Mies jätti estämällä
3 vuoden suhde takana ja mies nyt ilmeisesti jätti siten että löi luurin korvaan riitaisassa puhelussa. Tämän jälkeen ei vastaa puheluihin eikä viesteihin. Ei edes lue niitä.
Ei siinä viimeisessä puhelussa kuitenkaan sanonut että haluaa erota.
Ihan hajalla kun kaikki asiat jäi ilmaan, ei tullut varmuutta mihinkään. Aikuinen keski-ikäinen mies kyseessä ja tuolla tavalla ghostaa.
Tiedän hänen historiastaan sen, että jätti exänsä siten että esti hänen numeron ja somet.
Minua ei nyt ole estänyt mutta täysi hiljaisuus jo kolmatta päivää...
Kyseessä mies jolle puhuminen on aina ollut äärimmäisen vaikeaa, ei ole halunnut mitään asioita ratkaista vaan pakenee.
Onko muilla tälläistä kokemusta?
Kannattaako vain hyväksyä tilanne ja alkaa prosessoimaan eroa ja mennä eteenpäin?
Miten tästä selviää..
Kommentit (15)
Kerro ensin riidan aihe, niin voidaan vähän pohtia, oliko hänen reaktionsa ylimitoitettu
Onko hän aiemmin pitänyt tällaista mykkäkoulua?
On kokemusta.
Mies ei osaa keskustella ja lyö luurin korvaan, jos kysyn jotakin.
Ei vastaa puheluihin eikä viesteihin.
Suhde olisi minulle tärkeä, mutta ei elämä lopu tähän.
Antaa miehen leikkiä mykkäkoulua ja kiukutella vaikka hamaan tappiin asti.
Kun mies ei kykene kommunikoimaan, eihän se minun vika ole.
Antaa ajan tehdä tehtävänsä...???
Mies ei arvosta tuollaista huomion kerjäämistä ja roikkumista. Mene elämässä eteenpäin.
Tunnetaidot on valitettavan monella melko heikoissa kantimissa.
Varmaan raskasta hänelle kun kyyläät. Tervesuhde kestää jos toinen ottaa omaa aikaa.
Miksi otsikossa lukee "jätti estämällä", kun tarinassa sitten selviää, että mies ei jättänyt eikä estänyt sinua. Ei täällä vauva-palstalla tarvitse otsikoida kuten lööppilehtien klikkiotsikoita otsikoidaan. Voisit kertoa ihan totuuden siihen otsikkoonkin, etkä johtaa ihmisiä harhaan.
Tuollaista ala-arvoista käytöstä ei kannata jäädä sietämään. Mies on tehnyt kantansa selväksi.
Nyt vaan alat järjestämään omaa elämääsi eteenpäin. Tsemppiä kesään!
Vierailija kirjoitti:
On kokemusta.
Miksi suhde tuollaisen miehen kanssa olisi sinulle tärkeä?
Jos sinulla ap on yhtään itsekunnioitusta, annat asian olla ja jatkat eteenpäin. Tiedän omasta kokemuksesta että tuollaisen miehen kanssa elämä on yhtä vuoeistorataa. Jos hän vielä joskus yrittää ottaa yhteyttä, niin älä vastaa.
Mä jätin mykkäkouluja ja katoamisia harrastavan exäni. Varoitin sitä, että kerrankin jos vielä tekee, niin haen avioeroa. No se teki, ja mä toteutin eron. Kyllähän se sitten olisi halunnut alkaa puhumaan, mutta se oli liian myöhäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kokemusta.
On vaan jotensakin saanut minut koukkuun monellekin saralla, mutta ymmärrän etten löydä tietä sovintoonkaan.
Siis olen vain sellainen, ken ei saa miestä kertomaan suhteen tilaa.
Jos sanoisi, että painu helvettiin, niin sitten on pakko mennä sinne.
Kiltin ja kunnollisen miehen kanssa tätäkään ongelmaa ei olisi.. piti sitten ottaa joku ryyppäävä rikollinen hyvän miehen sijasta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kokemusta.
On vaan jotensakin saanut minut koukkuun monellekin saralla, mutta ymmärrän etten löydä tietä sovintoonkaan.
Siis olen vain sellainen, ken ei saa miestä kertomaan suhteen tilaa.
Jos sanoisi, että painu helvettiin, niin sitten on pakko mennä sinne.
Olin itsekkin vuosia koukussa mieheen joka loukkasi ja arvosteli minua, elämääni, ystäviäni ja lapsiani. Ne "hyvät"ajat oli niin kivoja, että oli riidan jälkeen mukava sopia. Sitten tajusin, että en enää tuntenut itseäni ja oli ihan hukassa sen huonon kohtelun takia. Pääsin onneksi irti siitä miehestä, vaikka hänen puoleltaan kiusaaminen kesti vielä yli kaksi vuotta. Uusia uhreja hänellä ollut jo monta. Kyseessä kumminkin keski-iän ylittänyt mies, jolla pahat mt-ongelmat.
Ja sitten leuka ylös ja taputat itseäsi olkapäälle, että pääsit eroon. Sun ei tartte kenenkään terapeuttina tai roskana toimia. Jos mies olisi sinusta oikeasti tykännyt niin ei olisi noin toiminut vaan yrittäisi parantaa käytösmallejaan. Niin toimii mies, joka on oikeasti rakastunut.
Ymmärrän, että olet rikki ja hajalla, mutta miksi olet rikki ja hajalla tuollaisesta käytöksestä? Mikä sinua eniten harmittaa? Omat rikki menneet haaveesi ja ajatuksesi miehestä?