Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumiehen homoseksuaaliset taipumukset

Vierailija
09.08.2025 |

Eli on nyt käynyt ilmi, että tapailumies on jokseenkin biseksuaalinen ja on harrastanut seksiä pari kertaa miehen kanssa. Asia häiritsee minua aika paljon, vaikka olenkin aina luullut olevani suvaitsevainen. Mielessä jatkuvasti välähtää mielikuvia jostain miehestä panemassa tapailumiestäni ja asia häiritsee yllättävän paljon. Koen tapailumiehen jotenkin epämiehekkääksi ja alistuvaiseksi, jopa perverssiksi, vaikken uskonut koskaan käyttäväni tällaista sanaa. Oudointa tässä on se, että olen itse biseksuaalinen nainen! Tunnen itseni tekopyhäksi. Mitään neuvoja tai vastaavia kokemuksia muilla? Miten hoiditte tilanteen?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄ SE SIKA!!!!

Vierailija
2/36 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla umpihomo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko antanu persettä

Vierailija
4/36 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse epäilin yhtä miestä homoksi kun eniten oli kiinnostunut pepustani eikä peppuni ole edes mikään kardashian jos ei nyt ihan lattakaan

Homo oli lähes varmasti.

Vierailija
5/36 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah, su wakki vihervassi huomasi että onkin pohjimmiltaan nazzi. Niin se elämä opettaa...

Ei mulla muuta.

Vierailija
6/36 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah hah, su wakki vihervassi huomasi että onkin pohjimmiltaan nazzi. Niin se elämä opettaa...

Ei mulla muuta.

Tuota, ilmaiset asian aika kärkkäästi ja värikkäästi, mutta ehkä tässä on jotain pohdittavaa. -ap

Vierailija
7/36 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko antanu persettä

Ei ole pyytänyt, enkä varmaan antaisikaan. Olen käsittänyt, että hän on enemmän bottom kuin top joka tapauksessa, siis miesten kanssa.

Vierailija
8/36 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse epäilin yhtä miestä homoksi kun eniten oli kiinnostunut pepustani eikä peppuni ole edes mikään kardashian jos ei nyt ihan lattakaan

Homo oli lähes varmasti.

Samaa mieltä. Kukaan heteromies ei kiinnostu naisen pepusta.

Vierailija
9/36 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko antanu persettä

Ei ole pyytänyt, enkä varmaan antaisikaan. Olen käsittänyt, että hän on enemmän bottom kuin top joka tapauksessa, siis miesten kanssa.

Eli olet homo:-) 

10/36 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei bi-miehiä ole olemassa. Ne on homoja, jotka joskus harrastaa seksiä myös naisten kanssa. Jos miestä on toinen mies kairannut perseeseen, hän on 100% homo.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
11/36 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homppeli ja lespukka, mitä väliä😉

Vierailija
12/36 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homo oli lähes varmasti.

Samaa mieltä. Kukaan heteromies ei kiinnostu naisen pepusta.

Se on juuri näin. Samoin jos mies on kiinnostunut ajatuksesta, että nainen antaisi hänelle suuseksiä niin on kyllä melko varmasti homo, sillä myös miehillä on suu. Perus vaginaalinen yhdyntä lähetyssaarnaaja asennossa on ainoa ei homo akti jonka hetero mies saa, pystyy ja haluaa suorittaa, muuten on homo.

Vierailija
13/36 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus tuntuu mustakin pervolta, mutta alustavasti arvelen että pystyisin kääntämään sen myös hyvällä tavalla pervoksi. Kokeile miettiä tapailumiestä homoilemassa seuraavan kerran kun sulla on ovulaatio. Itse ainakin olen silloin kinkyimmilläni. 

Vierailija
14/36 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei "tapailumies" trolli pervo.

Tietenkin jätät seksiaddiktin hullun ja viet vauvatehtaasi jonnekin turvaan, parempaan paikkaan perverssin hullun luota.

Vierailija
15/36 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Ei bi-miehiä ole olemassa. Ne on homoja, jotka joskus harrastaa seksiä myös naisten kanssa. Jos miestä on toinen mies kairannut perseeseen, hän on 100% homo.

Ei ole myöskään puhdasta heteroa.

Vierailija
16/36 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, sukupuolitautien riski on suuri. Se voi koska tahansa käydä pettämässä.

Vierailija
17/36 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se shokki kun tajuaa miehen imevän munaa tai poraavan toista miestä peppuun! 

Vierailija
18/36 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei tykkää niin miksi olla...?

Vierailija
19/36 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valittaa täällä kun kukaan muu ei asialle pysty mitään tehdä

Vierailija
20/36 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin yks tapailumies sanoi, että häntä saisi panna perseesen (ja kuristaa). Pitäpä käydä sitten hiv testeissä.