Aikuisen miehen pelaaminen tökkii mua...
Oonko ainut?Jotenkin oon ajatellut ettei enää nelissäkymmenissä jaksaisi kiinnostaa pelaaminen, mutta pettymyksekseni olen saanut huomata olleeni väärässä. Tapailemani mies pelaa mm. Cyberpunkkia, GTA:ta ja kaikenlaisia ihme roolipelejä joissa velhoja ja keijukaisia...jotenkin itselleni tämä on tosi luotansätyötävää.
Kommentit (342)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisilla on usein niin ehdottomia asenteita miesten harrastuksia kohtaan? Autot, kalastus, kuntoilu, pelaaminen, musiikki tai mikä tahansa niin kaikista naiset valittavat. En muista koskaan kuulleeni miehen valittavan naisen harrastuksista, mutta toisin päin lukuisia kertoja. Mikä ihme niissä hiertää naisia niin paljon?
Nuo muut on ihan ok, enkä ole oikeastaan koskaan kuullut kenenkään naisen oikeasti valittaneen niistä.
Mutta peliaddiktio kertoo vain miehen köyhästä sielunelämästä.
Miten se peliaddiktio eroaa noista muista addiktioista muuten kuin että mielenkiinnon kohde on eri?
Pelaan itsekin. En tajua mikä siinä on kamalaa, jos nyt puhuta tilanteesta, missä toiminta on riippuvuustasoista ja siihen menee kaikki vapaa-aika.
En mä ainakaan luopuisi mistään harrastuksistani, tapailukaheli vaihtoon.
Miten voi jaksaa jankuttaa tätä samaa paskaa vuodesta toiseen?
Vaihtoon vaan. En itsekään jaksaisi katsella pelaavaa aikuista miestä. Voiko turhempaa tekemistä olla? Toinen on jatkuva penkkiurheilu ja töllön edessä karjuminen. Ei hyi.
En halua myöskään puhelimeen liimaantunutta huonoryhtistä ihmisbanaania. Itse en ole arkena ollenkaan puhelimella. On muutakin tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Pelikonsoleiden hakkaaminen ei ole mikään harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisilla on usein niin ehdottomia asenteita miesten harrastuksia kohtaan? Autot, kalastus, kuntoilu, pelaaminen, musiikki tai mikä tahansa niin kaikista naiset valittavat. En muista koskaan kuulleeni miehen valittavan naisen harrastuksista, mutta toisin päin lukuisia kertoja. Mikä ihme niissä hiertää naisia niin paljon?
Nuo muut on ihan ok, enkä ole oikeastaan koskaan kuullut kenenkään naisen oikeasti valittaneen niistä.
Kaikki addiktiot ovat haitallisia. Ei ainoastaan miehen peliaddiktio, mikäli sellainen on diagnosoitu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelikonsoleiden hakkaaminen ei ole mikään harrastus.
Eikä somettelu, johon voi myös muodostua addiktio.
Vierailija kirjoitti:
Itse päätin etten uutta naista ota jos ero joskus tulee. Liitto on sinänsä onnellinen mutta jouduin luopumaan jo kauan sitten pelaamisesta, autoharrastuksesta ja kilpaurheilusta kun veivät liikaa aikaa. Nyt lapset on aikuisia ja voi taas harrastaa vähän paremmin, mutta aina on pallo jalassa kun ei voi mennä ja tulla kuten haluaa.
t. M51
Aika monta harrastusta tuolla sun listalla. Ehkä ei olisi sitten perhettä kannattanut perustaa ollenkaan, jos harrastukset kiinnostaa sitä perhettä enemmän.
Tyypillistä miesten paskaa, että vaimon pitäisi yksin huolehtia se koti ja lapset, kun mies harrastelee tyytyväisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki addiktiot ovat haitallisia. Ei ainoastaan miehen peliaddiktio, mikäli sellainen on diagnosoitu.
Samoin miesviha-addiktio. Se on hyvin haitallista ja invalidisoi ajan myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelaaminen kertoo kunnianhimottomuudesta. Tuloilla ei niin väliä, mutta haluan kunnianhimoisen, eteenpäin menevän miehen, joka tekee jotain järkevää.
Pelaaminen on harrastus, jos pysyy järkevällä tasolla. Naiset neuloo ja virkkaa jotta aivot saavat erilaisia virikkeitä, vastapainoksi työlle. Miehellä sama tapahtuu mm pelaamalla. Kukaan ei voi olla 24/7 kunnianhimoinen ja järkevä. Naurettavia vaatimuksia, varmaankin teinitytöltä.
Nimenomaan, JOS SE ON JÄRKEVÄLLÄ TASOLLA.
Mutta entä sitten, kun se ei sitä enää ole?
Ja käsittääkseni täällä keskustellaan nyt juuri siitä.
Vieläkö löytyy naisia jotka sallii miehellee harrastuksia?!? Miehm harrastukset on aina pois naisen huomioimisesta ja rahoista millä ostetaan naisten haluamia asioita!!! Miehet on olemassa vain naisen tahdon toteutusta varten!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi sitten lopettaa tapailu ja etsiä toinen.
Onko toi muka aidosti mielestäsi riittävä syy siihen?
Eihän se vaadi mitään syytä että sinä saat jättää miehen. Mies on sinua varten mutta sinun ei tarvi olla miestä varten
Aina yhtä huvittavaa kun nainen haukkuu miestä lapseksi jos pelaa samalla kun itse istuu peilin edessä maalaamassa naamaansa niin kuin kaikki 3 vuotiaat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehen on parempi olla ilman naista niin saa harrastaa ihan rauhassa. Näin itsekkin teen eli en ole 8 vuoteen edes tapaillut naisia koska mun harrastukset on tärkeämpiä. Oikeastaan en edes tarvitse naista mihinkään.
Tuo oli kuin minun kirjoittamaani. Olen ollut 6 vuotta ilman naista. Yritin muutaman kerran tapailua, mutta totesin, että se vain vie ajan ja energian, enkä jaksa tai kerkeä tehdä muuta.
Tämä lienee suuntaus nykyään. Ei parisuhde ole mikään vain ja ainoastaan hyvä asia, vaan se on kompromissi ja vaihtoehto, jossa joutuu luopumaan paljosta, että saa jotain tilalle.
Naiset ahdistuvat miehen pelaamisesta kun se tarkoittaa että mies ei ole välittömästi käytettävissä jos nainen haluaa miehen tekevän jotain mitä nainen itsekään ei halua tehdä. Yritäppä kieltää naiselta puhelimen näpyttäminen ja somettaminen jota tapahtuu 8+ tuntia per päivä niin sota on varma kun pitäähän naisen saada tehdä mitä nainen haluaa niin paljon kun nainen haluaa
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoon vaan. En itsekään jaksaisi katsella pelaavaa aikuista miestä. Voiko turhempaa tekemistä olla? Toinen on jatkuva penkkiurheilu ja töllön edessä karjuminen. Ei hyi.
En halua myöskään puhelimeen liimaantunutta huonoryhtistä ihmisbanaania. Itse en ole arkena ollenkaan puhelimella. On muutakin tekemistä.
Kuinka monta tuntia päivässä itse istut somessa näpyttämässä puhelinta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelaaminen kertoo kunnianhimottomuudesta. Tuloilla ei niin väliä, mutta haluan kunnianhimoisen, eteenpäin menevän miehen, joka tekee jotain järkevää.
Pelaaminen on harrastus, jos pysyy järkevällä tasolla. Naiset neuloo ja virkkaa jotta aivot saavat erilaisia virikkeitä, vastapainoksi työlle. Miehellä sama tapahtuu mm pelaamalla. Kukaan ei voi olla 24/7 kunnianhimoinen ja järkevä. Naurettavia vaatimuksia, varmaankin teinitytöltä.
Nimenomaan, JOS SE ON JÄRKEVÄLLÄ TASOLLA.
Mutta entä sitten, kun se ei sitä enää ole?
Ja käsittääkseni täällä keskustellaan nyt juuri siitä.
Järkevän tason saa määrittää jokainen itse. Parisuhteessa sen toisen mielestä järkevä taso ei ole koskaan hyvä. Ainaista vääntöä, mielensä pahoittamista, kompromisseja, uhrautumista jne. Nykyään vaan joutuu kyseenalaistamaan koko parisuhteen idean.
Vierailija kirjoitti:
Olin vuosia tuommoisen kanssa. Pelasi paljon, myös kun lapset syntyivät. Siinä oli jo aika pahaa riippuvuutta. Me harjoiteltiin pyörällä ajoa pojan kanssa kotipihassa ja mies hakkas pleikkaa ja toisteli joo tuun kohta katsomaan. 5h myöhemmin havahtui että niin tosiaan se pyörälläajo.
Erohan siitä tuli sitten lopulta, toki muitakin syitä oli mutta kyllähän tuo vaikutti arkeen valtavasti. Exä pelaa edelleen paljon. Itse oon aika allerginen ruuduille, en oo missään somekanavissa.
Ehkä niiden jotka pelaa paljon, olisi hyvä löytää kumppani jolla sama intohimo.
En oo missään somekanavissa, kirjoitti hän somekanavaan.
Kyllä miehen on parempi olla ilman naista niin saa harrastaa ihan rauhassa. Näin itsekkin teen eli en ole 8 vuoteen edes tapaillut naisia koska mun harrastukset on tärkeämpiä. Oikeastaan en edes tarvitse naista mihinkään.