Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35297)

Vierailija
19601/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä, hyvää yötä s💖

Vierailija
19602/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku mainitsi Pyhäjoen? Onko kaivattusi sieltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19603/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hiljattain täyttänyt 18v ja yhen äitini kaverin jonka iteki olin vuosia tuntenut luona yötä koska juhlinta oli mennyt niin myöhään etten voinut porukoille mennä, ei ollut riittävästi taksirahaa ja muutenkin olin jtn puolvuotta vanhaa kympin tai parin velkaa menos sinne maksaa ni sain jäädä vierashuoneeseen yöksi ja pariskunta meni talon toiseen päähän makkariinsa. Aamulla heräsin vielä hiukan humalassa ja stondis päällä, kuulostelin pariskunnan vielä nukkuvan ja päätin hoitaa sen pois. Homma sujui hyvin ja kiireettömästi, puolen tunnin hommailun jälkeen annoin peniksen sykkiä ja heittää liemet jota muuten tuli paikkaan nähden ikävä paljon, nousin ylös ja kun kuivasin lakanoissa mutta täysin esillä yhä kovana olevaa penistäni nainen avaa oven ja kysyy otanko krapula-aamiaista sanon et voin ottaa ja hän laittaa oven kiinni, koputusta en ollut kuullut vaik oli koputtanut ja oli aika hiljainen aamupalahetki kun kumpikaan ei oikein mtn sanonut ainut mitä mä sain sanottua aamiaisesta kiittämisen lisäksi oli et vienkö ne vierashuoneen lakanat pyykkiin tjtn mut kuulemma olivat menossa muutenkin jtn ei hätää

Vierailija
19604/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos koet minut venkuloijana, sille on syynsä. Yleensä ihmissuhteeni ovat konstailemattomia, välittömiä ja luontevia. Tämä ei ole mitään noista, vaikka voisi olla, jos elettäisiin oikeaa eikä vain virtuaalielämää.

Venkulointi=konstailua, epäsuoruutta, sulkeutuneisuutta, väistelyä ja sitä tähän ihmissuhteeseen en ole tuonut ensisijaisesti minä. Muista, että yritin puhua suoraan ja jättää virtuaalisen jutun ensimmäistä kertaa jo hyvin kauan sitten. Torppasit kaiken. Jos muualta löytyy noin paljon parempia suhteita, on varmaan hyvä mennä sinne.

Vierailija
19605/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne seksihelteetkö ne saa teidät kirjoittamaan noita seksijuttuja tänne. Minä en ymmärrä koko seksihelteitä, että miten kuumuus muka tekee himokkaaksi. Mutta oonkin aseksuaali.

Vai olisiko kumminkin yksi ja sama joka spammaa noita hassunhauskoja seksitarinoita. Niin läpinäkyvää, kuten aina. 

Vierailija
19606/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satunnaispartnerin pillun tuuhea karvoitus sai liemet lentoon. Oltiin tultu hänen luo ja mentiin suihkuun ennen nussimista. Seisoi jo valmiiks tietenkin. Sitten näin nykyisin harvinaisen todella karvaisen tussun. Pikimustaa karvaa. Pyysin saada painaa kasvoni niitä vasten ja sain luvan. Fiilistelin sitä miltä ne tuntui ja tuoksui. Nainen otti hetken päätä askelen taakse ja vienosti työnsi pääni pois ja samassa sieltä karvojen seasta alkoi lorista pissaa joka osui terskaan. Tää näky ja tunne kun munan päälle kusee upea nainen sai laukeemaan ilman mitää muuta kosketusta. Noloa siitä teki se etä piti odotella vartin verran uutta erektiota

Et semmonen kasku 🧐

Vierailija
19607/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetän sinulle kaiken rakkauteni 💝

Ilomielellä ja rakkaudella vastaanotan sen, tervetuloa elämääni nainen. Terveisin mies.

Kiitos ja tulossa olen.

Vierailija
19608/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heräsin klo 20.40. 

Olin että mikä maa ja mikä valuutta. Korjasin fillarin ketjut ja pyöräilin täysiä sittariin! 

Kohta teen synttärikakun!

Biisi unohtui!

Ai tän saa linkittää kuitenkin! Joskus Marjaanan perseen kaipaajalle lainasin tän biisin kertosäkeen sanat tänne niin siitä suututtiin ja viesti poistettiin moneen kertaan :D 

Yleensä kaikki nämä linkit poistetaan.Tänään poistaja on kaiketi ollut asioilla tai kylässä.Ollut muutenkin mukavampi tunnelma ketjussa.kiitos siitä kaipailijoille.

Ei ole ketään yhtä ainoaa poistajaa, eikä mun poistetut viestit olleet mitään linkkejä.

Vierailija
19609/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne seksihelteetkö ne saa teidät kirjoittamaan noita seksijuttuja tänne. Minä en ymmärrä koko seksihelteitä, että miten kuumuus muka tekee himokkaaksi. Mutta oonkin aseksuaali.

Se on se yksi vain. Viina vaikuttaa enemmän kuin helteet.

Vierailija
19610/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hiekka, joka valuu sormien välistä. Menen hiekalle makaamaan, siinä on päivän lämpö. Hyvää yötä.

Vierailija
19611/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä muutaman kerran olen saunonut opiskelijakaverien kanssa. Nuoria ja nättejä ihmisiä sivusilmällä katsellessa seuraava  runkkumatsku oli valmis mutta itse saunassa ei tapahtunut mitään hämmentävää. Koulukavereidenkin kanssa oli tullut yhteissaunottua ongelmitta.

Mutta kerran pursiseuran reissulla oli sovittu että naiset, sitten miehet, sitten seka. Minulla oli teknisiä ongelmia enkä päässyt saunaan, en jaksanut. Mutta koska seuran tukikohdassa on kertalämmitteinen sauna niin kävin aamulla jälkilämmössä. Olinkin aikaiseen, kello oli vasta kuutisen kun aurinko jo herätteli. Lampsin saunaan ja peseydyin ja kuulin että joku oli uimassa. Kohta uimarit tulivat myös saunaan. Ne olivat nelikymppiset naiset jotka usein purjehtivat yhdessä. Ystävällisiä ja kivoja tätejä. Toinen ihmetteli että ollaan niin aikaisessa ettei varmaan kukaan vielä. Toinen kysyi saako pestä selkäni ja minä kieltelemään, mutta niin se otti sienen kädestäni ja aloitti. Toinen peseytyi siinä edessäni ja minulla onnettomalla lentää kulii täysseisontaan. Häpesin silmät päästäni ja koin peitellä mutta eihän se jäänyt huomaamatta. Kun toinen pyyteli että pesenkö hänen selkänsä niin ei auttanut kuin pahoitella että tällainen nolo juttu kävi anteeksi vaan. Rouvat sanoivat ihan ystävällisesti että ei se haittaa yhtään ja pesivät sitten toistensa selän. Minä siinä sitten katselin kun rouvat siinä saunan lattialla pesivät toisiaan tissit heiluen eikä se seisokki siitä ainakaan vähentynyt. Toinen rouvista sitten sanoi että kuule on se synti jos me nyt jätetään tilaisuus käyttämättä. Niin siinä kävi että toinen lupasi pukuhuoneessa pitää vahtia ja toinen asettui alalaudetta vasten sopivasti. Työnnyin sisään ja tulin aika pian. Pahoittelin nopeuttani ja pyysin että saanko sormettaa... En halunnut nuolla omia spermojani. Rouva kuitenkin sanoi että hoidetaan tämä toiste ja meni suihkuun. En sitten kuitenkaan enää ottanut yhteyttä eikä hänkään. 

Vierailija
19612/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkän ja haavoittuvan pitäisi osata huomioida myös ne toisen kyyneleet. 

Vierailija
19613/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos koet minut venkuloijana, sille on syynsä. Yleensä ihmissuhteeni ovat konstailemattomia, välittömiä ja luontevia. Tämä ei ole mitään noista, vaikka voisi olla, jos elettäisiin oikeaa eikä vain virtuaalielämää.

Venkulointi=konstailua, epäsuoruutta, sulkeutuneisuutta, väistelyä ja sitä tähän ihmissuhteeseen en ole tuonut ensisijaisesti minä. Muista, että yritin puhua suoraan ja jättää virtuaalisen jutun ensimmäistä kertaa jo hyvin kauan sitten. Torppasit kaiken. Jos muualta löytyy noin paljon parempia suhteita, on varmaan hyvä mennä sinne.

Sitten et ole kaivattuni. Minäkin yritin samaa.

Vierailija
19614/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan nolointa

tosin ei se nainen sitä tiennyt

mutta oltiin ekoilla treffeillä (minä olin 55v)

ja siten mentiin autoon ja suudeltiin kiihkeesti

nainen hyväili housujen päältä

ja minä hänen rintojaan (sillä ei ollut rintaliivejä) t-paidan päältä

ja laukesin housuihini

Nainen olisi halunnut nähdä kaluni mutta sanoin ei ekoilla treffeillä (IIIK)

Oisko naiset pitänyt paljastaa laukeaminen??

Vierailija
19615/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montaks kertaa mä oon halannut sua kun sulla on ollu paha mieli? Entä sä?

Vierailija
19616/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään muuten demiseksuaalisuuskin kuuluu muka aseksuaalisuuden alle. Se on outoa, kun joskus kymmenen vuotta sitten se ei vielä kuulunut. Ja kun silloin joku kertoi olevansa demiseksuaali ja kuvaili sen, niin se sai yleensä vain kommenttia että "Tuohan on normaalia eikä mitään demiseksuaalisuutta. " Siis se että kiinnostuu seksistä vasta sitten kun oppii tuntemaan toisen. Ei random- ihmisistä.

Vierailija
19617/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierettää ihan hemmetisti.

OgE

Vierailija
19618/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nähdäänköhän me enää koskaan? Ei enää ole edes tärkeää tykkäätkö musta vielä tai ootko vapaa. Haluaisin vaan nähdä sut. 

Kyllä me vielä nähdään. Kesäkuussa oli jo pari kohtaamista, toisella kerralla näin auton takavalot, toisella katselin kauempaa. Kolmas kerta toden sanoo. Tämä oli sivusta ;)

Tähän uskon ja luotan. Sivusta myös

Vierailija
19619/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin osa ihmisistä on vilpittömiä, kuplivia ja ystävällisiä tuntemattomille. 

Osa taas on niitä että älä kysy tietä, elä keskeytä, älä puhu ja häpeä sinä.

Onko se synnynnäinen temperamentti vai elämänkokemukset jotka tekevät ihmisestä ilkeän latistajan?

Kun joillekkin käy vaikka mitä kamalaa eikä heistä siltikään tule koskaan ilkeitä ihmisiä.

Kyllä se on vain halu olla hyvä ja ystävällinen. Vaatii työntekoa että tähän pystyy.

Helpottaa jos ei ole taipuvainen ilkeyteen tai muuhun pahantahtoisuuteen.

Haitallisia ovat narsismi, ylimielisyys ja ajattelemattomuus esimerkiksi.

Itseään saisi jokainen katsoa rehellisesti peiliin jos elämä tuntuu liian vaikealta kestää.

Vierailija
19620/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Hn Pyhäjoella? 🤔 Jos on, voisi laittaa seksihellemekkobikinikuvaherkkuterkut. Kuitenkin siellä tanssaamassa meren rannassa.

Ketju on lukittu.