Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 55-vuotias nainen. Miksi en saa miestä?

Vierailija
30.04.2025 |

En hakkaa, en ole viinaan menevä, käyn töissä. Missä vika? Ovatko miehet nykyään liian nirsoja?

Kommentit (492)

Vierailija
301/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille ei kunnon nainen kelpaa. Pitäisi olla kokenut miestenkaataja ja supliikki miestennaurattaja.

Kunnolliselle naiselle kuuluu komea mies.

Miehen pitäisi tullessaan tehdä naiselle hänelle hyvä elämä, nostaa suosta. Siivota ja sisustaa käsityö/askarteluluolasta, tyttönaisboksista kaunis koti ja ylläpitää sitä päivittäin. Miehen pitää handlata kaikki sosiaaliset suhteet ja hoitaa naisenkin suhteet esim sisaruksiin ja vanhempiin kondikseen naisen askarrellessa ja tehdessä käsitöitä tyttönaisboksissa.

Kauppareissuilla miehen tulee käydä marketissa naisen odottaessa autossa rentoutuen. 

Seksiä tulisi antaa naiselle pyyteettömästi aina naisen halutessa.

On se kumma kun kilttinainen ei kelpaa. 

Vierailija
302/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsin miestä ikähaarukassa 25-45. 

Tässäpä vastaus tulikin.

Muuta haarukaksi 55-85.

En halua vanhaa miestä, koska olen nuorekas nainen. Minulla ei ole mitään yhteistä vanhemman miehen kanssa. Ja haluan normaalipainoisen miehen. Ei tartte olla megakomistus vaan sellainen peruskomea naapurinpoika riittää. Kuten Brad Pitt.

Naapurinpoikatyyppiä tyyliin Pitt tulin minäkin ehdottamaan.

N57

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei halua ikääntynyttä katkeraa pulleromiestä. Mikään ei ole säälittävämpää kuin vanha miespullero joka jaagaa omanikäisiä tai nuorempia naisia.

Miten nuoret ja komeat miehet edes kuvittelee olevan tasoltaan tavallista viisikymppistä naista korkeampia? 

Minä käyn sentään töissä, kyllä minulle kuuluu nuori ja komea mies. Pitääkö tässä lopettaa työnteko ja verojenmaksaminen kokonaan, jos en saa työpanokselleni haluamaani vastinetta! Työssä käyvälle viisikymppiselle tavisnaiselle kuuluu vähintään nuorempi mies vakituisesti vällyjen väliin palkinnoksi! 

Vierailija
304/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua vanhaa miestä, koska olen nuorekas nainen. Minulla ei ole mitään yhteistä vanhemman miehen kanssa. Ei tartte olla megakomistus vaan normaalipainoinen ja sellainen peruskomea naapurinpoika riittää. Kuten Chris Hemsworth.

Vierailija
305/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva suomalainen tasa-arvoyhteiskuntaa rakentamassa oleva mies jolla on jotain moraalikäsitystä haluaa leikkikaluksi.

Vierailija
306/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei halua ikääntynyttä katkeraa pulleromiestä. Mikään ei ole säälittävämpää kuin vanha miespullero joka jaagaa omanikäisiä tai nuorempia naisia.

Miten nuoret ja komeat miehet edes kuvittelee olevan tasoltaan tavallista viisikymppistä naista korkeampia? 

Minä käyn sentään töissä, kyllä minulle kuuluu nuori ja komea mies. Pitääkö tässä lopettaa työnteko ja verojenmaksaminen kokonaan, jos en saa työpanokselleni haluamaani vastinetta! Työssä käyvälle viisikymppiselle tavisnaiselle kuuluu vähintään nuorempi mies vakituisesti vällyjen väliin palkinnoksi! 

Me kuitenkin pidetään tää yhteiskunta pyörimässä. On se epäreilua, jos siitä ei saa palkinnoksi normaalipainoista hyväspermaista miestä. Ei tartte olla mikään malli. Sellanen 7+-tasoinen Damiano David -tyylinen naapurinpoika kelpais hyvin. Mutta ei. Nekin luulee voivansa vaatia naiselta vaikka mitä.

Vierailija
307/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkki naiselta naiselle:

Jos menisin tyttökavereiden kanssa risteilylle, upp-gradaisin vähän ja ottaisin mukaan maustettua pussiteetä, vaikka makua Tiikerin päiväväuni.

Niitähän voi nyysia kahvilasta niin, että maksaa yhden ja ottaa yhden mukin ja kaksi pussia ja vie toisen teepusseista kotiin. En osaa neuvoa onko risteilyaluksilla Tiikerin päiväunta, joten kannattaa varautua tähän jo maissa.

Kyllä perus-Liptonin pitää miehen sepalus avata. Sitä vaan joltain huoltsikalta mukaan. Tulee samalla testattua, onko mies high maintenance vai ei. Toivoisi, että olisi ulkonäöltään, mutta muuten ei.

Pitää olla luonnonkaunis tavis Brad Pitt (nuorempana) niin että parturissakaan ei tarvitse käydä, sehän on tuhlausta. Saksii vain kynsisaksilla upeat hiukset itselleen.

Kunnan kuntosalilla saa käydä jos siellä on miestenvuoro.

Vierailija
308/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttinaisten vallankumous alkaakin varmasti täältä.

Itse tarjoan mielelläni treiffeilleni ne perus Liptonit.

Mutta jos tarttee olla patonkia/herkkukaakaota niin maksakoot omansa, joku järki haaskaamiseen.

Toi rahallinen out ja input pitää olla mun eduksi.

Kuuntelen sen onnettoman murheita ja mietteitä mitä siellä pienessä päässä liikkuu.

Olenhan kilttinainen.

Vakityö/asunto/hampaat/hiukset löytyy. Painokin olis ihan normaali jos olisin 10 cm pitempi.

Vierailija
309/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos menisin tyttökavereiden kanssa risteilylle, upp-gradaisin vähän ja ottaisin mukaan maustettua pussiteetä, vaikka makua Tiikerin päiväväuni.

Niitähän voi nyysia kahvilasta niin, että maksaa yhden ja ottaa yhden mukin ja kaksi pussia ja vie toisen teepusseista kotiin. En osaa neuvoa onko risteilyaluksilla Tiikerin päiväunta, joten kannattaa varautua tähän jo maissa.

Kyllä perus-Liptonin pitää miehen sepalus avata. Sitä vaan joltain huoltsikalta mukaan. Tulee samalla testattua, onko mies high maintenance vai ei. Toivoisi, että olisi ulkonäöltään, mutta muuten ei.

Pitää olla luonnonkaunis tavis Brad Pitt (nuorempana) niin että parturissakaan ei tarvitse käydä, sehän on tuhlausta. Saksii vain kynsisaksilla upeat hiukset itselleen.

Kunnan kuntosalill

Mies voi kyykätä pihatöissä. 

Vierailija
310/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet 55

Vierailija
311/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla luonnonkaunis tavis Brad Pitt (nuorempana) niin että parturissakaan ei tarvitse käydä, sehän on tuhlausta. Saksii vain kynsisaksilla u

Mullekin miehessä kaikista tärkeintä on hyvät perslihakset. Oikeastaan ainoa asia mihin kiinnitän huomiota.  Olen peppunaisia. Tällaiseksi luonto on mut luonut. Ei voi mitään.

Vierailija
312/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsin miestä ikähaarukassa 25-45. 

Oho, et kyllä ole nirso, hienoa. Minulla alkaa tökkiä heti jos on yli 35. Ne näyttää nykyään ihan vanhoilta ukoilta, eikä lippu nouse yhtä hyvin.

N58

Vierailija
313/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla luonnonkaunis tavis Brad Pitt (nuorempana) niin että parturissakaan ei tarvitse käyd

Sama. Ikääntyneen miehen ryppyiset rusinapakarat ei vaan saa kostumaan. Ei voi mitään. Näin mut on viritetty.

Vierailija
314/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistava aloitus ap! Vihdoinkin meidän kilttinaisten ääni tulee kuuluviin!

Vierailija
315/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äidillä oli noita aikoinaan. Siis työttömiä sätkäkonehippejä, joiden elämää se pienimuotoisesti rahoitti. Varsin älykkään vastineen muuten pistit inceleiden mölinästä. :)

Vierailija
316/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuittaa ja siirtyy jatkamaan taas yhtä miehetöntä vappua. Vieläkään en tajua, miksi en vaan kelpaa miehille. Normaalipaino, amk-tutkinto ja kaikki. Kaverit kehuu kauniiksi. Ei vaan voi ymmärtää. Kai miehet sit vaan on niin nirsoja nykyään ja vaatii ihan mahdottomia.

Hyvää vappua! Nähdään taas piakkoin, toki.

Vierailija
317/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvä ettet hakkaa miehiä. Luulis sen tosin olevaan itsestäänselvyys.

T.myös nainen

Ei se vaan ole - mikään ei ole väkivaltaisempi kuin suomalainen nainen. Justiinat ja muut kaulimen kanssa riehuvat pirttihirmut ovat erottamaton osa suomalaista kulttuuria.

Ap kertoi ettei hän lyö, mutta ukot on niin nirsoja, ettei silti kelpaa. Juoksevat vaan jännänaisten pillukaruselleissa.

Vierailija
318/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvä ettet hakkaa miehiä. Luulis sen tosin olevaan itsestäänselvyys.

T.myös nainen

Ei se vaan ole - mikään ei ole väkivaltaisempi kuin suomalainen nainen. Justiinat ja muut kaulimen kanssa riehuvat pirttihirmut ovat erottamaton osa suomalaista kulttuuria.

Ap kertoi ettei hän lyö, mutta ukot on niin nirsoja, ettei silti kelpaa. Juoksevat vaan jännänaisten pillukaruselleissa.

Ap on liian kiltti ja tylsä. Pitää olla säpäkkää ja särmää. Mikään ei nostata mieskuntoa niin kuin vaaran viehätys. 

Vierailija
319/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kisa on mennyt niin kovaksi, että se mikä-sen-nimi-taas-olikaan, 27-v. nappasi ison Deen, 86 v.

TÄMÄ NÄIN.

Vierailija
320/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä madonluvuilla mulle suodaan 190-vuotias mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme