Kenelle sanoisit suorat sanat ja mitä sanoisit, mutta et kehtaa? SANO SE SIIS TÄSSÄ
Kommentit (191)
Ei töissä voi olla jatkuvasti " iik, en tajuu!" -asenteella. Jos aikoo pärjätä työelämässä, pitää alkaa opetella asioita, tehdä niitä töitä eikä leikkiä tyhmempää kuin on!!
Onko sun jatkuvasti harrastettava sitä hienostunutta v**luasi josset jossain asiassa saakaan tahtoasi joka kerta perille? Teet työnteostani erittäin inhottavaa!
Kiitos.
Älä anna lastesi ulkoilla yksin! vaikka ekaluokkalaisesi kuinka lupaisi huolehtia 4 ja 2 vuotiaista, niin ei se niitä muista 2minuuttia kauempaa.
jos sä olet tyhmä että jätät lapsesi rokottamatta, niin älä nyt pahvipää sitten suunnittele alta vuodenikäisen lapsen kanssa Thaimaan matkaa! Järjenkäyttö sallittua. Ja hittoako mariset kun lapsi ei lopeta tissin syömistä..ei kai nyt kun nukkuu suus sun tississä kaiket yöt. Öidinkin ois tehtävä jotain sen asian eteen...aarg. Mutta kun ei halua ottaa mistään vastuuta vaan mennään lapsen ehdoilla ja sit itketään ja naristaan!
Mulla nyt sattuu olemaan kiltti mies, joka haluaa ihan omasta tahdostaan toimia niin, että se on mun eduksi.
Pitää vaan ettii itelleen samanlainen, jos se niin kovasti kiusaa..
Nyt olis sun aika jo mennä elämässä eteenpäin eikä enää roikkua kiinni miehessä joka ei sulle kelvannut....nyt kun sillä on uusi mamma ja menossa naimisiinkin niin nyt olet niiiiiin rikki. Siinähän se oli saatavilla viimeiset 6 vuotta mutta ei kelvannu. Ota itseäsi niskasta kiinni, käy ulkona ja tapaile ihmisiä. Ja luovu niistä ruusunpunaisista unelmista mitä parisuhteeseen tulee. Ei elämä ole kuin satu, kaikkea muuta.
Kälylleni sanoisin: Olen pahoillani, että teimme lapsen väärään aikaan, eli ennen sinua. Emme kuitenkaan ole mielestämme varastaneet sinulle kuuluvaa huomiota. Voisit lakata syyttämästä vanhempiasi epäreiluudesta, he ovat olleet tasapuolisia molempia lapsenlapsiaan kohtaan ja ovat usein surullisia ja ihmeissään käytöksesi takia.
Toivoisin myös, että ottaisit asiallisesti vastaan uutisemme, kun kerromme pian odottavamme toista lastamme. Emme voi suunnitella elämäämme vain sen perusteella, ettemme pahoittaisi mieltäsi.
Lapsestasi kasvaa varmasti onnellinen aikuinen, vaikka hän ei saakaan erityiskohtelua jatkuvasti ja kaikkialla. Se, että suvussa on muitakin lapsia, ei ole pois sinulta tai lapseltasi. Se on suuri rikkaus, kun ymmärrät asian. Toivottavasti käytöksesi ei estä serkuksia tutustumasta toisiinsa.
Vaikka mekin ollaan koiraihmisiä, niin EN MINÄ SIEDÄ SITÄ KOIRANPASKAA PIHOILLANI!!! EN ANNA OMANKAAN KOIRAN PASKANNELLA OMAAN/MUITTEN PIHAAN JA KORJAAN JÄTÖKSET JOLLEIVÄT OLE IHAN SIKA JORPAKOSSA!!!
muistatko kun ennen omia lapsiasi kauhistelit minulle kuinka yhden tuttavaperheemme lapset " riehuvat" teillä kyläillessään. Lattiat naarmuuntuvat jne. Etkä siksi halunnut pyytää heitä enää vierailulle. Ymmärrätkö nyt että heidän lapsensa käyttäytyivät ihan normaalisti. Huomaatko kun omat lapsesi ovat ihan samanlaisia kyläillessänne meillä? Ymmärrätkö nyt, miksemme halunneet tulla lapsinemme teille kylään, vaan pyysimme teidän aina meille?
Oma asenne ratkaisee melko paljon. Jos itse on aina naama rullalla, niin ei voi odottaa saavansa parempaa kohtelua kanssaihmisiltä.
Ja ei aina tarvitse valittaa, kitistä, päteä (voi sanoa, jos ei jotain tiedä tai osaa) ja arvostella muita ihmisiä!
Elämäkin muuttuu huomattavasti helpommaksi, kun tarkastelee peilin edessä itseään ja muuttaa tietoisesti asennettaan.
Ja kyllä, mekin olemme naisia ja tiedämmä mitä on kärsiä PMS-oireista, mutta emme kailota sitä koko maailmalle. Ei PMS tee huonoa käytöstä oikeutetuksi. Näin sanoisin jos uskoisin sen auttavan. Mutta ihminen on mikä on ja jos ei itse halua muuttua, on ongelma ikuinen.
hän puolisoineen käyttäytyy kuin teini-ikäinen ja en jaksa omien murheideni keskellä katsoa kuinka aikuiset ihmiset saavat lapsellisia kiukkukohtauksia.
Ja en halua enää koskaan joutua lomalla tilanteeseen, jossa teidän murrosikäiset kohtaukset varjostavat kaikkien muiden toimintaa ja loman viettoa. Eli minua ei teidän sukuseuroissa ensi kesänä näy ja kun isovanhemmat ihmettelevät, miksi eivät näe lapsenlapsiaan koko kesänä, taidan ohjata hänet sinun puheille sen sijaan että vetoan työtilanteeseen ja muihin menoihin ja saan ikävän miniän maineen.
Että ryhdistäytyisi ja alkaisi hoitaa ryhmänsä asioita. Meillä ei ole minkäänlaista järkevää perehdytystä eikä organisointia nykyisessä työryhmässä. Taloa koskevat uutiset kuulemme muita ryhmiä myöhemmin. Uusien perehdytys on vieläkin huonoa. Kuka muu näistä asioista vastaa kuin sinä?
Ja jos et halua meitä uusia ryhmääsi, niin sano se suoraan ja järjestä meidät ulos.
Kunpa oisi jotakin järkevämpää puuhaa kuin luuhata vauva-sivuilla duunipäivänä.
Voit pitää ne mielipiteesi ominasi...ja mikäpä sinä olet neuvomaan muita kun itselläsi 1 super kiltti lapsi vain. Luulet tietäväsi kaikesta kaiken. Eilen taas jouduin sun naamaa katsella. Toivottavasti ei iha hetkee tarvi taas nähdä rouva näsäviisas. Mul o aina viikko pilal ku näen sut mut pakko ku olet mieheni ystävän avokki. jeesus!!!!!!!!!!!
oletko koskaan ajatellut, miltä minusta tuntuu kuunnella, kun kerrot, että toivottavasti masukkisi ei paljastu pojaksi. Kahden pienen pojan äitinä sydämeeni sattuu...Sattuu poikieni ja itseni takia SEKÄ sinun lapsesi jos hän sattuu olemaan poika. Jos näin käy toivottavasti ymmärrät jälkeenpäin puheesi ja pyydät minulta anteeksi.
Olet todella huono äiti! Kuka pakotti tekemään vielä yhden penskan lisää vastoin miehen tahtoa? Itke nyt sitä, kun lapsen isä ei halua tavata lastaan. Olet huono äiti muillekin lapsillesi, sinusta ei olisi koskaan pitänyt tulla äitiä. Olisit hankkinut ensin vaikka koulutuksen ja töitä, ettei tarvitsisi elää muitten rahoilla. Et osaa ottaa vastuuta edes itsestäsi. Minun käy sääliksi lapsiasi.
voipi olla siis sama henkilö..eli Susannalle multa samat terveiset...........
Voihan nyt helkkari mikä ketju tämäkin taas on..... Hyvä hyvä.
Miten kehtaat vokotella muita miehiä niin avoimesti ja häpeilemättä? Tietääkö UUNITUORE kihlattusi tekemisistäsi???
liikki voi johtua myös tupakoinnistasi? Miksi poltat tupakkaa vauva kantoliinassa?
Olet ennenkin kyennyt olemaan ilman tupakkaa monta kuukautta, miksi et uhrautunut lapsesi tähden tupakkalakkoon edes raskausajaksi? Kiitä onneasi, ettet saanut poikaa!
Aikuistu senkin ikiteini, olet surkea työtä vieruksuva surkimus!!!!!!!!!