Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Lähetän sinulle kaiken rakkauteni 💝
Ai niinkuin ne yli 200 muutakin?
Esirippu laskee, minä lampaita, hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä kun yleistää kaikk
Ei mikään yleistys koske kaikkia miehiä. Jos yleistän että miehet on fyysisesti naisia vahvempia, niin tuo pätee olettamuksena. Poikkeuksia toki löytyy.
Ei se päde. Siitä puuttuu ratkaiseva sana, kuten keskimäärin. Kyse ei ole poikkeuksista, kun täysin normaalin puitteissa olevia vastakkaisia tapauksia löytyy miljardi kpl. Pätevä yleistys on esim. miehellä on kivekset ja naisella kohtu. Näissä on todellisia poikkeuksia eli verraten harvinaisia yksittäistapauksia joissa on jokin määriteltävissä oleva syy poikkeamaan.
Et ehkä ymmärtänyt kuinka herkästi haavoittuva ihminen olen pohjimmiltani.
Jos olisit oikeasti halunnut jatkaa tutustumista kanssani, niin olisit ehkä ymmärtänyt mielenmaisemaani paremmin.
-m>n.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit oikeasti halunnut jatkaa tutustumista kanssani, niin olisit ehkä ymmärtänyt mielenmaisemaani paremmin.
-m>n.
Nyt haluat varmaan lasillisen nestlen äidinmaito korviketta kera kanelipullan.
Vierailija kirjoitti:
-m>n.
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
-m>n.
Naiset sanovat haluavansa herkän ja tunteistaan puhuvan miehen, kunnes se mies on herkkä ja puhuu tunteistaan.
Vierailija kirjoitti:
-m>n.
Ehkäpä se sinun vaimo torppasi vähän niitä haluja. Myös sinulta eikö?
Vierailija kirjoitti:
-m>n.
Minä uskon sen ja osaan kyllä nähdä ne asiat ihmisistä, joihin tutustun paremmin. Etkö olisi pelännyt molempien haavoittuneisuutta ja kyyneleitä?
Jotenkin osa ihmisistä on vilpittömiä, kuplivia ja ystävällisiä tuntemattomille.
Osa taas on niitä että älä kysy tietä, elä keskeytä, älä puhu ja häpeä sinä.
Onko se synnynnäinen temperamentti vai elämänkokemukset jotka tekevät ihmisestä ilkeän latistajan?
Kun joillekkin käy vaikka mitä kamalaa eikä heistä siltikään tule koskaan ilkeitä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään yleistys koske kaikkia miehiä. Jos yleistän että miehet on fyysisesti naisia vahvempia, niin tuo pätee olettamuksena. Poikkeuksia toki löytyy.
Ei se päde. Siitä puuttuu ratkaiseva sana, kuten keskimäärin. Kyse ei ole poikkeuksista, kun täysin normaalin puitteissa olevia vastakkaisia tapauksia löytyy miljardi kpl. Pätevä yleistys on esim. miehellä on kivekset ja naisella kohtu. Näissä on todellisia poikkeuksia eli verraten harvinaisia yksittäistapauksia joissa on jokin määriteltävissä oleva syy poikkeamaan.
Edelleenkin olettamuksena mies on fyysisesti naista vahvempi. Tuo oletus kiveksistä ja kohdusta on kokenut muutoksia wokekulttuurin takia, joten siihen en ota yleistä kantaa. oma kanta on sama kuin sinullakin.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin osa ihmisistä on vilpittömiä, kuplivia ja ystävällisiä tuntemattomille.
Onko se synnynnäinen temperamentti vai elämänkokemukset jotka tekevät ihmisestä ilkeän latistajan?
Kun joillekkin käy vaikka mitä kamalaa eikä heistä siltikään tule koskaan ilkeitä ihmisiä.
Totta tämä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ikävä sinua.
Minullakin sinua, edelleenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-m>n.
Ehkäpä se sinun vaimo torppasi vähän niitä haluja. Myös sinulta eikö?
Ei vaan enoni isä joka paskoi karvaiselle selälleni. Aamulla sitten heräsin kun hän heilutteli vällykäärmettään suuni edessä. Minähän vastaanotin herkästi. Isä kehui kuinka hyvä poka olin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta tämä.
Kiitos kun ymmärsit. Mietin näitä juttuja.
Nähdäänköhän me enää koskaan? Ei enää ole edes tärkeää tykkäätkö musta vielä tai ootko vapaa. Haluaisin vaan nähdä sut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin olettamuksena mies on fyysisesti naista vahvempi. Tuo oletus kiveksistä ja kohdusta on kokenut muutoksia wokekulttuurin takia, joten siihen en ota yleistä kantaa. oma kanta on
Sun olettamukset voivat olla virheellisiä. Niiden perusteella yleistävä väite on myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-m>n.
Naiset sanovat haluavansa herkän ja tunteistaan puhuvan miehen, kunnes se mies on herkkä ja puhuu tunteistaan.
Ihan biologiaa, nainen on luonnostaan se heikompi astia. Miehen pitäisi ymmärtää ettei kuuntele naista, vaan seuraa miten hän toimii.
Älä kysy kalalta mikä syötti toimii, vaan kalastajalta.
Oho, onpa tänään tullut paljon viestejä, aikamoinen luku-urakka edessä. Vai onkohan poistattaja lomalla?🤔
Lähetän sinulle kaiken rakkauteni 💝