähtenyt nainen on varattu?
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet eivät houkuttele millään tavalla?
Jos maassa on 5e seteli teen aloitteen nostaakesni sen.
Jos maassa on kasa paskaa niin teen aloitteen ottaa askeleen sivulle.
Capish?
Moi lesbo
Vierailija kirjoitti:
Naimisissa olen vain siitä syystä, että puolisoni hakeutui seuraani ja huomasin pitäväni hänestä ja hänen seurastaan.
Aloitteen tekee se, joka kaipaa seuraa. Ketään muuta ei voi pakottaa tekemään aloitteita.
Miksi sä vastaat tällaiseen ketjuun, jos sua ei edes kiinnosta suhteet, seksi ja miehet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te sitten lähdette parisuhteeseen, kun mies tekee aloitteen? Ette vaan uskalla sanoa ei kiitos ja sen takia aloitatte vuosia tai vuosikymmeniä kestävän kärsimyksen?
Aika harva miehen tekemä aloite johtaa kyllä suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea pitää kokeilla. Ei naiset yleensä enää aikuisemmalla iällä lähdekään parisuhteeseen, nähty jo.
Ihana perustelu aapeella, "ettekö tajua että vältätte päälle tunkevat humalaiset kun lähestytte [eli etsitte suojaksenne] vähemmän humalaisia miehiä".
Muistuttaa sitä "jos ei olisi miehiä, kuka teitä naisia suojelisi" vitsiltä (punchline: suojelisi meitä miltä?).
Koska miehet ei kiinnosta niin miksi tehdä aloitettakaan?
Vierailija kirjoitti:
Ompa palsta täynnä katkeroituneita naisia kun lukee vastauksia. Ja sitten vielä syyttelette ja haukutte miehiä jotka ovat katkeroituneita vaikka olette itse yhtä surkeita ja säälittäviä.
Mitä ihmeen katkeraa sä näet mun viestissä? En ole katkera.
" Mä olen tehnyt aloitteita monet kerrat. En tee sitä kaikille miehille. Vain niille miehille joista olen kiinnostunut. "
Vierailija kirjoitti:
Ihana perustelu aapeella, "ettekö tajua että vältätte päälle tunkevat humalaiset kun lähestytte [eli etsitte suojaksenne] vähemmän humalaisia miehiä".
Muistuttaa sitä "jos ei olisi miehiä, kuka teitä naisia suojelisi" vitsiltä (punchline: suojelisi meitä miltä?).
No tämä. Eipä ole lähestyjiä ikinä mun parisuhde mitenkään estänyt. Mä saan katsos ap edelleen käydä ilman miestäkin ulkona, mun mies ei ole mikään muslimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä vastaat tällaiseen ketjuun, jos sua ei edes kiinnosta suhteet, seksi ja miehet?
Koska hänen vastauksensa sopii sun kysymykseen. Usko pois, tuo on hyvin yleinen syy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Naiset vain ovat nirsoja ja aika harva mies kiinnostaa tarpeeksi, etenkään että aloitteen tekisi. Naiset todellakin haluavat parisuhteita niiden parhaiden miesten kanssa.
Ehkä siinä deluusiovaiheessa, kun ei vielä ymmärrä mitä miehet ovat. Kaikki jotka ymmärtävät, pysyttelevät yleensä sinkkuina.
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet ei kiinnosta niin miksi tehdä aloitettakaan?
Jos miehet ei kiinnosta niin miksi edes vastata tähän keskusteluun muutakuin vttuillaksesi?
Koska miehet eivät houkuttele millään tavalla?
Jos maassa on 5e seteli teen aloitteen nostaakesni sen.
Jos maassa on kasa paskaa niin teen aloitteen ottaa askeleen sivulle.
Capish?