Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelle sanoisit suorat sanat ja mitä sanoisit, mutta et kehtaa? SANO SE SIIS TÄSSÄ

Vierailija
22.03.2007 |

Kommentit (191)

Vierailija
61/191 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti jätä jo mieheni rauhaan. Etkö tajua että et kiinnosta häntä. keskittyisit omaan perheeseesi ja olisit tyytyväinen että oma miehesi ei tiedä, ainakaan vielä.

Vierailija
62/191 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin lukiossa parhaita kavereita ja vielä opiskelupaikkakunnallakin alkuun tapailtiin paljon ja oltiin tekemisissä. Sitten yhtäkkiä ei enää juurikaan, ja nykyään nähdään muutamia kertoja vuodessa. Teillä pidettyihin bileisiin minä ja mun mies ei saatu kutsua ikinä, miehesi ei kai pidä meistä tai jotain. Kun mulla on ollut tosi vaikeaa, susta ei oo ollut apua, puhelimessa vaan voivottelit ja sanoit että sun pitää mennä. Ollaan asuttu jo yli 10 v eri kaupungeissa, mutta nähdään aina vain silloin, kun me tullaan teille. Meillä sä et ole käynyt kuin kerran, vahingossa, vaikka samassa kaupungissa kävit useinkin. Hääkutsua ei tullut, no, eipä ole tulossa meiltäkään teille.

Kurjinta on, että tunnut aidosti olevan iloinen kun nähdään ja tiedän, että tykkäät minusta. Et kuitenkaan itse tee mitään sen eteen, että ystävyys säilyisi. Et taida huomata mitä on meneillään. Vai oletko sitä mieltä, että vanha ystävyys säilyy hoitamattakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/191 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ettet koskaan perehdyttänyt 1/2h pidempään mua töihin. Kiitos ettet koskaan vastaa puhelimeen, viesteihin, etkä keskusteluun. Mikä mun virka on? Mitä tässä firmassa tehdään?Kiitos että tuntuu ulkopuoliselta.

Vierailija
64/191 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette itsekkäitä omahyväisiä paskiaisia ja tuhoatte lastenne elämän.

Lapsenne ansaitsevat paljon parempaa. Olette surkeita vanhempia. Inhoan teitä.

Vierailija
65/191 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi on viikot tarhassa hoidossa pitkät päivät. Silti raahaat pienen hoitoon minne milloinkin jopa kolmena viikonloppuna kuukaudesta jotta pääset juopottelemaan. Lapsesi ansaitsisi olla kanssasi enemmän kuin vain kaksi kokonaista vuorokautta kuukaudessa. Ja älä pidä itseäsi parempana kuin meitä muita, et nimittäin ole.

Vierailija
66/191 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheelle. Kun on raskasta aina ottaa vieraita vastaan ja taiteilla jotain tarjottavaa pöytään... Otimmepa neuvosta vaarin ja toimme mieheni kanssa silloin teille kyläreissulla hienot pääruuat ja jälkiruuat jne. tuomisiksi. Sittemmin meidän perheeseen on syntynyt kaksi lasta, mutta vielä odotamme sitä teidän tarjoamaa ateriaa... ;) Kyllä olisi tässä vauva-arjessa ollut ihan mukava muistaminen..!

Vierailija
67/191 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisimmeko joskus puhua jostain muusta kuin siitä, mitä olet ostanut/aiot ostaa/haluaisit ostaa/joku muu on sinulle ostanut/aiot pyytää jonkun ostamaan sinulle? Ja mitä mikäkin maksaa tai maksoi? Ja kuinka halvalla/kalliilla pääsit? En jaksa " keskustelua" joka on pelkkää tuotemerkkien ja summien pudottelua! Kiusallista ja ennen kaikkea, PINNALLISTA!

Kiitos ymmärryksestä, muuten oot kiva.

Vierailija
68/191 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se lähettelee mulle edelleen viestejä jotka ei kestä päivänvaloa. Lääppii ja kertoo kuinka ikävöi ja tykkää NIIN paljon musta. Voi sinua raukkaa, mihin paskaan kätesi olet pistänyt. Eniten säälittää sinun lapset.

Vierailija
69/191 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos helvetisti kun hylkäsitte meidät, jätitte esikoistaan odottavan nuoren parin oman onnensa nojaan ettekä osallistuneet yhteenkään tavarahankintaan edes kohteliaisuudesta!! Minun perheeni ja miehen isän puoli suvusta kustantavat kaiken tälläkin hetkellä, te vaan juoruatte ja haukutte kilpaa! Turpa kiinni, s*atanan kaakattajat!!!!!!!!!!!!!

Ps. Toivottavasti ymmärrätte, että ei ole synnytysosastolle tulemista sitten lasketun ajan kieppeillä- lennätte ulos kuin leppäkeihäät!!!

Pps. P*skat tavaroista, mutta sitä henkistä tukea olisi kaivattu enemmän kuin koskaan..!

Vierailija
70/191 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa jauhaa aina siitä bulimiastas, menee JOKA HELVETIN illanvietto pilalle kun märiset itsestäs ja ongelmistas. Joojoo, on varmasti ollut rankkaa ja vaikka mitä, lapsuudessa kamalaa ja mitä lie se terapeutti on susta saanut irti. Mä kyllä muistan sun lapsuudestas, että olit yks pahimmista kiusaajista ja mitä vanhempias tunnen, ne todella välittää susta ja sä vaan tiuskit niille kuin pahin teini, saatana, kolmekymppinen ämmä.

Ja eiköhän se bulimia oo voitettu jos oot jo 5 vuotta sitä terapoinu. Meillä muillakin on ongelmia, onko sulle tullu sellasta mieleen? Rehellisesti, musta tuntuu että sä kehitit itse itselles syömishäiriön jotta voisit puhua jatkuvasti ittestäs. Eihän kukaan kehtaa keskeyttää sun avautumisias.

Mä en halua enää nähdä sua. Lopeta soitteleminen. Toivottavasti sun muut kaverit jaksaa sua paremmin.

Vierailija
71/191 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitko lopettaa tisseilleni puhumisen. Mä kyllä huomaan, ettet katso mua silmiin. Saatanan limanen keski-ikänen perverssi.

Vierailija
72/191 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseks. Ota vähän vastuuta perheestäs äläkä yritä luistaa kaikesta. Mä en ole sun äitis. Enkä halua harrastaa seksiä miehen kanssa, joka vaikuttaa 14-vuotiaalta, siis henkisesti. Vittu lue vaikka joku kirja. Urheile. Tee jotain muuta kuin nyhjötä tietokoneella kaikki illat.

Vierailija
73/191 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhannenkin ämmä. Et sä niin kaunis ja hoikka ole ollenkaan, kuin luulet!

Vierailija
74/191 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisitpä kuinka se mies, jota tapailit reilut vuosi sitten, valehteli sinullekin ja jätti kertomatta tärkeitä juttuja. Tekisi mieleni kertoa sinulle mutta toivottavasti olet löytänyt jo elämääsi uskollisen miehen.

Älä ole ihan niin sinisilmäinen.

Vierailija
75/191 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaisit lapsesi etkä istuisi koneella päivät pitkät. Uusia vauvoja hankitaan uuden miehen kanssa vaikka isommat lapset ovat nälissään. Ja muistathan että lapset osaavat puhua ja kertoa ihmisille miten elätte?

Vierailija
76/191 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että älä odota mitään synttärikutsuja meiltä kun et kerran itse koskaan ota yhteyttä. Poikasi on kyllä kertonut minulle itkien miten löit häntä pienenä ja olit miehellesi julma. Petit ja valehtelit ja hylkäsit poikasi. Minun puolesta voit tupakanhajuinesi ja viinilaiseinesi painua vittuun elämästämme!

Ps! Et näytä 25 vuotiaalta vaikka käytät liian tiukkoja farkkuja ja naamasi ON ryppyinen ja alkoholin turvottama!

Vierailija
77/191 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äläkä nyt hyvä ihminen tule vaatimaan multa mitään korvauksia semmoisesta asiasta mitä kukaan ei oikeesti tiedä että onko edes tapahtunut vaiko eikö. lapset katsos saattavat jopa valehdella että joku on tehnyt jotakin mitä se ei oikeasti ole tehnyt. hyvät hyssykät.

Vierailija
78/191 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää olettako, että minä kuskaan lasta näyttämässä, kun ette itse viitti tehdä mitään, että näkisitte ainoaa lastenlastanne. Sillä ei ole mitään merkitystä, vaikka lapsen isä ei olekaan kuvioissa. On ihan teidän oma valintanne, jos ette tule lasta katsomaan. Kuulema siellä pappa itkee, kun ei ole osa tytön elämää. Vittu, oma moka. En minä omaa aikaa, rahaa ja energiaa tuhlaa siihen, että tulisin luoksenne kitumaan. Että odotan vastavierailua. Tai hitto, ei haittaa mua, vaikka pysyisittekin poissa. Taidatte olla hulluja koko suku. En todella kertaakaan enää tule.

Ei taida teitä kiinnostaa, kun ette viitsi edes synttäri- ja joulukortteja lapselle lähettää, lahjoista puhumattakaan. Eli turhaan siellä ruikutatte.

Ja vittu, ottakaa se mun valokuva pois lompakostanne. En mä ole teidän tytär. Erehdyin vaan rakastumaan teidän pöpiin poikaan ja tulin raskaaks.

Vierailija
79/191 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi pääsin sinusta eroon. Etkö näe miten itsekeskeinen omaa napaa tuijottava olet? Omat lapsesi ovat aina oikeassa ja niin enkeleitä. Muiden niitä kakaroita jotka tekevät pahaa. kasva aikuiseksi ja ota itseäsi niskasta kiinni. Opettele hymyilemään, ei elämä niin paha paikka ole. Ja lopeta se narina ja tee muutoksia!

Onneksi tapaamme hyvin harvoin enää!

Vierailija
80/191 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saat joskus tietää että poikasi ei ole niin puhdas pulmunen kun on sinulle sanonut. Minä olin sitoutunut suhteeseen,rakastin miestäni enkä olisi halunnut erota. Mutta en voinut jatkaa sellaisen miehen kanssa jolla oli suhde 17v opiskelukaveriin.

Ja se ei ole pettämistä jos käy eron jälkeen kahvilla miespuolisen kaverin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän