Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35297)

Vierailija
19561/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin sun tarinoiden kattomisen, kun aloin miettiä että sun puoliso ei taida tykätä siitä.

Vierailija
19562/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koet minut venkuloijana, sille on syynsä. Yleensä ihmissuhteeni ovat konstailemattomia, välittömiä ja luontevia. Tämä ei ole mitään noista, vaikka voisi olla, jos elettäisiin oikeaa eikä vain virtuaalielämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19563/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin osa ihmisistä on vilpittömiä, kuplivia ja ystävällisiä tuntemattomille. 

Osa taas on niitä että älä kysy tietä, elä keskeytä, älä puhu ja häpeä sinä.

Onko se synnynnäinen temperamentti vai elämänkokemukset jotka tekevät ihmisestä ilkeän latistajan?

Kun joillekkin käy vaikka mitä kamalaa eikä heistä siltikään tule koskaan ilkeitä ihmisiä.

Totta tämä.

Kiitos kun ymmärsit. Mietin näitä juttuja.

Onko se jokin synnynninen temperamentti mutta jokin siinä on.

Vierailija
19564/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetän sinulle kaiken rakkauteni 💝

Ilomielellä ja rakkaudella vastaanotan sen, tervetuloa elämääni nainen. Terveisin mies.

Vierailija
19565/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhäjoki

Vierailija
19566/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme kaveriporukan kanssa kesällä meren rannassa kallioilla Istumassa ja kaljaa litkimässä. Kaverin tyttöystävä jostain syystä laittoi jalat syliini ja se riitti siihen että alkoi seisomaan. Hän selvästi huomasi sen ja vielä kiusasi jalkojaan liikutellen ja tunnustellen. Mutta ei sanonut muille mitään. Hymyili ja iski silmää.

Vierailija
19567/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, onpa tänään tullut paljon viestejä, aikamoinen luku-urakka edessä. Vai onkohan poistattaja lomalla?🤔

Tätä mäkin oon pohtinut! Vaikka millä mitalla viestejä ohi aiheen. 🙂

Vierailija
19568/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin sun tarinoiden kattomisen, kun aloin miettiä että sun puoliso ei taida tykätä siitä.

Miksi et miettisi mistä itse tykkäät?

Vierailija
19569/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetän sinulle kaiken rakkauteni 💝

Älä kaikkea lähetä, että riittää muillekin, niille läheisille. Minäkin lähetän sulle rakkautta niin, että on yllin kyllin.

Vierailija
19570/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähdäänköhän me enää koskaan? Ei enää ole edes tärkeää tykkäätkö musta vielä tai ootko vapaa. Haluaisin vaan nähdä sut. 

Tykkään vieläkin, älä sure. Ja haluan nähdä sinut.

Vierailija
19571/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin opiskeluaikana uimahallissa uimassa. Halli oli todella rauhallinen eikä suihkutiloissa ollut ketään muita kuin minä ja yks toinen samanikäinen tyyppi, joka katseli selkeesti niin suihkussa kuin saunassa. Tyypillä on erittäin komea kroppa ja kulli ja pesi itseään viereisessä suihkussa lievän puoliheijarinsa kanssa. Itsellä oli pitkä runkkutauko takana ja oli pidättelemistä, ettei ottaisi eteen. Jostain syystä tilanne oli aika kiihottava. Ja eiköhän pukkarissa sen kaappi ollut melkein omani vieressä. Kuivailin siinä itseäni ja en mahtanut mitään pienelle puoliheijarille. Jostain syystä tuo tilanne, että toinen katseli jämäköitynyttä ja heiluvaa kaluani tuntui vaan jännältä. Tyyppi istui penkillä aivan vieressä ja hänellä oli jo näkyvä stondis. Yllättäen hän ojensi kätensä ja tarttui kulliini. Säpsähdin, mutta hitto, että se tuntui vähän liiankin hyvältä. Vain muutama veto ja lastit alkoi lentää pitkällä kaarella. Tyyppi yllättyi täysin ja suusta pääsi: OHO, se oli nopeeta!

Selvittyäni yllättävästä orgamista olo oli ristiriitainen. Nolotti koko touhu, mutta yhtä aikaa tuntui ihan sairaan hyvältä.

Vierailija
19572/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyhäjoki

Melkein

Vierailija
19573/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis lopettaa tänne kirjoittaminenkin, kun oon melko kyllästynyt. Täältä poistellaan kaikki ja kaksplussalla vain kaksi tyyppiä kirjoittelee toisilleen. Oon pitkään tainnut kirjoittaa lähinnä siksi, että oon ajatellut, että etit täältä mun viestejä. Mutta taidat oikeasti olla vielä pahemmin kyllästynyt kuin minä.

Vierailija
19574/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ehkä ymmärtänyt kuinka herkästi haavoittuva ihminen olen pohjimmiltani.

Jos olisit oikeasti halunnut jatkaa tutustumista kanssani, niin olisit ehkä ymmärtänyt mielenmaisemaani paremmin. 

-m>n.

Huomioitko myös sen toisen herkkyyden ja haavoittuvaisuuden vai jäätkö kiinni vain omaasi? Ymmärrätkö hänen mielenmaisemaansa? Vai tulitko edes ajatelleeksi, että pitäisi?

Vierailija
19575/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoiset seksihelteet, vain kaivattu ja se seksi puuttuu.

Vierailija
19576/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta näkemättömyydestä huolimatta lähetän terveiset ja hyvän yön toivotukset kaivatulleni !

Vierailija
19577/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, rakastan. Sinä olet yksi maailman suurimmista ihmeistä. Hyvää yötä,  ihana mies. 

Vierailija
19578/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaispartnerin pillun tuuhea karvoitus sai liemet lentoon. Oltiin tultu hänen luo ja mentiin suihkuun ennen nussimista. Seisoi jo valmiiks tietenkin. Sitten näin nykyisin harvinaisen todella karvaisen tussun. Pikimustaa karvaa. Pyysin saada painaa kasvoni niitä vasten ja sain luvan. Fiilistelin sitä miltä ne tuntui ja tuoksui. Nainen otti hetken päätä askelen taakse ja vienosti työnsi pääni pois ja samassa sieltä karvojen seasta alkoi lorista pissaa joka osui terskaan. Tää näky ja tunne kun munan päälle kusee upea nainen sai laukeemaan ilman mitää muuta kosketusta. Noloa siitä teki se etä piti odotella vartin verran uutta erektiota

Vierailija
19579/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vain ovat pahoja ihmisiä. Luultavasti heidän vanhempansakin olivat samanlaisia. Ja vaikka heillä menisi päällepäin hyvin niin sydämellisyys on heistä kaukana.

Vierailija
19580/35297 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gn. Gn.

Ketju on lukittu.