Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 55-vuotias nainen. Miksi en saa miestä?

Vierailija
30.04.2025 |

En hakkaa, en ole viinaan menevä, käyn töissä. Missä vika? Ovatko miehet nykyään liian nirsoja?

Kommentit (492)

Vierailija
481/492 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jykevästi samaa mieltä AP:n kanssa. Itse olen vaki töissä käyvä normaali painoinen 52vuotias neitokainen. Minulla on jopa osake säästö tilikin! Auton ja velattoman asunnon lisäksi. En vaan löydä sitä kumppania, nirsoja ovat. Ja huom:kelpuuttaisin Keanu Reevesin ihan nykyiselläänkin enkä vain Billin ja Tedin maailma-leffakuosissaan (1991). Että mielestäni en ole kohtuuton.

Oikeinkirjoitustaidosta ei ainakaan olisi haittaa ... 

Luuletko joku vielä tähän asti ketjua luettuaan että tässä ollaan tosissaan? Ellei tämä(kin) kommentti oli vitsi?

Vierailija
482/492 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

55-vuotiaan naisen on melko mahdotonta saada edes vanhaa äijää. Se ikä nääs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/492 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55 vuotias nainen enkä tarvitse miestä. Kai nyt tähän ikään osaat hoidella itse itsesi. Älä ruikuta kuin pieni lapsi.

Vierailija
484/492 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoitti tuolla aiemmin, että tämä on hauska ketju. Taisi olla tuo ap itse. Tämä on vain typerä ketju. Olette jotain tosi tyhmiä....

Vierailija
485/492 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoitti tuolla aiemmin, että tämä on hauska ketju. Taisi olla tuo ap itse. Tämä on vain typerä ketju. Olette jotain tosi tyhmiä....

Siinä taas joku pallomahakas 65-vuotias mies luulee itsestään liikoja eikä tiedä oikeaa tasoaan.

Vierailija
486/492 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen 60 vuotias mies ja jos olet todella hyvinsäilynyt, hoikka ja naisellinen, voisin olla kiinnostunut. Muuten olet liian vanha. 

Painoindeksi 23

Ei se mitään. Sinäkin olet liian vanha.

Kerro se minun 43 vuotiaalle rakastajattarelleni. Pari vuotta sitten yökerhosta tarttui mukaan 27 vuotias neitokainen, jonka kanssa vietin kiihkeän yön. Ei tunnu ikä pahemmin haittaavan. 

Dementia on yleistä. Sille altistavat ylipaino ja vähäinen liikunta. Koita pärjäillä! ps. Osta vaikka nalle ja juttele sille.

Voi ei ole dementiaa eikä ylipainoa. Olen hyvännäköinen ja taloudellisesti riippumaton pukumies.

Vierailija
487/492 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa 

Vierailija
488/492 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa 

Vierailija
489/492 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa 

Vierailija
490/492 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 55-vuotias nainen. Siksi et saa miestä.

Vierailija
491/492 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
492/492 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kuvitella että kukaan mies kiinnostuisi enää tuon ikäisestä naisesta, itse olen 58v mies, mutta en ala mihinkään hommiin naisen kanssa ellei se ole alle 35.

Herramunjee. Luuletko, että minä, 55v nainen, koulutettu, koti ja auto oma, normipaino ja eikä lapsia kotona, no koira. Niin alkaisin 58v ukon kanssa mihinkääään, ellei se ole no, sanotaan alle 40v. Merkillisen nirso ukko olet!

No iällesi sä et voi mitään. Parhaiten kelpaat 55-65 -vuotiaille. 

No mutta. Ethän sinäkään iälllesi voi mitään. Parhaiten kelpaat 60-70 vuotiaille. Millä spekseillä vaadit, että ikäisellesi miehelle kelpaa vain alle kolmevitoset? Oletko siis sellainen normipainolentokapteenilaatikkoleukakirurgi?

Älä unohda hiusrajaa! Kaljuuntunut ukko luiskaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän