Kenelle sanoisit suorat sanat ja mitä sanoisit, mutta et kehtaa? SANO SE SIIS TÄSSÄ
Kommentit (191)
Toivottavasti uusi jaksaa palvoa ja tukea jalustaasi, älä putoa. Toivottavasti nyt saat olla se ikiteini, joka ei näytä kasvavan, etkä näytä näkevän sitä ongelmana. Tosi kiva, että sulle riittää joku utopia, jossa ei ole realiteetit esteenä. Sairaan upeeta tulevaisuutta.
Että, vitun paska, kun et osaa mitään yhteyttä ottaa.
Ei tolla tavalla saa leikkiä ihmisten tunteilla. Mua ahdistaa ja on paha olla, ja sinä kusiainen vaan porskutat jossakin ilmeisesti täysin minut unohtaneena.
Ja hyvälle ystävälleni sanoisin : JSSAP! ei se persreikä siitä muutu vaikka kuinka niin väittäisi, mulkku mikä mulkku. Hukkaan menet ihana nainen tuommoisen kusipään kanssa.
Avaa silmäsi, se mies on maannut yli sadan naisen kanssa teidän yhdessäolon aikana. Ei sun tartte olla sen kanssa vaan siksi että se kustanta sun Artekit, löydät kyllä paremman miehen.
etkä kuunnellut kun sanoin etten voi hyvin.
ystävällisesti painutko nyt v***n h***a vaikka v*****n kaikkine itsekeskeisine ajatuksinesi.
Olet tosi itsekäs ja nipo. Mä en jaksa enää järjestellä omia menojani ja vapaitani sinun nipoutesi mukaisesti. Kohta ei olla nähty vuoteen. Viimeksi peruit tulosi, koska meillä oli ollut 2 vkoa sitten noro. 2 vkoa. En jousta minäkään enää ikinä omista arvoistani. Pidä vain ne flunssaiset lapset kotonasi. Kyllä ilmainen Levin mökki kelpasi tulla tartuttamaan meitä.
Kiitos. Kanssasi on tosi mukava ja helppo olla ja pidän seurastasi paljon.
Ei ne kehutkaan ole siis helppoja suustaan päästää...
Kolmas lapsi ei ole mikään oikeus sille, että saat laistaa kaikista kasvatusasioista, että kolmannen kohdalla sinä et relaa, sinä jätät heitteille! Minua ei enään jaksa kiinnostaa mitä kaikkea olet ostanut tai aiot ostaa! Jos se miehesi on laiska ja saamaton, niin nakkaa se pihalle, ei se valittamalla parane...
Ehkä miehessäsi on oikeesti jotain vikana jos kukaan muu kuin sinä ei hänestä pidä.
Myös tuntemattomat ihmiset ja hänen kaverinsa puhuvat hänestä pahaa!!
Ei ehkä kannattaisi hypätä ensimmäisen miehen syliin joka tulee eron jälkeen vastaan.
Yritä ymmärtää,että minä en ole se paha tässä asiassa vaan yritän olla ystäväsi.
Liiallinen mustasukkaisuus on vaaran merkki!
Mene vihdoin itseesi. Katso peiliin ja ole rehellinen edes itsellesi, kun muille et uskalla olla. Mieti ihan tosissaan, miten lapsiasi kasvatat! Ole edes niin kiltti, että pidät heidät puhtaina ja siisteinä. Lapsella on siihen oikeus.
Jos tunsit piston omassatunnossasi niin työnnä nenäsi perseeseen!
sinä olit todella hyvä esimies, minusta on sääli että sinä lähdit pois. :´(
sinä todella vedit maton jalkojeni alta. Tuit minua eron jälkeen, kun jäin kaksin lapseni kanssa. Mielenkiinnolla kuuntelit ja soitit vartavasten kuullaksesi miten minun ja exäni välinen kanssakäyminen eron jälkeen sujui. Lohdutit, moitit ex-miestäni, jaksoit kuunnella ja kysellä hänestä asioita loputtomasti. Ja kun pääsin jaloilleni tuin sinua kun oma elämäsi heitti häränpyllyä. Erotuksena oli vain se, että moitit exääni kostaaksesi hänen SINULLE seurusteluaikanamme (juuri lapsemme synnyttyä) antamansa pakit (sekä " ystäväni" että mieheni eivät puhuneet tästä minulle kuin vasta muutama vuosi eron jälkeen). Minä taas halusin vilpittömästi sinun selviytyvän suhdekarikostasi.
Kysyin sinulta miksi? Vastasit hätäisesti sähköpostilla, että töissä juuri nyt kiirettä. Puhutaan lisää myöhemmin.
Nyt pari kuukautta myöhemmin toivon, ettet enää ota asian tiimoilta yhteyttä.
Et ollut koskaan ystäväni. Pelkään sinun olleen läheiseni vain tukahduttaaksesi omantuntosi ääntä ja hyvittääksesi salatut tunteesi ex-miestäni kohtaan.
En enää halua ajatella sinua. Menetit minussa jotain, jota toivon ettet muualta enää löydä.
( *kiitos tilaisuudesta purkaa katkeruutta edes näin )
Jätä se vitun juoppo ja ala elämään omaa elämääsi! Pilaat elämäsi, etkö tajua! Jatkuvasti pitää paapoa sitä narsistimiestä ja miettiä hänen masennustaan, juomistaan, töitään jne. En jaksa enää pätkääkään olla myötätuntoinen! Tyttärestäsi tulee taatusti samanlainen säälittävä otus, joka pilaa elämänsä idioottien kanssa. Eikä muuten tarvitse vittuilla minun miehestäni, joka osallistuu elämäämme ja on muutenkin aika raitis. Tosimies ei aina katsos ryyppää ja possuile!!!!
Kuule, meidän kaikkien on pakko tehdä hommamme! Jos sulla on rästihommia, niin ei se tarkoita, että voit kaataa kaiken mun niskaan, koska olen tullut myöhemmin taloon. Mistä sä aina keksitkin niitä verukkeita, mikset voi hommias hoitaa?? Ja vielä viran odotat saavasi??
Herää pahvi!! Ei kukaan tollasta työntekijää kauaa jaksa katsoa, varsinkaan jos on valinnanvaraa.....
Voisit olla korkkaamatta pullojasi, kun tiedät että olemme tulossa lasten kanssa käymään. Sinuun ja mieheesi ei voi luottaa, että olisitte selvinpäin vaikkette ehkä juoppoja olekaan. Turha ihmetellä miksi lapset eivät tule teille hoitoon!
Ja anoppi! Lopeta tupakan polttaminen.
Eikö olisi edes joskus kiva, kun sinua ajateltaisiin hyvällä.
Tiedätkö että teidän perhettä siedetään vain ja ainoastaan miehesi normaalin käytöksen takia.
t. Naapurisi
Mies: Älä ole niin valmis osallistumaan joka ikiseen projektiin joka vastaan tulee, sinulla on jo ihan tarpeeksi tekemistä.
Anoppi: voisitko vähentää alkoholin käyttöä (Jos on jotkut juhlat tai istutaan iltaa muuten vaan tulee aina humalaan, muutoin ei juo.)
luulet että olette parempia kuin me ja millä oikeudella huudat lapsilleni uhaten heittää ne korvasta ojaan ja uhkaat pienimmäistäni luunapeilla. Ei ne sun lapset ole yhtään parempia!! pilalle lellittyjä prinsessoja!!! jotka luulevat olevansa mailman napoja ja pienellä itkulla saavat ihan kaiken periksi!!! lapsesi eivät pärjää todellisessa mailmassa jossa joutuvat kaikkien kanssa samalle viivalle!!!!!!! lopeta lapsieni mollaus!!!!
Kylläpä helpotti :o)
miehen exälle: vittu että oot sairas hullu! hoitaisit lapses kotona, äläkä pidä niitä aina jossain hoidossa!!! vittuako lisäännyit taas jos on niin vaikeeta jo niiden edellistenkin kanssa.
anopille: oot maailman vittumaisin ämmä. turha on tulla esittämään nyt kaveria kun mulla ja sun pojalla on lapsi. pitäisit joskus oman poikas puolia, etkä nuolis sen exän (ketä inhosit koko niiden seurustelun ajan) persettä siinä toivossa, että saat pitää lapsenlapsia enemmän luonasi. mikä vittu sä oot arvostelemaan mua? sä et ees tunne mua!!! en luota suhun pätkääkään, oot kaksnaamanen ahne paska!!!
appiukolle: onko liikaa pyydetty, että et joisi silloin kun lapsesi ja hänen lapsensa ovat teillä?
lähiesimiehelle: sä oot täys nolla! meidän osaston naisilla on suuremmat pallit ku sulla!
seinänaapurille: muuttakaa vittuun ja äkkiä!