Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelle sanoisit suorat sanat ja mitä sanoisit, mutta et kehtaa? SANO SE SIIS TÄSSÄ

Vierailija
22.03.2007 |

Kommentit (191)

Vierailija
81/191 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alistut miehesi käytökseen? Parisuhteeseen ja perhe-elämään tarvitaan kaksi, ei ole sinun tehtäväsi hoitaa kaikkea yksin. Koska et ole itsekään tyytyväinen tilanteeseen, tee asialle jotain.

Vierailija
82/191 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit aina, että sinun ei tarvitse pitää keneenkään yhteyttä. Että kaikki soittelevat sinulle. Olen nyt useamman vuoden yrittänyt pitää sinuun yksipuolisesti yhteyttä, mutta viime syksynä kyllästyin.

Jäin aina kakkoseksi, tai kolmoseksi, ikinä en kelvannut mihinkään sinulle tärkeään, muuta kuin antamaan. Nyt kun en enää soittele, et soita sinäkään vaikka ollaan oltu parhaita ystäviä monta vuotta. Ei vissiin olla enää. Itseasiassa et ole soittanut minulle moneen vuoteen. Jos lähetin vauvallesi lahjan, laitoin vain tekstarin.

Eikö ystävyys ole molemminpuolista? Se loppuu jos ei sitä hoida. Olet tehnyt selväksi, että ei kiinnosta. Ehkä joskus huomaat, että niitä tosiystäviä ei ole koskaan liikaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/191 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan helppous ei ole vanhempien erinomaisuuden ansiota. Vauvaa pitää rakastaa ja helliä, ei koulia ja opettaa. Älä viitsi valittaa vauva-arjen rankkuudesta, kun et siitä oikeasti mitään tiedä! On ihan eri asia hoitaa vauva ja leikki-ikäinen arkisin yksin, kuin helppo vauva kahdestaan miehen kanssa. Ja miten ihmeessä voit olla _niin_ väsynyt koko ajan, kun kerran vauva on koko ajan nukkunut täydet yöunet?! Olet rasittava enkä jaksa sun juttujasi enää. Antaisit mun olla rauhassa.

Vierailija
84/191 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei haitannut mua että olit eroni jälkeen heti exälläni yötä,ja valehtelit asiasta. Eikä se että olit törkeä kun sain esikoiseni. Eikä se haitannut että kerroit kaikille että olin taas raskaana vaikka kielsin kertomasta vielä. Mutta se kun puhuit paskaa miesystävästäni,että hän petti mua automatkalla,haloo olin mukana koko ajan,loukkasi! Ja se loukkaa että arvostelet minun elämäntapaa vaikka itse asut vanhempiesi luona 25 vuotiaana.

PS. Olet rekkalesbon näköinen,siksi eivät miehet tule baarissa jutusille. Lihavalle naiselle ei sovi siilitukka.

Vierailija
85/191 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut niin surullinen kohtelustasi tai siitä, ettet pidä mitään yhteyttä. Olemme tunteneet 20v. mutta se ei ilmeisesti merkitse sinulle mitään. Olisit sanonut suoraan ettei sinua kiinnosta tulla sylikummiksi lapselleni. Miksi otit pestin vastaan, jos sinua ei kiinnosta lasta nähdä ikinä. Olen surullinen, mutta tämä on vain elämää ja kyllä minä selviän. Jatka sinä vain sitä lapsetonta dokauselämää, mutta älä tule minulle koskaan ruikuttamaan enään, kiitos!!

Vierailija
86/191 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä pahvi tajua, että työväsymyksesi ja burn out johtuu siitä, että teet kahden ihmisen työt. Sun on pakko koko ajan paikata ja korjata ukkos mokia. Aika raskasta, kun olette molemmat asiakaspalvelussa ja sinä olet se asiakaspalvelija, äijäs ihan perseestä. Koppava ja pahantuulinen, sanoo mitä sylki suuhun tuo asiakkaalle. Kun joutuu niistä tilille, selostaa ja selostaa; mutta ku, mutta ku. Ja sinä onneton pahvi menet siihen mukaan, puolustelet ukon töppäilyjä. Väsyneenä moitit, että tässä firmassa teetetään liikaa töitä. Tottakai teet liikaa töitä, kun sulla on " huollettavana" se onneton paskasäkki ja sen työt. Vaihda miestä tai ala elää omaa elämääsi työpaikalla, sinun vastuulla on vain omat hommasi. Sinä olet hyvä ja ammattitaitoinen työntekijä ja asiakkaat rakastavat sinua, nauttisit siitä tunteesta ja työstäsi, josta omien sanojesi mukaan pidät ylikaiken.

Vierailija
87/191 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko oikeasti tyhmiä vai vaan ihan vitun tyhmiä?!?!

erään poikanne perhe käyttää teitä hyväkseen tai sitten haluatte lelliä aikuisia ihmisiä ja niiden perhettä. ei niiden lapsille tarvitse ostaa mitä haluavat, vain sen takia mitä serkuillansa on,tai vain sen takia kun ette jaksa kuunnella lapsenlapsenne marinoita. olette todella typeriä. tämä samainen perhe käyttää viimeiset rahansa ryyppäämiseen ja te sitten rahojen loputtua syötätte perheen / vaatetatte lapset jne.

ettekö tajua miltä muista lapsistanne/ lapsenlapsista tämä tuntuu?

kukaaan muu perhe ei kyllä halua tavaroitanne/ rahojanne jne. ( mitä ei edes taida olla ), kohta käy niin että olette tätä menoa täysin yksin, vain tämä tietty perhe kinuamassa rahaa/ ruokaa / lasten hoitoa/ autoa jne. muut lapsenne perheineen eivät enää silloin välitä teistä. nytkin se on jo kortilla... ja pahasti...

sinäkin anoppi olet olevinas niin ihana anoppi ja mummo?

todellisuudessa kukaan ei ole sitä mieltä...

Vierailija
88/191 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lopeta se helkkarin huoraaminen jokaisen kaksilahkeisen kanssa, ja koeta kasata elämäsi pienen poikasi ja miehesi kanssa. Johan sulle kohta koko kaupunki nauraa, työpaikallasi ainakin kaikki hymeksii sinua säälien... Mitä helvettiä se pariterapia auttaa kun sama meno jatkuu kuin ennenkin. Nolaat pienen poikasi, miehesi ja ennekaikkea itsesi. Kuinka kuvittelet olevasi uskottava työssäsi, kun vehtaat asiakkaiden kanssa pitkin baareja ja hotelleja...

Vierailija
89/191 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onko sun ukkos masentunu vai ei, ei todellakaan ole kiinni siitä, miten SINÄ KOET asian! Jos silä ukolla on masennuksesta lääkärintodistus, niin eiköhän juttu ole sitä myöten selvä, HYVÄKSY se, katso peiliin ja OLE TUKENA!!!!!!!! TEE jotain tolle asenteelles, mua tosissaan huolestuttaa se.

Vierailija
90/191 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkka maksetaan työstä ei siitä, että teeskentelette tekevänne töitä.

palkankorotusta ei tipu tuolla velttoilulla - laskin juuri, että kohtaatte keskimäärin 2 asiakasta päivässä siinä missä moni jopa kymmenen. Kun tilaisuus tulee, saatte fudut. katsotaan lkuinka hyväpalkkaisen ja lppoisan työpaikan sitten saatte!

Vierailija
91/191 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä sekaannu meidän suhteeseen ja tuputa neuvojasi. Oma liittosi on ollut rakkaudeton. Mieheni ei muista sinun ja siippasi koskaan edes halanneen tai pussanneen toisiaan tai riidelleen keskenään.

Tämä on meidän parisuhteemme ja emme kaipaa sinun neuvojasi.

Vierailija
92/191 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteys on aika yksipuolista, vastaatte (jos vastaatte) viesteihini, mut nykyään ette koskaan itse tee aloitetta yhteyden pitoon, ei oo suuri vaiva kysyä edes joskus miten menee, tai mitä kuuluu. tai jotain, ihan mitä vaan!!!!! miehelle kyl pidetään yhteyttä ja leperrellään kaikkee. ihan kuin oisin ilmaa.

joten hasta la vista teille.

hih meillä on jotain mitä te haluatte mutta ETTE SAA SITÄ!!!!!!!

Vierailija
93/191 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olet tosi itsekäs ja nipo. Mä en jaksa enää järjestellä omia menojani ja vapaitani sinun nipoutesi mukaisesti. Kohta ei olla nähty vuoteen. Viimeksi peruit tulosi, koska meillä oli ollut 2 vkoa sitten noro. 2 vkoa. En jousta minäkään enää ikinä omista arvoistani. Pidä vain ne flunssaiset lapset kotonasi. Kyllä ilmainen Levin mökki kelpasi tulla tartuttamaan meitä.

Vierailija
94/191 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina ja joka hetki täytyy keskustelunkin olla muiden neuvomista ja opettamista? Eikö mielessä käy, että toiset eivät aina jaksa selittää asioita juurta jaksaen? Ja vello nyt siinä vahingoniloisessa onnessasi, kun vielä voit; kohta mullakin on työpaikka, etkä enää voi verrata itseäsi minua paremmaksi. (Koska et ole edes paremman näköinenkään!)

.. Ja Super-Mamma: ole onnellinen, että vauvasi on ollut helppo lapsi, teidän menemisenne ympäri maailmaa olisi loppunut just siihen paikkaan - ja avioliittonne myös!

Vierailija
95/191 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei mua kiinnosta sun juttusi. Turha udella multa enää mitään.

Vierailija
96/191 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kohta nakkaan kissan paskat teidän pihalle jos ette älyä laittaa kiinni kissaanne. Meidän piha ei ole teidän kissan paskantelupaikka.

Vierailija
97/191 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi olet päässyt suojatyöpaikkaan järjestöhommiin että sulla on puuhaa!

Vierailija
98/191 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä korpeaa tämä sinun tapasi hoitaa asioita. Kun erosimme joustin kaikessa mahdollisessa, en ottanut aluksi edes elatusmaksuja, jotta saisit asiasi järjestykseen, silläkin hinnalla, että itse " kärsin" . Nyt kun sinulla menee hyvin, niin voisin kuvitella, että mielessäsi kävisi edes kerran ne kaikki joustot mitä minä olen tehnyt sinun eteesi, mutta ei. Olet täysin omatunnoton paskiainen. En tajua, miten ikinä olen sinuun ihastunut. Näet sen, että meillä on tiukkaa rahasta, mutta senttiäkään et anna oma-aloitteisesti lastesi tarvikkeisiin. Kehtaat vielä marista, paljonko sinulla menee lasten ruokiin joka toinen viikonloppu. VITUN IDIOOTTI OLET! Lasten takia annan sinun olla, enkä kommentoi tyhmyyttäsi.

Vierailija
99/191 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekstareilla pommittelu, jos sulla ei ole muuta sanottavaa, kuin mitä " hassua" lapsesi taas teki. Ihan oikeesti mulla on muutakin ajateltavaa.

Vierailija
100/191 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisi ehkä joskus ulkoilla lasten kanssa ennen kuin tulee pimeä. Meillä lapset nukkuvat klo 21 eikä ole mukavaa kun kullannuppunne tulee meidän ikkunan alle mopolla ajelemaan.

Ja parisuhteestannekin kannattaisi pitää huolta, ottakaa yhteistä aikaa ja laittakaa lapset nukkumaan ennen klo 21 niin kerkiätte joskus olla kahdestaankin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän