Kenelle sanoisit suorat sanat ja mitä sanoisit, mutta et kehtaa? SANO SE SIIS TÄSSÄ
Kommentit (191)
Koita kasvaa aikuiseksi ja hoida traumasi!
Älä AINA ruikuta! Piristy ja ole saatana onnellinen niistä lapsistas!
Ja toiselle kaverille;
Onko se meidän vika jos te ette saa toista lasta? Kyllä minä aion iloita tästä raskaudesta, enkä aio sitä peitellä ja surkutella vain siksi että sinä et ole raskaana.
Sen mitä sä teit itsellesi oli todella itsekästä etkä ajatellut omia lapsiasi paskan vertaa!! Koettasit tajuta, että ne lapset ei ikinä tule ymmärtämään tekoasi jos vielä teet sen. Olet todella itsekäs.
Mä en tajua miten joku voi olla noin tyhmä ja jaksaa olla idiootin miehen kanssa joka on helvetin mustasukkainen.
Se on henkistä väkivaltaa mitä se sun mies tekee sulle eikä se tule loppumaan jos sinä et sitä lopeta. Älä ole nössö. Kai aikuinen nainen osaa päättää mitä laittaa päälle vai pitääkö siitäkin kysyä lupa??
ei, en todellakaan pysty tekemään 60 tuntia viikossa tutkimusta ja matkustelemaan ulkomaille, kun minulla on alle kaksivuotias lapsi.
Se ei tarkoita että olisin laiska, tyhmä tai huono ihminen.
En vain voi antaa lopullisesti anteeksi kuinka pahasti minusta puhuit aikoinaan, mikä levisi lähisuvulleni asti. Iso osa valhetta ja todella pahalla tarkoitettua, miten olinkaan päästänyt noin myrkynsuisen ihmisen lähelleni. Vaikka nyt viime vuosina olenkin yrittänyt olla taas läheisemmissä väleissä, niin en voi kuvitella antavani lopullisesti anteeksi ikinä. Aivan kamalaa, miten läheinen, kiltiltä vaikuttava ihminen voi ollakin niin kamalan ilkeä suustaan ja keksiä niin myrkyllisiä sanoja - kateuksissaan? Ja vaikka itsellä silloinkin oli kaikki niin hyvin. Todella vaikea toivoa hyvää elämää Sinulle M.
Olkaa varovaisia ketä lähellenne päästätte.
Tajuatko kuinka pahasti olet minua satuttanut. Ystäviä muka, hah.
Elätte avomiehesi kanssa kulissiliittoa. Okei, olet saanut sen mitä toivoitkin; yrittäjämies joka elättää, ok-talo, lapsi, koira ja farmariauto. Sitähän tavoittelitkin, joskus taannoin muistan kun em. asioita haaveilit. Nähtävästi minä en mahtunut avoeroni jälkeen teidän erinomaiseen elämäänne. Olisihan eronnut yhden lapsen äiti ollutkin häpeäpilkku teidän titteleitä ja materiaa täynnä olevassa kaveripiirissänne.
Haista paska!
Ei sun poikas ole yhtään kiltimpi, rauhallisempi, parempi kuin omanikaan. Se että poikasi on niin lihava ettei pääse juoksemaan ei tarkoita sitä että olisi kiltimpi. Etkö oikeasti näe kuinka se kiusaa vauvaa ja yllyttää mun poikaa? Miksi vertailet lapsiamme koko ajan? On oikeasti piilov' ttuilua sanoa että katso mikä pituusero pojilla on, kylläpä meidän xxxx onkin pitkä. Joo, on sun poikas pitkä mutta on se kyllä paksukin, hittoako haukut mun poikaa laihaksi, puhuisit vaan omastas.
Ja laihduttaisit itsekin, miksi pitää kaikki matkat kulkea autolla? Ei teilläkään rahaa ole, multa oot aina pummaamassa, säästäisit bensassa.
en voi siis enää koskaan luottaa suhun.
Lopeta mun jatkuva arvostelu. Onko tosiaan niin ettei minusta löydy ainuttakaan hyvää asiaa? Nyt olet jo kaiken kaikesta sanonut, joten mikään ei enään voi ärsyttää, ellet aloita kierrosta uudelleen. Olisin puhunut näistä kasvotustenkin, mutta ethän edes katso muhun päinkään. Voit vaan arvata miksi en tullut. Taisin tulla järkiini, mun mielestä tarvitset oikeasti ammattiauttajaa... Miehelle jota ärsytän kaikin puolin ja aina : (
Toivon sulle kaikkea hyvää kuitenkin!
Älä pilaa sitä lapsellisella mustasukkaisuudellasi! Minä olen kuitenkin sidottu kotiin taas vuoden eteenpäin, joten get over it!