Kenelle sanoisit suorat sanat ja mitä sanoisit, mutta et kehtaa? SANO SE SIIS TÄSSÄ
Kommentit (191)
avomiehelläsi on suhde? ollut koko teidän seukkaamisen ajan. olet kait sokea... mutta näin minä saan huvin ja hyödyn, sinä muun arkisen elon!
LAIHDUTA, EHKÄ SIT TUUT RASKAAKSI!!
Minulla on oikeus nauttia raskaudestani mutta myös kertoa mahdollisista vaivoistani ja peloistani avoimesti. Se, että sinä olet synnyttänyt keskosen ei tarkoita, että kukaan muu ei saa olla huolissaan mistään raskauteen tai synnytykseen liittyvästä. Älä myöskään laita sanoja suuhuni vaan KUUNTELE mitä todella haluan sanoa.
Vaikutat katkeralta, olen pahoillani, että et ole saanut elämältä mitä halusit. Sinulla ei kuitenkaan ole oikeutta purkaa pahaa oloasi nuorempiin vain siksi, että olemme nuorempia.
PS. Ihmisten solvaaminen valehtelijaksi ilman todisteita on todella alhaista. Tapa jolla kohtelet muita osoittaa, että vanhemmasta iästäsi huolimatta et ehkä kuitenkaan ole oppinut, mikä elämässä todella on tärkeää.
älä hemmetti palaa yli kymmenen vuotta vanhemman poikakaverisi luo takaisin . sanonut sinulle liittyneensä AA : han kuukausi sitten , mutta viikko sitten tuli työpaikalleni iltapäivällä jo räkä poskella . olet pilannut jo suuren osan nuoruudestasi sen juoppo retkun seurassa , heitä se helvettiin koko ukko !!!
maksaisitko viimeinkin ne tilaamasi tuotteet minulle . et taida muistaa enää että aijoit maksaa ne apulannan konsertissa . . .´rahatilanteeni on todella heikko joten viittitkö jo maksaa kosmetiikat ja lelut . . .
Pidetään vain välit tällä tavalla etäisinä, ja samalla rehellisinä. Me ei teille juurikaan merkitä, ja monta kertaa loukkaannuttuamme olisimme mieluiten yhtä välinpitämättömiä teidän suhteen kuin tekin meidän. Vaikea hymyillen sietää niitä ' pitää tavata useammin' -juttuja silloin, kun pakosta tapaamme. Viimeeksi olitte meillä kuusi vuotta sitten ristiäisissä siten, että tulitte ihan vain meidän takiamme käymään. Muut käyntinne ovat teille vain käteviä tankkauskäyntejä muiden tärkeämpien toimien ja ihmisten yhteydessä, ja kaiken on sujuttava minuutilleen teidän aikataulujenne mukaan. Ruoka pitää olla tarjolla puolen tunnin varoitusajalla.
" Miehen siskolle!
Aikuistu senkin ikiteini, olet surkea työtä vieruksuva surkimus!!!!!!!!!"
Voi kun tietäisitkin mikä on totuus siitä miksi " vieroksun työtä" .
Lopeta juominen. Susta tulee paskamainen ämmä kun olet kännissä. Kukaan ei pidä sinusta. Selvinpäin olet kuitenkin ihan ok.
Sinä olet todella henkisesti sairas ämmä kun haluat muiden hyppivän pillisi mukaan. Tajuatkohan itse miksi sinulla ei ole yhtään ystävää? Oletko ikinä kuunnellut mitään mitä muut puhuvat kun on aina kiire kertoa omista keksityistä sairauksistasi? Tunnen vahingoniloa yksinäisyydestäsi, mutta toisaalta olen surullinen kun puolisosi ei uskalla panna sinulle vastaan ja hän on vieraantunut koko suvustaan. Minua lohduttaa ainoastaan se, että sinun on pakko kärsiä itse noista ongelmistasi kaikkein eniten. Yksinäisiä vuosia tästä eteenpäinkin sinulle toivoen..
olette itse kotona nuoremman kanssa.
HÄVETKÄÄ!!
Kaikki vaivasi ja sairautesi ovat erittäin todennäköisesti itsesi aiheuttamia, kun olet niin lihava. Haluamme pitää sinut pidempään tässä elämässä, joten ota itseäsi niskasta kiinni ja hoida itsesi kuntoon.
On myöhäistä nyt esittää ystävää kun hyötyisit siitä itse. Olisit jättänyt ilkeilyn kokonaan pois menneinä vuosina niin voisimme yrittääkin ystävystyä.
Olet täysin anteeksiantamaton ja puheesi on todella ristiriitaisia. Toivottavasti et itse ikinä sekoile...
En jaksa sinua enää. Olet itsekäs hyväksikäyttävä lehmä. Et näe kuin oman napasi ja ihmiset ovat sinulle itsetunnonpönkitysvälineitä. Tee jotain sille surkealle elämällesi, äläkä syytä minua siitä, että sinulla ei ole sitä mitä minulla on. Haluat vain painaa minua alas siksi, että olet niin kateellinen. No minäpä olen ansainnut sen onneni.
Suksi vittuun leuhkan miehesi kanssa. Olette yhdessä sietämätön pari. Haukutte aina minua ja miestäni ihan vaan siksi, että olette niin kateellisia kaikesta mitä meillä on. Sitten epätoivoisesti kehuskelette vanhentuneella kommarielämällänne, mutta samalla ostatte pirun kalliita vaatteita, joihin ei edes ole rahaa. Asutte rumassa asunnossa, jota yritätte kutsua " neuvostoliitonaikaisen romanttiseksi" . Meidän upouusi asuntomme on tietenkin ihan perseestä.
Haet aina sääliä ja olet todellinen perseennuolija. Näen punaista jo ajattelemalla sinua. En todellakaan ole pyytämässä ilkeitä sanojani anteeksi sinulta, sillä olet yhtä ärsyttävä kuin kerroinkin.
Toivottavsti sormesi menee poikki ja joudut jäämään luuserimiehesi kanssa kotiin ja tapatte lopulta toisenne ärsytykseen!!!
Väität tykkääväsi, rakastavasi, kunnioittavasti, välittäväsi NIIN paljon. Tajua jo, että se ei ole totta! Rakastava ja kunnioittava ihminen ei sano toista huoraksi missään olosuhteissa, tiuski taukoamatta ja heittäydy paapottavaksi ja passattavaksi. Nyt taas anellaan ja ulistaan, mutta kuule, ihan oma vika, sulla oli tilaisuutes korjata asiat, ei kiinnostanu!
Adios!
Olet ruma ja juntti vanhapiika. Olet vain kateellinen, koska minä olen kaunis ja aurinkoinen. Lisäksi sinulla on huonosti ,siis todella huonosti värjätty tukka ja stringisi näkyvät aina koulutustilaisuuksissa koko luokalle kun pyllistelet pöytäsi ääressä. Häpeä!
Totuus tulee aina näköjään humalaisen suusta. Arvasin, että kadehdit minua jotenkin, koska kuulin että olit haukkunut minua muille. Se mitä minulla on, ei ole mitenkään sinulta pois. Jos itse keskittyisit vaihteeksi siihen, mitä sinulla on ja olisit siitä kiitollinen, etkä yrittäisi kaikin tavoin vaikeuttaa minun elämääni. Onneksi kaikki eivät ole yhtä itsekkäitä ja kateellisia. Selkäänpuukottaminen loppui nyt. Tästä eteenpäin saat luvan pärjätä omillasi, enää en sinua pelasta.
Ilman sitä en olisi ikinä pettänyt sinua ja löytänyt elämäni rakkauden!
Vedä vain käteen siellä pikku kämpässäsi,minä saan seksiä joka päivä ja mies jopa pitää minua seksikkäänä!
Jatka elämääsi täysin siemauksin, tervehdi minuakin, jos minut joskus jossain näet, oletan, etten ole tehnyt sinulle mitään rikosta. Höllennä kontrollifriikkiyttäsi koko elämän suhteen - tämä elämä on ainutlaatuinen, huomenna voi olla viimeinen päivämme. Kauna tekee ihmisestä - erityisesti naisesta tiukkiksen ja elämästä nauttimattoman oloisen. Jotta ihminen voi olla todella vapaa - siihen vaaditaan rohkeutta ja lähimmäisenrakkautta