Olen 55-vuotias nainen. Miksi en saa miestä?
En hakkaa, en ole viinaan menevä, käyn töissä. Missä vika? Ovatko miehet nykyään liian nirsoja?
Kommentit (492)
Vierailija kirjoitti:
Asennevika. Jo tuo kysymyksen asettelu on vähän tyrkky. Miksi ET SAA miestä. Kelpaako kaikki?
t. nainen 55 myös
Olen kertonut kriteerini: normaalipaino ja ikä 25-45 v. (mieluiten tuolta nuoremmasta päästä tietenkin). Mutta en kelpaa noille miehille. Vain ylipainoiset omanikäiset ja vanhemmat mätsää minut tinderissä. Miksi en kelpaa? Olen kuitenkin normaalipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset, kannattaa hakea se rakkaus maailmalta, siellä suomalaiinen nainen on arvossaan. Itse löysin 26 vuotiaan mieheni gambiasta ja nyt rakkaus kukoistaa, kohtelee mua kuin prinsessaa vaikka olen sitä 30 vuotta vanhempi. Sille riittää ihan se että käyn töissä. Gambialaiset miehet on kilttejä luonteeltaan ja ulkonäöltään ihan eri tasoa kuin suomalaiset lihavat puttunenät.
Varmaan myös mieskuntoisia, ja olen kuullut, että penis on iso?
Jep, ja nehän myös tekevät pylly pyörien ja iloisesti lauleskellen kotityöt samalla kun vaimo levähtää sohvalla raskaan työpäivän jälkeen. Sen jälkeen ne lämmittävät saunan valmiiksi ja hierovat vaimon niskoja. Aika usein niskahieronta johtaa sitten tuntikausien kiihkeään lemmiskelyyn silkkikullin kanssa. Ovat kyllä ihan toista maata kuin suomalaisjörrikät: nämä
Elo gambiapojan kanssa kuulostaa taivaalliselta. Nyt kaikki naiset, suunnatkaa ulkomaille! Siellä suominainen on kuningatar.
Sano ensimmäinen lause. Jos olet mykkä ja ylpeä, et koskaan tapaa ketään. Ystävän neuvo.
Vaikutat autistiseIta jankkaajalta. Kukaan tuollaista halua. Varmaan siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat autistiseIta jankkaajalta. Kukaan tuollaista halua. Varmaan siksi.
Tuota on vaikea uskoa. Miehet nyt vaan on nykyään niin nirsoja eikä tajua omaa tasoaan. Ei niille kunnollinen ryössäkäyvä tavisnainen enää kelpaa. Niin se on.
Vaikea kuvitella että kukaan mies kiinnostuisi enää tuon ikäisestä naisesta, itse olen 58v mies, mutta en ala mihinkään hommiin naisen kanssa ellei se ole alle 35.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaa iteellesi kissa ja jätä miehet rauhaan. Vanhoilla piioilla on yleensä kissa, ala kyttämään naapureita ja kirjoittele niistä nettiin erilaisia valituksia.
Tällaista kohtelua tällä palstalla tavallinen, kiltti nainen saa. Julmaa.
Kyllä tosiaan näkee, ettei miehet tiedä mitään tavisnaisen pariutumisen kiirastulesta.
Minkä tahansa ikäisenä voi löytyä se oikea, mutta ehkä ap:n olisi kannattanut etsiä mies 30 v sitten. Leipoisi nyt pullaa lastenlapsilleen ja leikittäisi heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat jos olet mukava.
Tietenkin olen. Olen ihan tavallinen nainen. Mutta jostain kiikastaa. Mistä?
Varmaan siitä että tädillä on munat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on juna mennyt ohitse jo kauan sitten. Ja miehet eivät ole kiinnostuneista noin vanhoista naisista.
Kyllä pitäisi olla. Tavisnaisellakiin on tunteet ja hän kaipaa rakkautta ja kosketusta. :)
En tajua miksi en saa sitä. Olen 168 cm pitkäkin. Ja auto löytyy. Hyvää vuosimallia.
koulutus, harrastukset, oletko kiinnostunut politiikasta, urheilusta, matkustelusta jne
Älä viitsi lässyttää. Käyn päivittäin salilla nostamassa rautaa. Olen amk:sta valmistunut tavistyttö ja tiedän kaikesta melkein kaiken. Mutta kertoisitko, miksi en saa munaa? Vaikka oon amk:sta valmistunut, kiltti,uuuu kunnollinen, vaatimaton. En hae pysyvääu suhdetta, vaan sillee kuumaa huumaa. Olen i
Jassoo, siis haussa ei ole mies pysyvään suhteeseen, vaan etsit ainoastaan miestä silleen kuumaan huumaan. Voisi harkita keskustelua jos olisi kyseessä miehen etsintä mutta kun etsitään vain miestä, niin ei tule kyseeseen edes aloittaa neuvotteluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaa iteellesi kissa ja jätä miehet rauhaan. Vanhoilla piioilla on yleensä kissa, ala kyttämään naapureita ja kirjoittele niistä nettiin erilaisia valituksia.
Tällaista kohtelua tällä palstalla tavallinen, kiltti nainen saa. Julmaa.
Kyllä tosiaan näkee, ettei miehet tiedä mitään tavisnaisen pariutumisen kiirastulesta.
Minkä tahansa ikäisenä voi löytyä se oikea, mutta ehkä ap:n olisi kannattanut etsiä mies 30 v sitten. Leipoisi nyt pullaa lastenlapsilleen ja leikittäisi heitä.
Minulla on lapset. Pullasta en välitä enkä täten leivo sitä. Niin pysyn myös normaalipainossa. Silti en kelpaa miehille. Onko ne vaan liian kranttuja nykyään? Kun tavisnainen ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kuvitella että kukaan mies kiinnostuisi enää tuon ikäisestä naisesta, itse olen 58v mies, mutta en ala mihinkään hommiin naisen kanssa ellei se ole alle 35.
Se on ok. Oletkin minulle liian vanha.
Minä en enää jaksanut tinderöidä suomimöhömahamiesten kanssa.
Hain Aasiasta Keanu Reevesin näköisen, aina hymyilevän (mikä on, ettei suomimies jaksa hymyillä häh?Pitääkö se naamavärkki aina olla norsunv*tulla?) ja palvelualttiin nuoren miehen. Hän osaa arvostaa tällaista 55-vuotiasta normaalipainoista tavisnaista. Ei valita tai nalkuta, aina on ruoka valmiina kun tulen töistä kotiin. Koti-Keanu rakastaa keittiössä puuhailua ja vaatteiden huoltamista.
Vierailija kirjoitti:
Hain Aasiasta Keanu Reevesin näköisen, aina hymyilevän (mikä on, ettei suomimies jaksa hymyillä häh?Pitääkö se naamavärkki aina olla norsunv*tulla?) ja palvelualttiin nuoren miehen. Hän osaa arvostaa tällaista 55-vuotiasta normaalipainoista tavisnaista. Ei valita tai nalkuta, aina on ruoka valmiina kun tulen töistä kotiin. Koti-Keanu rakastaa keittiössä puuhailua ja vaatteiden huoltamista.
Mieshän on onnellisimmillaan, kun se voi toivottaa naisen tervetulleeksi kotiin työpäivän jälkeen. Mies on tehnyt ruuat, siivonnut kodin, pistänyt vähän parempaa ylle ja on hymysuin vastassa ovella. Sitten se antaa naisen lokoilla illan rauhassa sohvalla sanomalehden kanssa, ja tajuaa pysytellä hiljaa keittiössä. Voi vaikka leipaista naisen suosikkipiirakan.
Suomimies on unohtanut tämän luonnollisen palvelutehtävänsä ja on siksi niin addiktoituva ja päihteisiin menevä.
Oletko nyt sukupuolestasi ihan varma? Naiset eivät puhu miehistä yleisellä tasolla tyyliin "miksi en saa miestä". Naiset eivät näe miehiä yhtenä ryhmänä vaan yksilöinä joiden joukosta voi löytyä se yksi ainoa, juuri se itselle oikea rakas. Miehet puhuvat naisista tuollai "miksi en saa naista". Ketä naista? no ihan sama, kunhan sillä on p'llu ja se on naisen näköinen, mielellään hoikka ja isot tissit. Hätätilassa rumempikin käy. Joku nyt sieltä naisista äkkiä tänne! Tai vaikka useampikin...
Vierailija kirjoitti:
Oletko nyt sukupuolestasi ihan varma? Naiset eivät puhu miehistä yleisellä tasolla tyyliin "miksi en saa miestä". Naiset eivät näe miehiä yhtenä ryhmänä vaan yksilöinä joiden joukosta voi löytyä se yksi ainoa, juuri se itselle oikea rakas. Miehet puhuvat naisista tuollai "miksi en saa naista". Ketä naista? no ihan sama, kunhan sillä on p'llu ja se on naisen näköinen, mielellään hoikka ja isot tissit. Hätätilassa rumempikin käy. Joku nyt sieltä naisista äkkiä tänne! Tai vaikka useampikin...
Yritätkö vähätellä tavallisen suomalaisen heteronaisen sorrettua asemaa pariutumismarkkinoilla? Ei siellä kunnollinen tavisnainen kelpaa, pitää olla joku isotissimissikirurgilentäjä. Ainakaan ei kelpaa kellekään normaalipainoiselle miehelle. Sellaiselle, jonka kanssa kehtaa näyttäytyä ihmisten ilmoilla. Ei tartte olla mr. universum, vaan ihan vaan Richard Geren (nuorena) tyylinen naapurinpoika kelpaa. Mutta ei. Miehet on niin nirsoja nykyään. Ei oo tavisnaisella minkään valtakunnan mahiksia. Vaikka olis amk-tutkinto plakkarissa ja tallissa auto. Hyvää vuosimallia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritätkö vähätellä tavallisen suomalaisen heteronaisen sorrettua asemaa pariutumismarkkinoilla? Ei siellä kunnollinen tavisnainen kelpaa, pitää olla joku isotissimissikirurgilentäjä. Ainakaan ei kelpaa kellekään normaalipainoiselle miehelle. Sellaiselle, jonka kanssa kehtaa näyttäytyä ihmisten ilmoilla. Ei tartte olla mr. universum, vaan ihan vaan Richard Geren (nuorena) tyy
Joo, etkä edes hakkaa tai (juurikaan) juo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on juna mennyt ohitse jo kauan sitten. Ja miehet eivät ole kiinnostuneista noin vanhoista naisista.
Kyllä pitäisi olla. Tavisnaisellakiin on tunteet ja hän kaipaa rakkautta ja kosketusta. :)
En tajua miksi en saa sitä. Olen 168 cm pitkäkin. Ja auto löytyy. Hyvää vuosimallia.
koulutus, harrastukset, oletko kiinnostunut politiikasta, urheilusta, matkustelusta jne
Älä viitsi lässyttää. Käyn päivittäin salilla nostamassa rautaa. Olen amk:sta valmistunut tavistyttö ja tiedän kaikesta melkein kaiken. Mutta kertoisitko, miksi en saa munaa? Vaikka oon amk:sta valmistunut, kiltti, kunnollinen, vaatimaton. En hae pysyvää suhdetta, vaan sillee kuumaa huumaa. Olen i
Mainitsitkin sen verran monta kertaa AMKn, että se varmaan karsii miehet pois kimpustasi. T. YTT
Vierailija kirjoitti:
Voi kun suomimies olisi vähän seksikkäämpi. Miksei voi laittaa tiukkoja housuja, avata kauluksen nappeja, peittää harmaat hiukset, tuoksua hyvältä, flirtata, olla aloitteellinen, vähän korkoa kenkään (kuten Damianolla), tukka minttiin, kevyt ehostus. Ja se hymy! Kaunis hymy ja hoidettu tukka on miehen kruunu. Ulkomaiset miehet tämän osaa. Miksi suomimies on niin homssuinen ja epäeroottinen? Ja ylipainoinen! Ei niille naisen pöksyt kostu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun suomimies olisi vähän seksikkäämpi. Miksei voi laittaa tiukkoja housuja, avata kauluksen nappeja, peittää harmaat hiukset, tuoksua hyvältä, flirtata, olla aloitteellinen, vähän korkoa kenkään (kuten Damianolla), tukka minttiin, kevyt ehostus. Ja se hymy! Kaunis hymy ja hoidettu tukka on miehen kruunu. Ulkomaiset miehet tämän osaa. Miksi suomimies on niin homssuinen ja epäeroottinen? Ja ylipainoinen! Ei nii
Ja silti ne kokevat, että tällainen kunnollinen tavisnainen (ei edes ylipainoa!) ei muka kelpaa. En tajua. Onko ne vaan niin nirsoja nykyään?
Ei se mitään. Sinäkin olet liian vanha.