Miksette naiset tee itse aloitteita?
Jos teitä lähestyvät miehet ei nappaa niin miksette itse tee aloitteita? Päälle tunkevat humalaiset ym. vältätte kun lähestytte niitä jotka ovat paikalla mutta ovat korkeintaan ehkä katsoneet päin, ette te siinä mitään menetä.
Kommentit (84)
no, kymmenen (10) vuotta on kyllä liian pitkäaika sen tekemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Olen 8 vuoden sinkkuuden aikana tavannut tasan yhden miehen, johon olisin halunnut olla lähemmin yhteydessä. Sanotaanko näin, että edes ystävyyttä, jos hän ei olisi halunnut mitään intiimiä. Mies kuitenkin torjui minut todella kylmästi (olin ymmärtänyt siis täysin väärin kaikki hellät koskettelut ohimennen ja flirttailevat puheet) Hän tyrmäsi minut vielä kaiken lisäksi ystäväni edessä, ja ilmaisi olevansa kiinnostuneenpi hänestä. Tämän takia en edes ihastu, koska tunteilla leikkiminen nåyttää olevan miehille pakkomielle. Olen yli 50 vuotias ja nähnyt tätä ihan tarpeeksi.
Ja sen yhden mulkun miehen perusteella kaikki miehet on samanlaisia sikoja!
Pitää olla mahdollisuus väittää ettei ollut missään mukana, vaikka olisi kolme lasta tai jotain. Öööh, en minä mitään ole tarkoittanut.
Mutta aloitteet smaloitteet, sanakin jo kuulostaa typerältä. Ei tarvitse olla se joka muuttaa kuvion jos se on vaikeaa mutta ehkä sen ja kuin hapanta paskaa katsomisen välissä on pari pykälää vuorovaikutusta jota voisitte harkita joskus. Ei sen pitäisi kauhean halpaa olla jos voi vuorovaikuttaa ihmisen tapaan. Ties mitä toinen voi tehdä tältä pohjalta.
Sillä on katsos silloin muutakin minkä pohjalta toimia kuin ulkonäkö.. siitä kun EI kai pitänyt kaiken olla kiinni. Ja nyt kun asia tuli mainittua niin ei ehkä ole paras idea koskaan kannustaa vaan runnomaan läpi vaikka teet kaikkesi näyttääksesi ettei kiinnosta. Että jos vaikka sekunnin miettii tätä niin voi keksiä mikä siinä voisi olla pielessä. :P
joskus kivikaudella eräs lyyli ravasi esillinansa kanssa pitkin campuksen käytäviä, ja k.. perässä. huomattiin se ja soitettiin ja kysyttiin puh.nroa. oli todella hupaisaa. ja vielä samoilla käytävillä liikuttiin. todella hupaisaa. ei mitään tunnetta silloin, oliko tarkoitus leikkiä kovista, ikinä ei ollut muutenkaan juurikaan mitään sosiaalista tämän kanssa, mene ja tiedä,