Miksette naiset tee itse aloitteita?
Jos teitä lähestyvät miehet ei nappaa niin miksette itse tee aloitteita? Päälle tunkevat humalaiset ym. vältätte kun lähestytte niitä jotka ovat paikalla mutta ovat korkeintaan ehkä katsoneet päin, ette te siinä mitään menetä.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet eivät houkuttele millään tavalla?
Jos maassa on 5e seteli teen aloitteen nostaakesni sen.
Jos maassa on kasa paskaa niin teen aloitteen ottaa askeleen sivulle.
Capish?
Moi lesbo
Eivät minua naistenkaan sukuelimet kiinnosta. Turha projisoida alhaisuuttasi muihin.
Kyllä teen aloitteita ja ihan selvinpäin. On ollut huono tulos. Miehet mutisevat jotain epäselvää varpaisiinsa katsoen. Sitten myöhemmin tulevat kännissä valittamaan, kun en enää toista kertaa tullut ehdottamaan mitään.
Jos ehdotan vaikka "lähdetkö seuraksi illanviettoon?" niin oletan että kiinnostunut mies lähtee, vaikka ei niin kovasti olisi se oma juttu.
Minä lähtisin vaikka kastematojahtiin, jos mies olisi muuten kiinnostava.
Mutta koska en itse käytä alkoholia, niin oletan että mies on siistissä kunnossa jos ehdottaa kastematojahtia.
Myös tupakointi on minusta epämiellyttävä tapa.
Elämä on näinkin ihan hyvää, niin miksi ottaa joku vain siksi ettei osaa olla yksin..?
Koska ap haluaa vastauksen, että olen lesbo eikä kiinnosta miehet.
Seuraavaksi hyökkää persut ja sanovat että se on lesbojen vika kun miehet ahdistelevat heteronaisia.
Seuraavaksi hyökkää rkp ja sanoo että meillä on liikaa rasisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet ei kiinnosta niin miksi tehdä aloitettakaan?
Jos miehet ei kiinnosta niin miksi edes vastata tähän keskusteluun muutakuin vttuillaksesi?
Koska ap kysyi? Kysyvälle vastataan.
Koska paikalla ei 99% varmasti ole ketään ketä haluaisin lähestyä sen paremmin.
Täällä joskus oli toinen ihan yhtä hassu oletus. Joku kirjoitteli, että ihmiset ei uskalla enää lähestyä muita edes baarissa vaan selailevat tinderiä sielläkin, ja sääli näitä. Tota, ei se mistään uskalluksesta ole kiinni. Se on kiinni siitä, että paikalla ei ole ketään ketä edes kuuden promillen humalassa viitsisi ottaa iholle, joten tietysti sitä tsekataan tinderin tarjontaa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia ei kiinnosta yleensä parisuhteet niin paljon kuin miehiä. Miksi siis tehdä aloite?
Bullshit, monia naisia kiinnostaa. Mä olin 51v. kun tapasin mun nykyisen miehen.
Hän kirjoitti yleensä, joten miten sun oma kokemuksesi kumosi hänen väitteensä? Ei mitenkään.
n46, parisuhde ihan viimeisenä listalla
Minulle ei yksinkertaisesti vetävänkään miehen nähdessäni herää mitään "olisipa ihana olla tuon kanssa parisuhteessa" -ajatuksia, vaan ennemminkin "siinäpä rotuvalio, koiraspuoleinen eli päässä pyörii alfasiittäjäohjelma" ja sitten jatkan matkaani omiin puuhiini, kuten vaikkapa ihastelemaan kukkia tai tekemään töitä.
Vierailija kirjoitti:
Koska ap haluaa vastauksen, että olen lesbo eikä kiinnosta miehet.
Seuraavaksi hyökkää persut ja sanovat että se on lesbojen vika kun miehet ahdistelevat heteronaisia.
Seuraavaksi hyökkää rkp ja sanoo että meillä on liikaa rasisteja.
Seuraavaksi hyökkää naispersu ja sanoo että se on lesbojen vika kun mus tat miehet ahdistelee valkoisia heteronaisia.
Sitten hyökkää miespersu joka huutelee että ihan oikein toivottavasti tum mat miehet rais kaa ne lesbot.
Jonka jälkeen tulee rkp ja sanoo että meillä on liikaa rasisteja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet ei kiinnosta niin miksi edes vastata tähän keskusteluun muutakuin vttuillaksesi?
Koska hän saattaa silti käydä ulkona ja antaa pakkeja lähestyjille, ja sinä tätä ihmettelit, niin vastasi sinulle, miksei lähesty itse.
Miksi teet aloituksen johon et halua vastauksia?
Se on ihan sama tekeekö naiset aloitteita jos niistä hyötyy 1/100 miehestä. Ja sekin sama jota on kymmenet muut naiset lähestynyt.
Tän ajan miehet on tuomittu sinkkuuteen minä mukaan lukien. Vitu ttaahan se mutta minkäs teet. Minusta olisi tullut hyvä kumppani, aviomies ja isä mutta naiset eivät arvosta rakastavaa ja hyvää miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia ei kiinnosta yleensä parisuhteet niin paljon kuin miehiä. Miksi siis tehdä aloite?
Bullshit, monia naisia kiinnostaa. Mä olin 51v. kun tapasin mun nykyisen miehen.
Hän kirjoitti yleensä, joten miten sun oma kokemuksesi kumosi hänen väitteensä? Ei mitenkään.
SANOIN ETTÄ MONIA NAISIA KIINNOSTAA. Ymmärrätkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän hänkään muuta väittänyt, joten niele itse bullshitisi ;)
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan sama tekeekö naiset aloitteita jos niistä hyötyy 1/100 miehestä.
Ihan itsekö keksit tämän suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo saatoin liioitella, eiköhän se ole pikemminkin 1/1000.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska hän saattaa silti käydä ulkona ja antaa pakkeja lähestyjille, ja sinä tätä ihmettelit, niin vastasi sinulle, miksei lähesty itse.
Tuo on niin raskasta, että perus ystävällisyys tulkitaan aina joksikin munahimoksi. Tarjosin vähän aikaa sitten kaverille yhtä palvelua, kun sellaisen tarpeesta valitteli, mutta tarjotessani tätä hän teki tulkinnan, että olen kiinnostunut hänestä seksuaalisesti.
Tajuavatko miehet ollenkaan yleistä ystävällisyyttä ja yhteisöllisyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan sama tekeekö naiset aloitteita jos niistä hyötyy 1/100 miehestä. Ja sekin sama jota on kymmenet muut naiset lähestynyt.
Tän ajan miehet on tuomittu sinkkuuteen minä mukaan lukien. Vitu ttaahan se mutta minkäs teet. Minusta olisi tullut hyvä kumppani, aviomies ja isä mutta naiset eivät arvosta rakastavaa ja hyvää miehestä.
Omasta mielestäsi. Naisten mielestä selvästi ei olisi tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sanoisin, että joitakin naisia. Koko ajan vähenevässä määrin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on niin raskasta, että perus ystävällisyys tulkitaan aina joksikin munahimoksi. Tarjosin vähän aikaa sitten kaverille yhtä palvelua, kun sellaisen tarpeesta valitteli, mutta tarjotessani tätä hän teki tulkinnan, että olen kiinnostunut hänestä seksuaalisesti.
Tajuavatko miehet ollenkaan yleistä ystävällisyyttä ja yhteisöllisyyttä?
Eivät. Kaupan kassakin on ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo saatoin liioitella, eiköhän se ole pikemminkin 1/1000.
Eli itse keksit tilaston ja nyt murjotat naisille sen ihan itse keksinäsi "tilaston" pohjalta? Jep jep.