Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelle sanoisit suorat sanat ja mitä sanoisit, mutta et kehtaa? SANO SE SIIS TÄSSÄ

Vierailija
22.03.2007 |

Kommentit (191)

Vierailija
121/191 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä kuule jokaisella on omalla tavallaan vaikeaa. Silti on jaksettava ja työt hoidettava. Et voi kaataa muiden niskaan huonoa oloasi ja tehdä muiden päivistä kurjia vain siksi, että sulla on kurjaa.

Jos et jaksa olla töissä, hae sairaslomaa ja hoida itsesi kuntoon.

Sinulla ei ole oikeutta valita töitäsi. Ei ole sinun tehtäväsi arvioida, kenellä on raskaampaa ja kenellä helpompaa. Jokaisella meillä on omalla tavallaan raskas ja vaativa työ. Myös sinulla.

Vierailija
122/191 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa puhumasta muunneltua totuutta.

Et suoraan valehtele, mutta jätät kertomatta oleellisia asioita ja saat asiat kuullostamaan ihan muulta kuin mitä ne oikeasti ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/191 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ikuinen ikävä. Olen sanonut tämän jo aiemminkin, mutta asiat menevät aina ihan solmuun. Toivottavasti löydät elämäsi rakkauden joskus jostain, ja varmasti niin käykin, kun päästät jonkun lähellesi. Se tekisi mut onnelliseksi, kun näkisin sut onnellisena. Tiesin jo alussa, ettei meistä tulisi mitään sen enempää, siksi en halunnut itse sotkea asioita ja kertoa näistä tunteista. Kaipaan niitä aikoja, kun ei ollut tätä kaikkea sotkua meidän välissä, toivottavasti otettiin opiksi ja pystytään joskus olemaan ihan ihmisiksi. Olet mulle tärkeä!

Vierailija
124/191 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu, oot kusipää. Luuletko etten tajua, mitä puuhaat niissä työmenoissas ..joita on nykyään aikas usein. Sulla on noussut pissi päähän sen jälkeen kun sait firman luottokortin - varmaan tunnet itsesi tosi urooksi kun piffaat daameille siiderit työnantajan rahoilla. Haista paska!!!

Paskapaskapaskapaskapaska ukko!!!! Oot alistanut ja latistanut mua jo vuosia. Saanut mut uskomaan että oon köyhä ja läski ja tyhmä ja kömpelö. Vihdoinkin nään läpi sun jutuista! Paska!

Muistatko, kun joskus sanoin, etten petä koskaan sen takia, että en halua vieraita, että seksiin tarviin rakkautta ...mietis vielä, miksi meillä ei oo seksiä... HAH! Paska!

Vierailija
125/191 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HULLU olet, kun päästit niin hyvän miehen menemään! Naurettavaa heilua 35-vuotiaana baareissa ja metsästää jotain, mitä ei varmasti ole edes olemassakaan. Olet samassa pisteessä kuin yli 10-vuotta sitten. Nyt se on vain säälittävää ja epätoivoista.

kiitos, helpotti.

Vierailija
126/191 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista sinä kaksnaamanen ämmä vittu ja paska. Toivottavasti tukehdut ku siellä johtajaportaassa pullaa mussutat.

Vierailija
127/191 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta minun kiusaamiseni. Olen kyllästynyt olemaan kynnysmattonne. Minä en ole osasyy siihen, että olet syönyt masennuslääkkeitä, vaikka niin väität. Minä EN ole sinulle kateellinen varsinkaan lapsista, vaikka niin väität. Oma lapsettomuuteni oli aikoinaan kova pala minulle ja sinulle läpihuutojuttu. Haista ämmä paska!!!!

Vierailija
128/191 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin sinulta, lastemme harrastuksesta tutulta ihmiseltä, kyytiä pojalleni kun olen itse töissä. Ilmoitit ettei autoosi enää mahdu kun olet luvannut jo kahdelle. En tiennytkäään ettei teillä ökyilijöillä ollut varaa ostaa citymaasturiinne kuin neljä penkkiä vaikka muilla on ainakin viisi. Ei siis kiinnostanut ottaa poikaani matkalta kyytiin kun ei olla samassa yhteiskuntaluokassa ilmeisesti. Vähän lohduttaa että kakarasi on joukkueen hitain ja kömpelöin; ei auta paljoa merkkiverkkarit reeneissä. Mätäne kurja.

Vierailija
129/191 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit oikeassa epäilyinesi, meidän juttu tosiaan alkoi jo kauan ennenkuin erositte. Olit väärässä luullessasi ettei se vois pettää. Ja hei, me oltii fiilistelty jo ihan niiltä ajoilta alkaen ku meidät toisillemme esittelit, sun pelkos ja niin naurettavan selvä epävarmuutes oli ihan oikeita vaikket varmaan oikeesti olis uskonu. Mutta siinä olit väärässä, tää meidän juttu toimii.

Vierailija
130/191 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kun paljastitte kuinka kaksinaamaisia olette ja hylkäsitte minut kun tapasin elämäni miehen menin naimisiin. Minun piti olla aina olkapäänä teille kun teillä meni niitten surkeitten poikakavereiden kanssa huonosti, mutta sitten kun en ollut enää saatavissa ja lähdössä kapakkakierrokselle, niin yhtyedenpito loppui, kiitti vaan, en minä teitä kaipaa.

Vierailija
131/191 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että miehen ex-kihlattu oli sinulle kuin oma tytär ja olisit varmaan halunnut hänestä miniän itsellesi. Minä olen kuitenkin poikasi vaimo, joten opettele kunnioittamaan minua. Ja jos et opi, saat kuulla totuuden tästä " kuin oma tytär" -naikkosesta: HÄN oli se, joka petti poikaasi. Ja vielä poikasi hyvän ystävän kanssa.

Vierailija
132/191 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suksi vittuun! Et ole oikeassa paikassa töissä.Sä olet säälittävä ihminen. Toivottavasti olet saanut/saat kärsiä käytöksesi takia!! terv. vieläkin muistan

Vierailija
133/191 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt niskasta kiinni ja lopeta juominen kun vielä voit, jos voit...Lapset tarvii sua!

Vierailija
134/191 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suudelmastamme lähtien olen ajatellut sinua vaikka siitä on jo monta vuotta. Olet ihana ja suloinen,toivon että löydät jonkun joka oikeasti rakastaa sinua eikä vain hae tekemistä ja kuskia itselleen. Aina kun olet meillä minun on vaikea hengittää koska olen niin ihastunut sinuun.

Voi jos saisin viettää kanssasi edes yhden yön,jos vain pyytäisit niin tulisin heti!

Vierailija
135/191 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua! En vain saa sitä sanottua. Kyyneleet valuvat kun kirjoitan tätä,olen pahoillani kaikesta!

Vierailija
136/191 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn paskalla joka päivä ja minä OSAAN piereksiä!

En vain halua että sinä tiedät.

Vierailija
137/191 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kouluttamaton MOUKKA!! Lakkaa arvostelemasta minua ja minun toimintatapojani!!!

Opeta lapsellesi käytöstapoja!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
138/191 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullu että sinulla ei ole aina mennyt hyvin, no olet nyt päässyt toivottavasti jaloilleen? . Mennyttä ei voi muuttaa, mutta itselleen pitää antaa anteeksi. Toivotan sinulle kaikkea hyvää ja lapsillesi myös. Toivottavasti löydät rauhan ja olet onnellinen.

ystäväsi M.

Vierailija
139/191 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelleni:

Herää pahvi, sinulla on tässä vaimo ja koti ja elämä, ja sinä tuhlaat ne murjottamiseen, äyskimiseen, kiukutteluun, syyttelyyn, haukkumiseen.

Ihanaa että olet itse täydellinen, mutta me muut ollaan ihmisiä ja töppäillään joskus. Toivoisin että pääsisit tuosta *armottomuudesta*, ja tajuaisit että elämä on lyhyt eikä kaikesta tarvi tehdä kolmatta maailmansotaa, eikä kaikesta tarvitse *rankaista* mykkäkoululla a jäätävällä hiljaisuudella saati avioerouhkailulla. Että elämä ois paljon kivempaa kun ei jaksaisi ihan kaikesta kehittää viikkojen draamaa. :(

Vierailija
140/191 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Luoja kun mun täytyy taas sietää sun naamaa pitkän viikonlopun, mahdollisesti pitempääkin. En jaksaisi millään kuunnella marinaa ylipainostasi (tee asialle jotain!) ja siitä, ettet missään nimessä halua kuulla asiasta mainittavan neuvolassa. Raskautesi olisivat huomattavasti helpompia, jos laihduttaisit ainakin 30 kiloa. En jaksaisi kuunnella taukoamatonta puhettasi, selittelyjäsi ja kyläsi ihmisten haukkumisia. En jaksa ymmärtää itkunpuuskiasi milloin mistäkin asiasta. Mielestäni sinun kuuluisi mennä hoitoon hakemaan apua noihin mielialan vaihteluihisi. En jaksaisi taas monta päivää yrittää olla jotain muuta kuin mitä olen, sillä jatkuvasti joudun varomaan sanojani, miettimään etukäteen, voisiko tämän asian ymmärtää jollain toisella tavalla ja loukkaantua sitten sen tähden. Sinun kanssasi asioista ei voi olla eri mieltä, muuten itkeä pillität kuin pieni lapsi.. Eri mieltä oleminenhan on sama asia kuin hyökkäys sinua vastaan, hyökkäys sitä vastaan mitä sinä olet ja edustat.

Tiedätkö, olet kuvaamattoman rasittavaa seuraa. Olet pohjattoman kateellinen minulle, sille että minulla on ammatti ja hyvä ammatti onkin ja sinä olet päättänyt siellä tuppukylällä jäädä kotiäidiksi hamaan tulevaisuuteen. Olisit ylpeä siitä etkä selittelisi joka mutkassa valintojasi, jauhaisi maaseudun hyvistä puolista jne. Mikään ei saa minua muuttamaan sinne jumalan selän taakse. Minä viihdyn ihmisten ja palvelujen lähellä. Tervetuloa vaan ihmisten pariin soppailemaan, ainakin sinulla on paikka minne tulla (kunhan tulet mahdollisimman harvoin).

Hae apua! Mene terapiaan, sillä mielestäni mielialojen vaihtelusi ovat aivan liian rajuja! Aloita lääkitys! Kohenna itsetuntoasi! Lopeta jauhaminen ja pikku asioista loukkaantuminen! Laihduta! Ole onnellinen siitä mitä sinulla on!

Jep, kylläpä helpotti täälläkin :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän