Tapailumiehen homoseksuaaliset taipumukset
Eli on nyt käynyt ilmi, että tapailumies on jokseenkin biseksuaalinen ja on harrastanut seksiä pari kertaa miehen kanssa. Asia häiritsee minua aika paljon, vaikka olenkin aina luullut olevani suvaitsevainen. Mielessä jatkuvasti välähtää mielikuvia jostain miehestä panemassa tapailumiestäni ja asia häiritsee yllättävän paljon. Koen tapailumiehen jotenkin epämiehekkääksi ja alistuvaiseksi, jopa perverssiksi, vaikken uskonut koskaan käyttäväni tällaista sanaa. Oudointa tässä on se, että olen itse biseksuaalinen nainen! Tunnen itseni tekopyhäksi. Mitään neuvoja tai vastaavia kokemuksia muilla? Miten hoiditte tilanteen?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Itse epäilin yhtä miestä homoksi kun eniten oli kiinnostunut pepustani eikä peppuni ole edes mikään kardashian jos ei nyt ihan lattakaan
Homo oli lähes varmasti.
Hah hah, su wakki vihervassi huomasi että onkin pohjimmiltaan nazzi. Niin se elämä opettaa...
Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Hah hah, su wakki vihervassi huomasi että onkin pohjimmiltaan nazzi. Niin se elämä opettaa...
Ei mulla muuta.
Tuota, ilmaiset asian aika kärkkäästi ja värikkäästi, mutta ehkä tässä on jotain pohdittavaa. -ap
Vierailija kirjoitti:
Ootko antanu persettä
Ei ole pyytänyt, enkä varmaan antaisikaan. Olen käsittänyt, että hän on enemmän bottom kuin top joka tapauksessa, siis miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse epäilin yhtä miestä homoksi kun eniten oli kiinnostunut pepustani eikä peppuni ole edes mikään kardashian jos ei nyt ihan lattakaan
Homo oli lähes varmasti.
Samaa mieltä. Kukaan heteromies ei kiinnostu naisen pepusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko antanu persettä
Ei ole pyytänyt, enkä varmaan antaisikaan. Olen käsittänyt, että hän on enemmän bottom kuin top joka tapauksessa, siis miesten kanssa.
Eli olet homo:-)
Ei bi-miehiä ole olemassa. Ne on homoja, jotka joskus harrastaa seksiä myös naisten kanssa. Jos miestä on toinen mies kairannut perseeseen, hän on 100% homo.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homo oli lähes varmasti.
Samaa mieltä. Kukaan heteromies ei kiinnostu naisen pepusta.
Se on juuri näin. Samoin jos mies on kiinnostunut ajatuksesta, että nainen antaisi hänelle suuseksiä niin on kyllä melko varmasti homo, sillä myös miehillä on suu. Perus vaginaalinen yhdyntä lähetyssaarnaaja asennossa on ainoa ei homo akti jonka hetero mies saa, pystyy ja haluaa suorittaa, muuten on homo.
Ajatus tuntuu mustakin pervolta, mutta alustavasti arvelen että pystyisin kääntämään sen myös hyvällä tavalla pervoksi. Kokeile miettiä tapailumiestä homoilemassa seuraavan kerran kun sulla on ovulaatio. Itse ainakin olen silloin kinkyimmilläni.
Okei "tapailumies" trolli pervo.
Tietenkin jätät seksiaddiktin hullun ja viet vauvatehtaasi jonnekin turvaan, parempaan paikkaan perverssin hullun luota.
Kaffebulla kirjoitti:
Ei bi-miehiä ole olemassa. Ne on homoja, jotka joskus harrastaa seksiä myös naisten kanssa. Jos miestä on toinen mies kairannut perseeseen, hän on 100% homo.
Ei ole myöskään puhdasta heteroa.
Hyi, sukupuolitautien riski on suuri. Se voi koska tahansa käydä pettämässä.
Onhan se shokki kun tajuaa miehen imevän munaa tai poraavan toista miestä peppuun!
Mullakin yks tapailumies sanoi, että häntä saisi panna perseesen (ja kuristaa). Pitäpä käydä sitten hiv testeissä.
JÄTÄ SE SIKA!!!!