Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 55-vuotias nainen. Miksi en saa miestä?

Vierailija
30.04.2025 |

En hakkaa, en ole viinaan menevä, käyn töissä. Missä vika? Ovatko miehet nykyään liian nirsoja?

Kommentit (492)

Vierailija
341/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, mistä löytyy vapuksi normaalipainoinen mies tavisnaiselle, joka on 168 pitkä ja käy töissä?

En lähde vapuksi mieheksi tavisnaiselle enkä kellekään muullekaan. 

Miesten sinkkuus on miesten omaa syytä. Mitäs nirsolilevat liikaa. 

Vierailija
342/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki (inseli)miehet saavat naisen, kun laskevat rimaa. 

Se on niin, että naisettoman ei kannata ylpistellä ja nirsoilla. Sitä saa, mitä tilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 65 v normaalipainoinen, jopa yliopiston käynyt, työssä käyvä, kiltti nainen. Alkoholia käytän hallitusti ja auto on, en hakkaa. Jouduin ottamaan vain 10 vuotta nuoremman miehen  vaikka mahaakin sillä on. Ei millään ole löytynyt hakemastani ikähaarukasta  25-50v ketään nuorta Bruce Willisiä muistuttavaa, tavallista, normaalipainoista miestä, joten piti ottaa tuo pulska.:(

Vierailija
344/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsin miestä ikähaarukassa 25-45. 

Tässäpä vastaus tulikin.

Muuta haarukaksi 55-85.

Eikä! 50-60 on sopiva. Tiedän omasta kokemuksesta.

No ole sitten ainakin sinä ilman minua. Mulle kävisi ihan hyvin ainakin iän puolesta tuo 75 v (josko muuten niin se olisi sitten oma kysymyksensä). 

Vierailija
345/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, en tiedä. Minä sain heti kun halusin  kivan  miehen 

t. Nainen 65 v

Vierailija
346/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän ikäiset miehet on alkoholisteja ja rupsakkeita, jotka on tyrineet aiemmat suhteensa. Ei niitä kannata riesakseen ottaa, eivät ne opi eivätkä kehity. Niillä on jo kaikki elämäntapasairaudet ja möhömaha.

Naiset paranee läpi eliniän, miehet oli huipulla joskus 25-vuotiaina.

Muusta en sano ainakaan toistaiseksi mitään mutta alkomahoolia en ole ottanut koskaan. 

Vierailija
347/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun panostaa aivan kaikki ulkonäköön ja oppia palvomaan miestä. Sillä tavalla saat miehen.

No joo mutta sen miehen täytyy sitten olla kyllä normaalipainoinen ja söpö. En vaadi mitään komistusta, mutta semmonen David Beckhamin naapurinpoikamainen versio olis hyvinkin sellainen, jota voisin palvoa. Onko se liikaa vaadittu?

Ja olen jo normaalipainoinen. 

On se liikaa vaadittu. (Sivusta)

Vierailija
348/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, kannattaa hakea se rakkaus maailmalta, siellä suomalaiinen nainen on arvossaan. Itse löysin 26 vuotiaan mieheni gambiasta ja nyt rakkaus kukoistaa, kohtelee mua kuin prinsessaa vaikka olen sitä 30 vuotta vanhempi. Sille riittää ihan se että käyn töissä. Gambialaiset miehet on kilttejä luonteeltaan ja ulkonäöltään ihan eri tasoa kuin suomalaiset lihavat puttunenät.

Siellä Gambiassako sä käyt töissä. 

Vierailija
349/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Länsimainen korkea elintaso on osasyy tähän. Miesten testot on romahtaneet, niistä on tullut rumia, saamattomia ja kiittämättömiä. Eivät ole kiitollisia, jos saavat joskus p****a, nyt pitäisi saada sitä joltan missiltä. Miehet pitäisi pistää takaisin peltohommiin, niin saattaisi elämä helpottaa molemmilla sukupuolilla.

Miesten äänioikeus oli virhe.  Miehet ovat onnellisempia ja vähemmän tuhoisia rankassa ruumillisessa työssä, unohtaen typerät kotkotuksensa naisten houlhouksessa.  Pysyvät silloin myös hoikkina ja lihaksikkaina, ilona kypsemmän naisen silmille ja aprikoosille.

Aivan totta. No, ehkä tuo kaikkien kannalta tuhoisa kehitys jossain vaiheessa kääntyy. Miehen paikka on risusavotassa tai kaivoksessa tms. nälkäpalkalla. Se on parempi ettei mies yritä käyttää söpöä pikkuista pä

Kyllä sitä on ruumiillisessa työssä aherrettu mutta eipä ole ilmaantunut kypsempää immeistä joka olisi kokenut sen ilona. 

Vierailija
350/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsele ulkomaalaisia miehiä, eikä suomalaisia pullanaamoja. Itse löysin irakilaisen miehen, joka kunnioittaa ja kohtelee minua, kuin prinsessaa. Jos joku alkaa mussuttaa oleskeluluvasta, niin on jo Suomen kansalainen. 

N 55v

Tiedän 65-vuotiaan naisen, joka seukkaa nelikymppisen kurdin kanssa. En kyllä tiedä mikä on yhtälö, koska nainen on ihan tavallinen, tosin jonkun verran ikäisiään nuorekkaamman oloinen. Mutta eipä tulisi itsellä mieleen moinen..

Vierailija
351/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullekin miehessä kaikista tärkeintä on hyvät perslihakset. Oikeastaan ainoa asia mihin kiinnitän huomiota.  Olen peppunaisia. Tällaiseksi luonto on mut luonut. Ei voi mitään

Sama. Ikääntyneen miehen ryppyiset rusinapakarat ei vaan saa kostumaan. Ei voi mitään. Näin mut on viritetty.

Nainen nyt vaan on visuaalinen olento. Naiset ovat ylipäätään visuaalisempia kuin miehet, naiset sisustavat, pitävät siisteydestä, kauniista vaatteista ja ehostavat, kaunistautuvat. Naiselle kuuluu komea mies joka miellyttää silmää, jotta naisen visuaalisuus tyydyttyy. Tämä on täysin luonnollista. 

Olen aivan samaa mieltä: mies, joka ei viehätä visuaalisesti, ei kiinnosta. Minä hurmaannun erikoisesti jykevä-leukaisista. Ja tottakai se timmi peppu! Siinä naisen silmä lepää. Sellainen nuori, luonnollinen. Olisi myös aina valmiina puuhiin, jaksaa pitkään ja usein. Eikä jankuta!

Vierailija
352/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille ei kunnon nainen kelpaa. Pitäisi olla kokenut miestenkaataja ja supliikki miestennaurattaja.

Kunnolliselle naiselle kuuluu komea mies.

Miehen pitäisi tullessaan tehdä naiselle hänelle hyvä elämä, nostaa suosta. Siivota ja sisustaa käsityö/askarteluluolasta, tyttönaisboksista kaunis koti ja ylläpitää sitä päivittäin. Miehen pitää handlata kaikki sosiaaliset suhteet ja hoitaa naisenkin suhteet esim sisaruksiin ja vanhempiin kondikseen naisen askarrellessa ja tehdessä käsitöitä tyttönaisboksissa.

Kauppareissuilla miehen tulee käydä marketissa naisen odottaessa autossa rentoutuen. 

Seksiä tulisi antaa naiselle pyyteettömästi aina naisen halutessa.

On se kumma kun kilttinainen ei kelpaa. 

En naisena ymmärrä, miksi sitä patukkaa pitääkin pihdata niin hartaasti. Käyttöelinhän se on. Miehet vois valaista tätä juttua?

Vierailija
353/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille ei kunnon nainen kelpaa. Pitäisi olla kokenut miestenkaataja ja supliikki miestennaurattaja.

Kunnolliselle naiselle kuuluu komea mies.

Miehen pitäisi tullessaan tehdä naiselle hänelle hyvä elämä, nostaa suosta. Siivota ja sisustaa käsityö/askarteluluolasta, tyttönaisboksista kaunis koti ja ylläpitää sitä päivittäin. Miehen pitää handlata kaikki sosiaaliset suhteet ja hoitaa naisenkin suhteet esim sisaruksiin ja vanhempiin kondikseen naisen askarrellessa ja tehdessä käsitöitä tyttönaisboksissa.

Kauppareissuilla miehen tulee käydä marketissa naisen odottaessa autossa rentoutuen. 

Seksiä tulisi antaa naiselle pyyteettömästi aina naisen halutessa.

On se kumma kun kilttinainen ei kelpaa. 

En naisena ymmärrä, miksi sitä patukkaa pitääkin pihdata niin hartaasti. Käyttöelinhän se on. Miehet vois valaista tätä

Juu minäkin tarvitsisin paljon useammin kunnon miehen panostuksen seksiin. Toivoisin että mies olisi aina valmiina lemmenleikkeihin. 

Vierailija
354/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harva suomalainen tasa-arvoyhteiskuntaa rakentamassa oleva mies jolla on jotain moraalikäsitystä haluaa leikkikaluksi.

Kai nyt joka mies tajuaa, ettei oleminen naisen ja hellan välissä muuta leikkikaluksi. Makuuhuoneen puolella miehellä onkin kiva leikkiä. Mutta joo - ei niille tosiaan kelpaa ihan tavisnainen. En tajua, miksi tapaamani mies pakeni paikalta, kun heiluttelin sääriäni ja setelituppoa. Ja mä sentään olen tosi kiva, mukava, hauska, huumorintajuinen ja kroppa kuosissa.

Vierailija
355/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja hankkii kissan, kahvipannun, ja luudan. Pääsiäisenä Kyöpelinvuorella kuumat treffit?

Katsopa peiliin, nuuhki itseäsi, ja ratkaisu löytynee siitä.

Vierailija
356/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja hankkii kissan, kahvipannun, ja luudan. Pääsiäisenä Kyöpelinvuorella kuumat treffit?

Katsopa peiliin, nuuhki itseäsi, ja ratkaisu löytynee siitä.

Voi olla, ettei kaikki miehet ymmärrä ketjun sanomaa, varsinkaan nää jotka puhuu täällä langoista. 

Vierailija
357/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

55-vuotiaalle naiselle sopiva mies löytyy 70+ ikäryhmästä

Ei sovi. Tuon ikäiset on yleensä rumapainoisia. Tai sitten kuivia harppuja.

Vierailija
358/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän ikäiset miehet on alkoholisteja ja rupsakkeita, jotka on tyrineet aiemmat suhteensa. Ei niitä kannata riesakseen ottaa, eivät ne opi eivätkä kehity. Niillä on jo kaikki elämäntapasairaudet ja möhömaha.

Naiset paranee läpi eliniän, miehet oli huipulla joskus 25-vuotiaina.

No jaa. Itse olen 60v, normaalipainoinen, urheilullinen (melko kovaakin treenaava) raitis, tupakoimaton, yliopistokoulutettu, ihan normihyvännäköinen mies.

Tosin olen kyllä reilu parikymppisestä sitten myös ollut varattukin. Vaimolle (52v) tunnun kyllä vielä hyvin kelpaavan, vaikken nyt ihan aloittajan spekseihin iän puolesta päässytkään :) Juuri taas vällyn alla puuhasteltiin :)

Vierailija
359/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

55-vuotiaalle naiselle sopiva mies löytyy 70+ ikäryhmästä

Ei sovi. Tuon ikäiset on yleensä rumapainoisia. Tai sitten kuivia harppuja.

55-vuotias nainenhan elää seksuaalista kukoistustaan, kun ei tarvitse pelätä raskauttakaan. Sen tyydyttämiseen eivät neljäkymppistä iäkkäämmät pysty, ja hattivatti sanoo jo auttamattomasti lerpunlerpun yli viiskymppisillä. On siis aivan luonnollista, että 55-vuotiaan tulee saada n. 35-vuotias mies. 

Vierailija
360/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, kannattaa hakea se rakkaus maailmalta, siellä suomalaiinen nainen on arvossaan. Itse löysin 26 vuotiaan mieheni gambiasta ja nyt rakkaus kukoistaa, kohtelee mua kuin prinsessaa vaikka olen sitä 30 vuotta vanhempi. Sille riittää ihan se että käyn töissä. Gambialaiset miehet on kilttejä luonteeltaan ja ulkonäöltään ihan eri tasoa kuin suomalaiset lihavat puttunenät.

Varmaan myös mieskuntoisia, ja olen kuullut, että penis on iso?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi