Olen 55-vuotias nainen. Miksi en saa miestä?
En hakkaa, en ole viinaan menevä, käyn töissä. Missä vika? Ovatko miehet nykyään liian nirsoja?
Kommentit (492)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
55-vuotiaalle naiselle sopiva mies löytyy 70+ ikäryhmästä
Ei sovi. Tuon ikäiset on yleensä rumapainoisia. Tai sitten kuivia harppuja.
55-vuotias nainenhan elää seksuaalista kukoistustaan, kun ei tarvitse pelätä raskauttakaan. Sen tyydyttämiseen eivät neljäkymppistä iäkkäämmät pysty, ja hattivatti sanoo jo auttamattomasti lerpunlerpun yli viiskymppisillä. On siis aivan luonnollista, että 55-vuotiaan tulee saada n. 35-vuotias mies.
Totta!
En voisi kuvitellakaan omanikäistä miestä, olenhan nuorekas ja menevä.
olen 60 vuotias mies ja jos olet todella hyvinsäilynyt, hoikka ja naisellinen, voisin olla kiinnostunut. Muuten olet liian vanha.
Painoindeksi 23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on juna mennyt ohitse jo kauan sitten. Ja miehet eivät ole kiinnostuneista noin vanhoista naisista.
Kyllä pitäisi olla. Tavisnaisellakiin on tunteet ja hän kaipaa rakkautta ja kosketusta. :)
En tajua miksi en saa sitä. Olen 168 cm pitkäkin. Ja auto löytyy. Hyvää vuosimallia.
koulutus, harrastukset, oletko kiinnostunut politiikasta, urheilusta, matkustelusta jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, mistä löytyy vapuksi normaalipainoinen mies tavisnaiselle, joka on 168 pitkä ja käy töissä?
En lähde vapuksi mieheksi tavisnaiselle enkä kellekään muullekaan.
Tämmöstä tää sitten on. Minusta valtion pitäisi jatkossa painottaa turva oikan hakijoiden valinta Gambian suunnalle, ihan yhteiskunta rauhan nimissä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on juna mennyt ohitse jo kauan sitten. Ja miehet eivät ole kiinnostuneista noin vanhoista naisista.
Kyllä pitäisi olla. Tavisnaisellakiin on tunteet ja hän kaipaa rakkautta ja kosketusta. :)
En tajua miksi en saa sitä. Olen 168 cm pitkäkin. Ja auto löytyy. Hyvää vuosimallia.
koulutus, harrastukset, oletko kiinnostunut politiikasta, urheilusta, matkustelusta jne
Huvittaa, eihän naisen taso riipu koulutuksesta, vielä vähemmän harrastuksista.
Mene humalassa Malmin sairaalan päivystykseen, ehkä suakin lykästää.
Entä 56v.veloissa kierivä nainen? Alkoholikin maistuu ja tupakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja hankkii kissan, kahvipannun, ja luudan. Pääsiäisenä Kyöpelinvuorella kuumat treffit?
Katsopa peiliin, nuuhki itseäsi, ja ratkaisu löytynee siitä.
Voi olla, ettei kaikki miehet ymmärrä ketjun sanomaa, varsinkaan nää jotka puhuu täällä langoista.
No ei varmaan ylilautalaiset ymmärrä paljon muutakaan.
Oletko ulkoisesti viehättävä ja henkisesti tasapainoinen?
Minä olen ja miehiä riittäisi kyllä useammallekin sormelle. t. 55v nainen
Vierailija kirjoitti:
Entä 56v.veloissa kierivä nainen? Alkoholikin maistuu ja tupakkaa.
Mustat hulmuavat hiukset. Olen ollut nuorena kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Helppohan se on tuollaisen jännänaisen puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppohan se on tuollaisen jännänaisen puhua.
Ehdottomasti kilttinaiselle pitäisi tuoda se gambialainen komistus ovelle. Nirsot suomimiehet mädätköön pihdaten itsemurhakuutiossaan konsolinsa kanssa, kun kunnollinen ja kiltti nainen ei kelpaa.
Et kelpaa jos näytät ja käyttäydyt kuin epätoivoinen muori... ellet sitten ole extranuorekkaan näköinen. Sellaisia on harvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja hankkii kissan, kahvipannun, ja luudan. Pääsiäisenä Kyöpelinvuorella kuumat treffit?
Katsopa peiliin, nuuhki itseäsi, ja ratkaisu löytynee siitä.
Voi olla, ettei kaikki miehet ymmärrä ketjun sanomaa, varsinkaan nää jotka puhuu täällä langoista.
No ei varmaan ylilautalaiset ymmärrä paljon muutakaan.
Sama havainto minulla näistä "lankalaisista".
Asennevika. Jo tuo kysymyksen asettelu on vähän tyrkky. Miksi ET SAA miestä. Kelpaako kaikki?
t. nainen 55 myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset, kannattaa hakea se rakkaus maailmalta, siellä suomalaiinen nainen on arvossaan. Itse löysin 26 vuotiaan mieheni gambiasta ja nyt rakkaus kukoistaa, kohtelee mua kuin prinsessaa vaikka olen sitä 30 vuotta vanhempi. Sille riittää ihan se että käyn töissä. Gambialaiset miehet on kilttejä luonteeltaan ja ulkonäöltään ihan eri tasoa kuin suomalaiset lihavat puttunenät.
Varmaan myös mieskuntoisia, ja olen kuullut, että penis on iso?
Jep, ja nehän myös tekevät pylly pyörien ja iloisesti lauleskellen kotityöt samalla kun vaimo levähtää sohvalla raskaan työpäivän jälkeen. Sen jälkeen ne lämmittävät saunan valmiiksi ja hierovat vaimon niskoja. Aika usein niskahieronta johtaa sitten tuntikausien kiihkeään lemmiskelyyn silkkikullin kanssa. Ovat kyllä ihan toista maata kuin suomalaisjörrikät: nämä järjestävät mielellään ja usein gambialaismaanmiestensä kanssa iloisia kutsuja, joissa nauru raikaa ja pöydän notkuvat eksoottisia herkkuja. Kyllä tätinaisten kelpaa.
Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooot old
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ehkä mennä ulkomaille? Vähän kalliiksihan se tulee kun niillä komistuksilla on usein kolme äitiä sairaalajonossa ja seitsemän työtöntä veljeä tukea vailla. Mutta uskoisin että kannattaa, koska kerrankin saa ansaitsemansa arvostuksen!
Paljonko meni viime reissullasi Gambiaan? :D
Reilusti saamapuolelle jäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi lässyttää. Käyn päivittäin salilla nostamassa rautaa. Olen amk:sta valmistunut tavistyttö ja tiedän kaikesta melkein kaiken. Mutta kertoisitko, miksi en saa munaa? Vaikka oon amk:sta valmistunut, kiltti, kunnollinen, vaatimaton. En hae pysyvää suhdetta, vaan sillee kuumaa huumaa. Olen ihan normipainoinen, siis amk:sta valmistunut ja 167 cm pitkä. Miehet vaan lörpöttää ja höpöttää; kunnon panoon ei vaan lähdetä. Perhana.
minkälaisesti pukeudut?