Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
2 nolointa.
1. Lääkärin tekemä tuseeraus oli karmein kokemus. Ikää oli 18 pelkkiä alusvaatekatalogi kokemuksia seksistä. lääkärinä 30-35v todella muodokas ja kaunis nainen. Pyysi riisumaan housut ja asettumaan selälleen tutkimus pöydälle. Paineli vatsan tunnusteli nivuset jne tuossa alkoi jo vähän koveta erektio. Lääkäri huomasi tämän ja katsoi ihan avoimesti joka lisäsi kiihotusta. Komensi kyljelleen ja rasvaili sormiaan. Hiljalleen alkoi työntää sormea sisään joka tuntui ihan järjettömän hyvältä, lopulta löysi eturauhasen ja tutki sen. Oli sekunnista kiinni etten saanut siemensyöksyä.
Makasin kyljellään pöydällä ja rukoilin et salama iskisi. Mut ei. Lääkäri sanoi et käänny vielä selälleen hän "palpoi" tai jotain vastaavaa vatsan uudelleen.
Eiku selälleen kulli seisoi kovempana kun ikinä, touhutippoja valui kullin vartta ja lääkäri tunnusteli vatsaa. Hävetti ihan älyttömästi ja pelotti pukeutuminen kun pelkäsin et pienikin hipaisu saisi mut laukeamaan.
2 case. Hierojan pöydällä takareisien käsittely yövuoron jälkeen, uni ja hereillä olo maailman välillä. Alan nähdä semisti unta suihinotosta. Havahdun itse tohon säpsähdän. Huomaan et muna on taas ihan pystyssä ja mun asento on vähän takapuoli ylhäällä kun hieroja hieroo reisiä. Onneksi ei tarvinnut kääntyä mutta oli täysi työ saada erektio pois ennen hieronnan loppua. Ei olis paljon pidempään tarvinnut unen kestää niin olisin lauennut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ehkä ymmärtänyt kuinka herkästi haavoittuva ihminen olen pohjimmiltani.
Jos olisit oikeasti halunnut jatkaa tutustumista kanssani, niin olisit ehkä ymmärtänyt mielenmaisemaani paremmin.
-m>n.
Nyt haluat varmaan lasillisen nestlen äidinmaito korviketta kera kanelipullan.
No en. Sinä haluat nähtävästi minulle pahan mielen, olenko oikeassa?
Olinpa dorka, kun en ottanut hattua päästä sisällä. Mitä nöyrimmät anteeksipyyntöni ja kauneimmat unet sinulle 💞
juntti
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku mainitsi Pyhäjoen? Onko kaivattusi sieltä?
Kaipaa ydinvoimalaa. Saavuttamatonta.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ne seksihelteetkö ne saa teidät kirjoittamaan noita seksijuttuja tänne. Minä en ymmärrä koko seksihelteitä, että miten kuumuus muka tekee himokkaaksi. Mutta oonkin aseksuaali.
Siellä joku aikamiespoika kuola valuen lukee ja kuvittelee muidenkin innostuvan.
Pelkkä ajatuskin 🥶
Vierailija kirjoitti:
No kyllä muutaman kerran olen saunonut opiskelijakaverien kanssa. Nuoria ja nättejä ihmisiä sivusilmällä katsellessa seuraava runkkumatsku oli valmis mutta itse saunassa ei tapahtunut mitään hämmentävää. Koulukavereidenkin kanssa oli tullut yhteissaunottua ongelmitta.
Mutta kerran pursiseuran reissulla oli sovittu että naiset, sitten miehet, sitten seka. Minulla oli teknisiä ongelmia enkä päässyt saunaan, en jaksanut. Mutta koska seuran tukikohdassa on kertalämmitteinen sauna niin kävin aamulla jälkilämmössä. Olinkin aikaiseen, kello oli vasta kuutisen kun aurinko jo herätteli. Lampsin saunaan ja peseydyin ja kuulin että joku oli uimassa. Kohta uimarit tulivat myös saunaan. Ne olivat nelikymppiset naiset jotka usein purjehtivat yhdessä. Ystävällisiä ja kivoja tätejä. Toinen ihmetteli että ollaan niin aikaisessa ettei varmaan kukaan vielä. Toinen kysyi saako pestä selkäni ja minä kieltelemään, mutta niin se otti sienen kädestän
No kyllä! Muistan kanssa kun paskoin selällesi noissa bileissä. Sitten käänsin sinut poika ympäri ja lorotin mustan puhuvalla lerssilläni litran verran ureaa suuhusi. Sinä poika nielit sen kuin kunnon poika.
Onko täällä muuten ketään demiseksuaalia? Laita yläpeukku tälle viestille, jos oot.
En todellakaan kaipaa sitä, jonka nimimerkkiin tänään is-tarjonnassa törmäsin. Tuntui ihan törkeältä. Se oli omani pitkästi yli kymmenen vuotta jo kuolleella palstalla, jonka keskusteluja on ikävä. Ja jo sitä ennen IL-vapaatemmellyskentällä. Lumihiutale-efekti ja raivokkaan yliherkkä moderointi ei pilannut, vaan antoi mahdollisuuden pitkille, älyllisille, ja moninäkökulmaisille keskusteluille. Ja niiden elää, joihin liittettiin sitten uusinta tietoa. Perusteluineen, kritiikkeineen, uusine (ja aidosti kiinnostavine) linkkeineen ja faktoineen. Jopa sellaiset, joiden piirteet ei ole omiakaan ihanteita, on yksi ikävöivimpiäni. Terveisiä numero-palluralle, pähkinälle, filosofisten teosten (kuten "herääminen) jne. silloisille kanssakulkijoille. t. efekti (se O'Malley).
Mitäs Nöpö on tänään puuhannut? Ollut yhtä söpö kuin aina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku mainitsi Pyhäjoen? Onko kaivattusi sieltä?
Kaipaa ydinvoimalaa. Saavuttamatonta.
Sivusta
Sitä kaipaa aika moni muukin.
Miehet vissiin kuvittelee että kaivatut naiset kiihottuu noista novelleista. Mua ainakin ällöttää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, rakastan. Sinä olet yksi maailman suurimmista ihmeistä. Hyvää yötä, ihana mies.
Tuo on jo paljon sanottu. Mutta alkuhuumaa ilmiselvästi. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä muuten ketään demiseksuaalia? Laita yläpeukku tälle viestille, jos oot.
En tiedä mitä se tarkoittaa. Olen vähintään semiseksuaalinen eli kyllä ihan kovastikin seksuaalinen mutta ainoastaan silloin kun tunteet käy kuumana ja hän on erityinen.
Ahdistaa. Hätä siitä, että sinä jäät horisontin taa.
Miltä tuntuu olla kaivattu vai onko sulla jo hellittelyähky?😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ehkä ymmärtänyt kuinka herkästi haavoittuva ihminen olen pohjimmiltani.
Jos olisit oikeasti halunnut jatkaa tutustumista kanssani, niin olisit ehkä ymmärtänyt mielenmaisemaani paremmin.
-m>n.
Nyt haluat varmaan lasillisen nestlen äidinmaito korviketta kera kanelipullan.
No en. Sinä haluat nähtävästi minulle pahan mielen, olenko oikeassa?
Tää paikka ei ole herkille.Vahvemmatkin ahdistuu/alkaa v...tuttaa/kokee mielipahaa koska osa HALUAA juuri sitä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet vissiin kuvittelee että kaivatut naiset kiihottuu noista novelleista. Mua ainakin ällöttää.
Sama. -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ei. Kyllä se on ihan vaan yksi joka noita spammaa.
Rakastettu on nimesi ja tulee aina olemaan, nm.