Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUKKAHAASTE: Käytä kaikki vaatekaappisi sukat loppuun ennen kuin ostat uusia!!!

Vierailija
14.04.2024 |

Eiköhän suurimmalla osalla ole vaatekaapin perukoille unohtunut vanhoja sukkia. Kaiva ne esiin ja ota käyttöön. Vasta kun lähes kaikki sukat on puhki kulutettu, saat ostaa uusia. Itse olen ollut ostamatta uusia sukkia jo pari vuotta, kun olen noudattanut haastetta.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko se, että sukat kutistuvat eivätkä mahdu enää mukavasti jalkaan? Koska minulla ainakin käy näin. Ennen siirsin sukat aina silloin tyttärelle, mutta nyttemmin meillä on saman kokoinen jalka, niin ei enää onnistu. 

Vierailija
2/47 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuo haaste ollut koko elämäni. Olen ostanut sukkia vain muutaman kerran elämäni aikana. Kotona en käytä sukkia ja kesällä en käytä sukkia, joten niitä kuluu todella vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuosta voittaa? 

Vierailija
4/47 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko se, että sukat kutistuvat eivätkä mahdu enää mukavasti jalkaan? Koska minulla ainakin käy näin. Ennen siirsin sukat aina silloin tyttärelle, mutta nyttemmin meillä on saman kokoinen jalka, niin ei enää onnistu. 

Myy ne torissa. Osta jatkossa isompia sukkia, niin on kutistumisvaraa

Vierailija
5/47 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaa heittäny sukkaa menemään ennen kuin pelkkä varsi jälellä

Vierailija
6/47 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai nyt kukaan käytettyjä sukkia ostaisi?

Vierailija
7/47 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai nyt kukaan käytettyjä sukkia ostaisi?

Tottakai ostaa. Erityisesti yh-mammat. Jos on rumat, niin anna ilmaiseksi, niin menee ainakin kaupan.

Vierailija
8/47 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut itselleni sukkia vuosikausiin. Olen saanut niitä. Ja ostin sekä tyttären että pojan pieneksi jääneet sukat itselleni käyttöön, kun olivat aäysin ehjiä ja hyväkuntoisia.

Mulla on varmaan lähemmäs sata sukkaparia. Saas nähdä, kosta tarvii ostaa uusia.

Vierailija
9/47 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on liian vähän sukkia muutenkin ja heitän pois vasta kun tulee isompi reikä pohjaan. Pienemmän reijän esim. isovarpaan kohdalla voi maskeerata mustalla spriiliukoisella tussilla piiloon jos ei juuri silloin ehdi paikkaamaan langalla :)

Vierailija
10/47 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole hankala haaste. Ikivanhat sukkani hiutuivat puhki ja ostin sitten nipun uusia. Ne näytti tiiviissä paketissa oikein hyviltä mutta avattuani paketin, niistähän näkyi läpi! Ei kestä montaakaan pesua kun varpaat tulevat läpi ja kantapäässä on reikä.

Vierailija
11/47 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ostanut itselleni sukkia vuosikausiin. Olen saanut niitä. Ja ostin sekä tyttären että pojan pieneksi jääneet sukat itselleni käyttöön, kun olivat aäysin ehjiä ja hyväkuntoisia.

Mulla on varmaan lähemmäs sata sukkaparia. Saas nähdä, kosta tarvii ostaa uusia.

Ai annoit taskurahaa lapsillesi sukista? Mikseivät antaneet ilmaseksi?

Vierailija
12/47 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole hankala haaste. Ikivanhat sukkani hiutuivat puhki ja ostin sitten nipun uusia. Ne näytti tiiviissä paketissa oikein hyviltä mutta avattuani paketin, niistähän näkyi läpi! Ei kestä montaakaan pesua kun varpaat tulevat läpi ja kantapäässä on reikä.

Muista jatkossa tunkea sormi sukan sisään ja venyttää sukkaa jo kaupassa. Näin näet, kuinka ohutta sidosta/tiivistä neulosta sukka on. Jos näkyy jo läpi, niin älä osta.

Vierailija
13/47 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villapohjasukat onkin kivat viimeisinä sukkina kesäkuumalla, tai ohuet nilkkasukat talvipakkasilla. Mä ostan aina kasan samanlaisia, aina löytyy parit ja yksittäiset reikiintyneet voi nakata menemään.

Vierailija
14/47 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat mitkä kestää on Cat miesten pukusukat. Onneksi niitä saa myös naisenkin jalkaan sopivassa koossa. Olen vaihtanut näihin sukkiin pysyvästi. Nyt kaikki minun sukat ovat vain mustia.

Vierailija
15/47 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne nykyaikaiset sukat on suunniteltu sellaisiksi, etteivät kestä kuin muutaman pesun, ja sitten joutuu taas ostamaan lisää. Parsimista ei kannata edes harkita, kun tulee paljon kalliimmaksi kuin uudet.

Vierailija
16/47 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoat mitkä kestää on Cat miesten pukusukat. Onneksi niitä saa myös naisenkin jalkaan sopivassa koossa. Olen vaihtanut näihin sukkiin pysyvästi. Nyt kaikki minun sukat ovat vain mustia.

Hyvä ettei sentään dog

Vierailija
17/47 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Suomessa oikeasti niin vähävaraisia ihmisiä, että pitää kuljeskella ympäriinsä reikäisissä sukissa??? Maamme on matkalla tuhoon, jos kansalaisilla ei ole rahaa ostaa edes sukkia.

Vierailija
18/47 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne nykyaikaiset sukat on suunniteltu sellaisiksi, etteivät kestä kuin muutaman pesun, ja sitten joutuu taas ostamaan lisää. Parsimista ei kannata edes harkita, kun tulee paljon kalliimmaksi kuin uudet.

Minulla on jopa 25 vuotta vanhoja sukkia käytössä. Hyvin kestävät.

Vierailija
19/47 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista jatkossa tunkea sormi sukan sisään ja venyttää sukkaa jo kaupassa. Näin näet, kuinka ohutta sidosta/tiivistä neulosta sukka on. Jos näkyy jo läpi, niin älä osta.

Joo, näinhän se olisi parasta tehdä. Se vaan, että nämäkin sukat, oliko ollut vitsi paria, olivat niputettu leveällä vyötteellä tiiviiksi paketiksi. Olivat vielä kukin pari siimalangalla varren suusta sinetöity ja kärjissä oli joka pari nipistimillä kiinni.

Mutta nythän tiedän. En osta ellei ole irtonaista esittelysukkaa saatavilla.

Vierailija
20/47 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkia pitää olla riittävästi, koska en pese yhtä sukkaparia kerrallaan pesukoneessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi