Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 55-vuotias nainen. Miksi en saa miestä?

Vierailija
30.04.2025 |

En hakkaa, en ole viinaan menevä, käyn töissä. Missä vika? Ovatko miehet nykyään liian nirsoja?

Kommentit (492)

Vierailija
321/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsele ulkomaalaisia miehiä, eikä suomalaisia pullanaamoja. Itse löysin irakilaisen miehen, joka kunnioittaa ja kohtelee minua, kuin prinsessaa. Jos joku alkaa mussuttaa oleskeluluvasta, niin on jo Suomen kansalainen. 

N 55v

Vierailija
322/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle kuuluu timmi kolmekymppinen mies. Tilanteesi on syrjintää. Suomen valtion pitäisi tehdä jotain. Tai YK:n!

Miksi kukaan ei välitä?

Yhdenvertaisuusvaltuutettukin on ihan hiljaa, kun suomiheteronaista taas nöyryytetään.

Jos meillä olisi naispresidentti sekä naispääministeri, he varmasti määräisivät kaikille 50+ naisille tasokkaat kolmekymppiset rakastajat. Onhan se miesten kansallisvelvollisuus. 

Liiallinen vapaus on saanut miesten päät sekaisin ja he ovat alkaneet kuvitella, että heillä kuuluisi olla "oma tahto" parinvalinnassa. Heidät on välttämätöntä panna ruotuun.

Miehet ei ymmärrä faktoja ja analyyttista ajattelua. Rationaalinen nainen kyllä tajuaa, e

Mies olisi oikeasti onnellisimmillaan palvellessaan naista. Nyt nämä nuoret miehet ovat ahdistuneita juostessaan jännänaisten pillukaruselleissa.

Saisivat merkityksentunteen takaisin elämäänsä, jos heidät määrättäisiin toteuttamaan luonnollista rooliaan naisen palvelijana. Nyt liiallinen vapaus ja vaihtoehdot ovat sekoittaneet heidän päänsä. 

Yhteiskunnan pitää määrätä jokaiselle naiselle hyvälaatuinen mies siittämään jälkeläisiä, hoivaamaan näitä ja palvelemaan kotona. Nainen tuo kuitenkin leivän pöytään ja on oman osuutensa hoitanut. Ja pessyt myös hampaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei halua ikääntynyttä katkeraa pulleromiestä. Mikään ei ole säälittävämpää kuin vanha miespullero joka jaagaa omanikäisiä tai nuorempia naisia.

Miten nuoret ja komeat miehet edes kuvittelee olevan tasoltaan tavallista viisikymppistä naista korkeampia? 

Minä käyn sentään töissä, kyllä minulle kuuluu nuori ja komea mies. Pitääkö tässä lopettaa työnteko ja verojenmaksaminen kokonaan, jos en saa työpanokselleni haluamaani vastinetta! Työssä käyvälle viisikymppiselle tavisnaiselle kuuluu vähintään nuorempi mies vakituisesti vällyjen väliin palkinnoksi! 

Me kuitenkin pidetään tää yhteiskunta pyörimässä. On se epäreilua, jos siitä ei saa palkinnoksi normaalipainoista hyväspermaista miestä. Ei tartte olla mikään malli. Sellanen 7+-tasoinen Damiano David -tyylinen naapurinpoika kelpais hyvin. Mutta ei. Nekin luulee voivansa vaati

Ja jos sperma osoittautuu huonolaatuiseksi niin mies luiskaan ja valtio määrää uuden tilalle. 

Vierailija
324/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin miehessä kaikista tärkeintä on hyvät perslihakset. Oikeastaan ainoa asia mihin kiinnitän huomiota.  Olen peppunaisia. Tällaiseksi luonto on mut luonut. Ei voi mitään

Sama. Ikääntyneen miehen ryppyiset rusinapakarat ei vaan saa kostumaan. Ei voi mitään. Näin mut on viritetty.

Nainen nyt vaan on visuaalinen olento. Naiset ovat ylipäätään visuaalisempia kuin miehet, naiset sisustavat, pitävät siisteydestä, kauniista vaatteista ja ehostavat, kaunistautuvat. Naiselle kuuluu komea mies joka miellyttää silmää, jotta naisen visuaalisuus tyydyttyy. Tämä on täysin luonnollista. 

Vierailija
325/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ehkä mennä ulkomaille? Vähän kalliiksihan se tulee kun niillä komistuksilla on usein kolme äitiä sairaalajonossa ja seitsemän työtöntä veljeä tukea vailla. Mutta uskoisin että kannattaa, koska kerrankin saa ansaitsemansa arvostuksen!

Paljonko meni viime reissullasi Gambiaan? :D

Kaikki Gambiaan käytetyt rahat on suoraa säästöä mielenterveyspalveluista. Siksi valtion täytyisikin kustantaa kaikille naisille palveluseteleitä Gambiaan.

Vierailija
326/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvä ettet hakkaa miehiä. Luulis sen tosin olevaan itsestäänselvyys.

T.myös nainen

Ei se vaan ole - mikään ei ole väkivaltaisempi kuin suomalainen nainen. Justiinat ja muut kaulimen kanssa riehuvat pirttihirmut ovat erottamaton osa suomalaista kulttuuria.

Ap kertoi ettei hän lyö, mutta ukot on niin nirsoja, ettei silti kelpaa. Juoksevat vaan jännänaisten pillukaruselleissa.

Oikeasti miehet tykkää, että heidät otetaan väkisin. Kannattaa kerran kaulimella kajauttaa niin siitä ne syttyy, vaikkeivat sitä myönnäkään.

Vierailija
327/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus on jo otsikossa

Vierailija
328/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus on jo otsikossa

Eli miehet ovat liian nirsoja. Valtion pitäisi puuttua tähän yhteiskunna tulevaisuuden tähden. 

Vierailija
329/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullekin miehessä kaikista tärkeintä on hyvät perslihakset. Oikeastaan ainoa asia mihin kiinnitän huomiota.  Olen peppunaisia. Tällaiseksi luonto on mut luonut. Ei voi mitään

Sama. Ikääntyneen miehen ryppyiset rusinapakarat ei vaan saa kostumaan. Ei voi mitään. Näin mut on viritetty.

Nainen nyt vaan on visuaalinen olento. Naiset ovat ylipäätään visuaalisempia kuin miehet, naiset sisustavat, pitävät siisteydestä, kauniista vaatteista ja ehostavat, kaunistautuvat. Naiselle kuuluu komea mies joka miellyttää silmää, jotta naisen visuaalisuus tyydyttyy. Tämä on täysin luonnollista. 

No tämä, vai oletteko koskaan kuulleet kenenkään miehen ihastelevan kaunista kukkaa tai perhosta? Kyllä visuaalisuus on tärkeää meille naisille, näin on luonto luonut, minkäs me sille voimme.

Vierailija
330/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle kuuluu timmi kolmekymppinen mies. Tilanteesi on syrjintää. Suomen valtion pitäisi tehdä jotain. Tai YK:n!

Miksi kukaan ei välitä?

Yhdenvertaisuusvaltuutettukin on ihan hiljaa, kun suomiheteronaista taas nöyryytetään.

Jos meillä olisi naispresidentti sekä naispääministeri, he varmasti määräisivät kaikille 50+ naisille tasokkaat kolmekymppiset rakastajat. Onhan se miesten kansallisvelvollisuus. 

Liiallinen vapaus on saanut miesten päät sekaisin ja he ovat alkaneet kuvitella, että heillä kuuluisi olla "oma tahto" parinvalinnassa. Heidät on välttämätöntä panna ruotuun.

Miehet ei ymmärrä faktoja ja analyytti

Kaikki hyötyisivät, jos miehiltä estettäisiin työn tekeminen. Onhan se tällä palstallakin tullut selväksi, että ovat onnettomia ollessaan työntekijöitä. Luonto on tarkoittanut heidät palvelemaan naarasta ja se antaisi heille täyttymyksen. 

Vierailija
331/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja muista ettei sinun tarvitse itse tehdä mitään eikä muuttaa kriteereitäsi. Sinulla on oikeus ja miehet ovat sinulle velkaa. 45v on jo vanha. Kaikkihan ymmärtävät että naiset tykkäävät eniten 25v miehistä, deal with it, miehet. Miksi tavisnainen ei kelpaa 25v miehille. Ethän edes ryyppää. Ihan tavallinen nainen ei kelpaa, tässä on ongelma ja siitä on aina hyvä avautua tällä palstalla, miehet ovat ansainneet tämän vihan.

Vierailija
332/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä, vai oletteko koskaan kuulleet kenenkään miehen ihastelevan kaunista kukkaa tai perhosta? Kyllä visuaalisuus on tärkeää meille naisille, näin on luonto luonut, minkäs me sille voimme.

Miehet pitävät itse visuaalisuuden osoituksena heidän taipumustaan miesl*rttoiluun. Oikeasti se on s**tanan suunnitelma ja nämä siveättömät saastaiset miehet pitää palauttaa ruotuun ja pelastaa.

Vierailija
333/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kasvot, puhekyky-tunnetaidot ja tavat.

Vierailija
334/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet 55-vuotias.

Vierailija
335/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet, miksi tällainen tavis ei kelpaa teille?

Minulla on 52v vaimo joka ei hakkaa eikä juo. Töissäkin käy. Kelpaa. Viimeyönä viimeksi rakasteltiin.

Kunhan retostelet. Ei tunnu tällainen tavisnainen (168 cm) kelpaavan. Hhmph.

Taidat olla liian pitkä. Ei me pitkät naiset saada miehiä. Miesten mielestä kaikkien naisten kuuluu olla jotain taskuvenuksia, korkeintaan 159,5-senttisiä. Me pitkät naiset olemme kuin ilmaa heille.

T. 178 cm nainen

No ei minulle 178 cm nainen ole ainakaan pituutensa takia ilmaa vaikka olenkin hieman lyhyempi. Itse taidan olla ilmaa tuollaisille naisille. 

Vierailija
336/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsin miestä ikähaarukassa 25-45. 

Olisko se vika siinä että tuo ikähaarukkasi yläraja on liian alhaalla, ja kun noin on, niin sun valittelusi on aivan turhaa ja tarkoituksetonta kun ei ainakaan vielä ole tärpännyt. 

Vierailija
337/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mä olen jo 67 v, mutta miehiä on kyllä ollut tarjolla edelleen.

Viimeiset kaksi torppasin heidän luonteessaan paljastuneiden puutteiden vuoksi.

Eli ongelmani on vain se, mistä löytäisi rennon, itsensä kanssa sinut olevan pitkän ja komean miehen, joka ei olisi traumakimppu tai katkera elämälle.

Aluksi vaikuttavat lupaavilta ja ns. paperilla ja kuvissa ok. Kirjoittelun tai viimeistään tapailun aikana paljastuu asioita, joita en halua miehelläni olevan.

Olen nuorekas, oikeasti, minua luullaan helposti 10 v nuoremmaksi. Harrastan myös liikunnallisia juttuja ja kunnon puolesta pärjään hyvin nuoremmille. 

En ole mitenkään epätoivoinen, päin vastoin. Näin keväällä monella on pilkettä silmässä. 😉

"pitkän ja komean"

Siinäpä sinun osallesi ongelmaa. 

Vierailija
338/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet, miksi tällainen tavis ei kelpaa teille?

Minulla on 52v vaimo joka ei hakkaa eikä juo. Töissäkin käy. Kelpaa. Viimeyönä viimeksi rakasteltiin.

Kunhan retostelet. Ei tunnu tällainen tavisnainen (168 cm) kelpaavan. Hhmph.

Taidat olla liian pitkä. Ei me pitkät naiset saada miehiä. Miesten mielestä kaikkien naisten kuuluu olla jotain taskuvenuksia, korkeintaan 159,5-senttisiä. Me pitkät naiset olemme kuin ilmaa heille.

T. 178 cm nainen

Ei meillä tosiaan ole mahdollisuuksia. Pituudesta jää kiinni. Taas yksinäinen vappu, kun ei kelpaa miehille.

Miten monille miehille ja miksi sun pitäisi vappuna kelvata. 

Vierailija
339/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä pariutumiskuvio on niin täysin miesten käsissä. Miehet ei ymmärrä, miten vaikea kiltin naisen on saada mies.

Kukaan 25v miesmalli tavismies ei tule hakemaan minua kotoa, vaikka en lyö miestä, minulla on työpaikka ja autokin.  

Olen 57v mutta nuorekas ja farmariasussa menen helposti kaksvitosesta. Olen myös normaalipainossa (jos olisin 2m pitkä).

Kassapojat kyllä flirttaa, keimailee ja hymyilee, mutta siihen se sitten jää, kun en ole jännänainen.

Pitää varmaan ryhtyä tekemäön rikoksia, koska tämmöinen kiltti nainen ei vaan kelpaa miehille.

En kelpuuta 25-vuotiasta vanhempaa miestä, koska minussa ikä ei näy ja olen isäni mielestä kaunis. 

Yhteiskunnan tulisi auttaa meitä naisia määräämällä nuorille miehille pakko ottaa 50+ pullukkanainen.

Eipä tässä ole mitään motivaatiota käydä töissäkään, kun en omaa miestä ja perhettä saa.

Naulan kantaan! 👍🏼😁

Vierailija
340/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, mistä löytyy vapuksi normaalipainoinen mies tavisnaiselle, joka on 168 pitkä ja käy töissä?

En lähde vapuksi mieheksi tavisnaiselle enkä kellekään muullekaan.