Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35297)

Vierailija
19581/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin duuniporukalla illanvietossa. Naisille ja miehille oli omat saunat, mutta oleskelutila oli yhteinen ja löytyi järvi ja terassi. Pirukka vähän siis hajaantui keskustelukerhoiksi. Menin pyyhe päällä juttelemaan kolmen kolleegan eteen jakkaralle. Istuivat penkillä kylpytakit päällä. Siinä läppä lensi ja tunnelma oli hauska. Jossain kohtaa hiipi fiilis, että miksi niiden katseet käy napani alla. Kauhukseni tajusin istuvani hajareisin ja pyyhe kireällä ympärilläni. Eli näkivät kun penis reittä vasten ja kassit roikkumassa.

Hiivin siitä jollain tekosyyllä saunan puolelle. Hävetti ihan uskomattomasti, mutta arvon leidit taisivat tykätä maisemista. Asiasta ei onneksi töissä sittemmin koskaan puhuttu.

Vierailija
19582/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unessa tyttäremme tuli juttelemaan minulle. Ihmettelin missä sinä olet. Naiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19583/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ehkä ymmärtänyt kuinka herkästi haavoittuva ihminen olen pohjimmiltani.

Jos olisit oikeasti halunnut jatkaa tutustumista kanssani, niin olisit ehkä ymmärtänyt mielenmaisemaani paremmin. 

-m>n.

Naiset sanovat haluavansa herkän ja tunteistaan puhuvan miehen, kunnes se mies on herkkä ja puhuu tunteistaan. 

Puhuiskin. Usein vaan herkät ja haavoittuvat olettavat toisen tietävän ilman sanoja. 

Vierailija
19584/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllästynyt. Poistatuksesta vittuuntumut ja kaipaukseen hieman turhautunut. Sinuun ja tunteisiini en kyllästynyt. Kaipaan ja haluan täpöillä ja otan sut heti kun saan. Siihen asti odotan.

A

Vierailija
19585/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satunnaispartnerin pillun tuuhea karvoitus sai liemet lentoon. Oltiin tultu hänen luo ja mentiin suihkuun ennen nussimista. Seisoi jo valmiiks tietenkin. Sitten näin nykyisin harvinaisen todella karvaisen tussun. Pikimustaa karvaa. Pyysin saada painaa kasvoni niitä vasten ja sain luvan. Fiilistelin sitä miltä ne tuntui ja tuoksui. Nainen otti hetken päätä askelen taakse ja vienosti työnsi pääni pois ja samassa sieltä karvojen seasta alkoi lorista pissaa joka osui terskaan. Tää näky ja tunne kun munan päälle kusee upea nainen sai laukeemaan ilman mitää muuta kosketusta. Noloa siitä teki se etä piti odotella vartin verran uutta erektiota

Nää on TOSI hauskoja hei. Oletko koko päivän odottanut, että pääset postamaan ja saamaan huomiota kun vanhemmat eivät antaneet? :D 

Vierailija
19586/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina välillä oon kirjoittanut kalsplussalle sen mitä täältä on poistettu, mutta tuskin koskaan oot käynyt siellä.

Vierailija
19587/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoiset seksihelteet, vain kaivattu ja se seksi puuttuu.

Molemmat on saatavissa, kun vain kelpaisi.

Vierailija
19588/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoiset seksihelteet, vain kaivattu ja se seksi puuttuu.

Hassua, kun kirjotit tuon. Olin itsekkin äsken aikeissa kirjoittaa lähes saman.

Vierailija
19589/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyhäjoki

St. River 4 evö!

Vierailija
19590/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ehkä ymmärtänyt kuinka herkästi haavoittuva ihminen olen pohjimmiltani.

Jos olisit oikeasti halunnut jatkaa tutustumista kanssani, niin olisit ehkä ymmärtänyt mielenmaisemaani paremmin. 

-m>n.

Naiset sanovat haluavansa herkän ja tunteistaan puhuvan miehen, kunnes se mies on herkkä ja puhuu tunteistaan. 

Puhuiskin. Usein vaan herkät ja haavoittuvat olettavat toisen tietävän ilman sanoja. 

Juu, sama mistä kyse, niin vika on miehessä. 

Vierailija
19591/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin osa ihmisistä on vilpittömiä, kuplivia ja ystävällisiä tuntemattomille. 

Osa taas on niitä että älä kysy tietä, elä keskeytä, älä puhu ja häpeä sinä.

Onko se synnynnäinen temperamentti vai elämänkokemukset jotka tekevät ihmisestä ilkeän latistajan?

Kun joillekkin käy vaikka mitä kamalaa eikä heistä siltikään tule koskaan ilkeitä ihmisiä.

Totta tämä.

Kiitos kun ymmärsit. Mietin näitä juttuja.

Pitäisi kaikkien miettiä.

Vierailija
19592/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähdäänköhän me enää koskaan? Ei enää ole edes tärkeää tykkäätkö musta vielä tai ootko vapaa. Haluaisin vaan nähdä sut. 

Kyllä me vielä nähdään. Kesäkuussa oli jo pari kohtaamista, toisella kerralla näin auton takavalot, toisella katselin kauempaa. Kolmas kerta toden sanoo. Tämä oli sivusta ;)

Vierailija
19593/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitsit mai lööv. Minun asiani olet. Guk naght.

Vierailija
19594/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäis lopettaa tänne kirjoittaminenkin, kun oon melko kyllästynyt. Täältä poistellaan kaikki ja kaksplussalla vain kaksi tyyppiä kirjoittelee toisilleen. Oon pitkään tainnut kirjoittaa lähinnä siksi, että oon ajatellut, että etit täältä mun viestejä. Mutta taidat oikeasti olla vielä pahemmin kyllästynyt kuin minä.

Mä etin ainakin kaivattuni viestejä, mutta hiljaista on. Tai en tunnista. Höh!

Vierailija
19595/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unessa tyttäremme tuli juttelemaan minulle. Ihmettelin missä sinä olet. Naiselle.

Sinun tyttäresi vai meidän yhteinen? Minkä näköinen hän oli?

Vierailija
19596/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut vain ovat pahoja ihmisiä. Luultavasti heidän vanhempansakin olivat samanlaisia. Ja vaikka heillä menisi päällepäin hyvin niin sydämellisyys on heistä kaukana.

Näin on. Tämä kirjoittaja taitaa vaan olla ollut viikkoja juomaputkessa ja ajatus jo hieman harhailee.

Vierailija
19597/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin osa ihmisistä on vilpittömiä, kuplivia ja ystävällisiä tuntemattomille. 

Osa taas on niitä että älä kysy tietä, elä keskeytä, älä puhu ja häpeä sinä.

Onko se synnynnäinen temperamentti vai elämänkokemukset jotka tekevät ihmisestä ilkeän latistajan?

Kun joillekkin käy vaikka mitä kamalaa eikä heistä siltikään tule koskaan ilkeitä ihmisiä.

Ehkäpä ne kamalat kokemukset kasvattavat eniten. 

Asenne ja peruspositiivisuus ovat myös ratkaisevia tekijöitä.

Sekä hieman altruistinen näkemys, palveluhalukkuus.

Vierailija
19598/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, onpa tänään tullut paljon viestejä, aikamoinen luku-urakka edessä. Vai onkohan poistattaja lomalla?🤔

👋

Täällä minä valvon,

luudalla huiskutan, vähän retriitillä

satulaa

luudan kulutan, 

En korvaani mä lotkauta

mutta sormillani näpäytän

Näänää, nää on näitä..

Saisinko nyt poistua

retriitille/

T A U O L L E , kiitos.

x

🥳

Vierailija
19599/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähdäänköhän me enää koskaan? Ei enää ole edes tärkeää tykkäätkö musta vielä tai ootko vapaa. Haluaisin vaan nähdä sut. 

Nähdään, mäkin haluan nähdä sut. Tykkään edelleen ja vapaakin olen.

Vierailija
19600/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne seksihelteetkö ne saa teidät kirjoittamaan noita seksijuttuja tänne. Minä en ymmärrä koko seksihelteitä, että miten kuumuus muka tekee himokkaaksi. Mutta oonkin aseksuaali.

Ketju on lukittu.