Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksette naiset tee itse aloitteita?

Vierailija
14.06.2025 |

Jos teitä lähestyvät miehet ei nappaa niin miksette itse tee aloitteita? Päälle tunkevat humalaiset ym. vältätte kun lähestytte niitä jotka ovat paikalla mutta ovat korkeintaan ehkä katsoneet päin, ette te siinä mitään menetä.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan sama tekeekö naiset aloitteita jos niistä hyötyy 1/100 miehestä. Ja sekin sama jota on kymmenet muut naiset lähestynyt. 

Tän ajan miehet on tuomittu sinkkuuteen minä mukaan lukien. Vitu ttaahan se mutta minkäs teet. Minusta olisi tullut hyvä kumppani, aviomies ja isä mutta naiset eivät arvosta rakastavaa ja hyvää miehestä.

Minä esimerkiksi en koskaan olisi uskaltanut edes miettiä mitään aloitetta mallikomealle miehelle, koska tietäisin jo saavani pakit. Samoin deittisovelluksessa kun muutaman kerran tuli supertykkäys todella komealta, niin omaksuin heti kyseessä olevan vahinkotykkäys, enkä tykännyt takaisin kiusallisen tilanteen välttääkseni.

Meitä on muitakin naisia, kuin vain ne kaikkein kauneimmat ja suosituimmat. Oletkohan miettinyt, että ehkäpä itse tavoittelet vain kauneimpia?

Vierailija
62/65 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan sama tekeekö naiset aloitteita jos niistä hyötyy 1/100 miehestä. Ja sekin sama jota on kymmenet muut naiset lähestynyt. 

Tän ajan miehet on tuomittu sinkkuuteen minä mukaan lukien. Vitu ttaahan se mutta minkäs teet. Minusta olisi tullut hyvä kumppani, aviomies ja isä mutta naiset eivät arvosta rakastavaa ja hyvää miehestä.

Minä esimerkiksi en koskaan olisi uskaltanut edes miettiä mitään aloitetta mallikomealle miehelle, koska tietäisin jo saavani pakit. Samoin deittisovelluksessa kun muutaman kerran tuli supertykkäys todella komealta, niin omaksuin heti kyseessä olevan vahinkotykkäys, enkä tykännyt takaisin kiusallisen tilanteen välttääkseni.

Meitä on muitakin naisia, kuin vain ne kaikkein kauneimmat ja suosituimmat. Oletkohan miettinyt, että ehkäpä itse tavoittelet vain kauneimpia?

Johonkin minunkin pitää raja vetää. Minulla se menee siinä että naista katsoessani tunnen että alakerta voisi toimia tämän yksilön kanssa.  Ilman seksiä ei ole parisuhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen haluaa tuntea olevansa haluttu ja tavoiteltu. Varsinkin jos lähipiirin naisilla on sellaisia kokemuksia. Ja onhan se imartelevaa kun mukava ja komea mies osaa lähestyä. 

Vierailija
64/65 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se on, että miehet pitää tietynlaisia miehiä haluttavina ja luulee, että naiset haluaa samaa. Usein menee metsään.

Naiset useinkin pitää taviksista, ei niistä joilla on suurimmat lihakset, korkein palkka ja isoin kul.. jetin.

Vierailija
65/65 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en ole saanut pakkeja niin mies on tuntunut olleen kiinnostunut vaan sen takia kun mä olen eikä ole ketään muutakaan siinä juuri nyt.

Mulla ei oikein sydän tahdo kestää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi