Aikuisen miehen pelaaminen tökkii mua...
Oonko ainut?Jotenkin oon ajatellut ettei enää nelissäkymmenissä jaksaisi kiinnostaa pelaaminen, mutta pettymyksekseni olen saanut huomata olleeni väärässä. Tapailemani mies pelaa mm. Cyberpunkkia, GTA:ta ja kaikenlaisia ihme roolipelejä joissa velhoja ja keijukaisia...jotenkin itselleni tämä on tosi luotansätyötävää.
Kommentit (342)
Minun mieheni pelaa vapaa aikanaan eikä minua häiritse ollenkaan. Itse en ymmärrä ollenkaan pelaamisen viehätystä mutta en pidä sitä ollenkaan tyhmempänä kuin omaa netflixin katsomistani. Mieheni pelaaminen ei ole koskaan mennyt perheen tai kotitöiden edelle niin ei ole mitään ongelmaa. Hyvä vain että hänellä on joku mieleinen juttu joka tasapainottaa vaativaa työtä ja auttaa palautumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on määritelty, että pelaaminen on vain lapsille sallittua?
Ei missään. Saa aikuiset naisetkin leikkiä nukeilla tai miehet pöristellä pikkuautoilla pihalla.
Kyllä aikuinen mies voi Tuttiakin imeä ei sitä ole missään kielletty.
Jotkut isot johtajathan voi nauttia olla vaipoissa ja tutti suussa, kun domina samalla ruoskii ja käskyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi sitten lopettaa tapailu ja etsiä toinen.
Onko toi muka aidosti mielestäsi riittävä syy siihen?
Tää ei tule kun pahenemaan suhteen edetessä, pelit tulee aina ensin, kokemusta on. Näitä miesvauvoja riittää.
No anna nyt herranjumala sille enemmän pillua, niin ei ehdi pelailemaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi sitten lopettaa tapailu ja etsiä toinen.
Onko toi muka aidosti mielestäsi riittävä syy siihen?
Tää ei tule kun pahenemaan suhteen edetessä, pelit tulee aina ensin, kokemusta on. Näitä miesvauvoja riittää.
Somettava vauvapalstailijamamma se vasta seksikäs näky onkin /s
Jos mies pelaa 1-2h päivässä niin melko harmiton harrastus. Ihmettelen kun jotkut naiset niin vastustaa pelaamista mutta itse viettävät somessa 2-6h päivässä postaten jotain selfieitä. Sekö on järkevämpää tekemistä?
Vierailija kirjoitti:
Jos mies pelaa 1-2h päivässä niin melko harmiton harrastus. Ihmettelen kun jotkut naiset niin vastustaa pelaamista mutta itse viettävät somessa 2-6h päivässä postaten jotain selfieitä. Sekö on järkevämpää tekemistä?
harvemmalla se pysyy siinä 1-2h päivässä, 6-8h on lähempänä totuutta ja pahimpina kausina enemmänkin, jotkut pelit kun on rakennettu sen varaan että "elät" niitä. En tunne montakaan naista joka postailee selfietä 2-6h päivässä, saatika roikkuu somessa niin paljon. Mut joo, kukin tekee omat valinnat. Ap:lle, jos tämä nyt jo häiritsee, niin ei se suhteen edetessä tule tosta lievenemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
harvemmalla se pysyy siinä 1-2h päivässä, 6-8h on lähempänä totuutta ja pahimpina kausina enemmänkin, jotkut pelit kun on rakennettu sen varaan että "elät" niitä. En tunne montakaan naista joka postailee selfietä 2-6h päivässä, saatika roikkuu somessa niin paljon. Mut joo, kukin tekee omat valinnat. Ap:lle, jos tämä nyt jo häiritsee, niin ei se suhteen edetessä tule tosta lievenemään.
Joo, ryhmässä pelataan ja normaali perheellinen, työssäkäyvä ihminen ei voi pelata niitä yli viiden tunnin, yömyöhään kestäviä pelejä. Ja näitä sessioita on useamman kerran viikossa. Siinä kärsii koko perhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä täysin pidä paikkansa, sillä tutkimusten mukaan naiset viettävät keskimäärin yhdeksän tuntia (viihde)ruutujen edessä päivittäin
kannattaa jo nyt totutella lauseeseen "tää loppuu ihan just", nykyiset ja entiset pelilesket tietää mistä mä puhun, itse onneksi entinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse päätin etten uutta naista ota jos ero joskus tulee. Liitto on sinänsä onnellinen mutta jouduin luopumaan jo kauan sitten pelaamisesta, autoharrastuksesta ja kilpaurheilusta kun veivät liikaa aikaa. Nyt lapset on aikuisia ja voi taas harrastaa vähän paremmin, mutta aina on pallo jalassa kun ei voi mennä ja tulla kuten haluaa.
t. M51
Jos mies ei ole palkka töissä niin mies on töissä kotona. Ei miehille saa sallia vapaa-aikaa tai omaa aikaa. Mies on olemassa vain ja ainoastaan muiden palvelua varten!!!
Tämä on kyllä totta monessa perheessä. Nainen aikatauluttaa kaikki illat, viikonloput ja lomat täyteen reissuja ja remontteja ja mököttää jos miehellä olisi jotain omaa tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
kannattaa jo nyt totutella lauseeseen "tää loppuu ihan just", nykyiset ja entiset pelilesket tietää mistä mä puhun, itse onneksi entinen.
Miten se sun oma somettaminen tai Netflixin tuijottelu on sitten yhtään parempaa? Pillua et ilmeisesti anna vaikka mies pelaamisen lopettaisikin?
Vierailija kirjoitti:
Pelaaminen kertoo kunnianhimottomuudesta. Tuloilla ei niin väliä, mutta haluan kunnianhimoisen, eteenpäin menevän miehen, joka tekee jotain järkevää.
Mitähän se jotain järkevä tekeminen sitten mahtaa olla? Jos mies pelaa jotain autopeliä, niin se on aivoton tapaus. Jos pelaa Civilizationia tai vastaavaa, niin kyseessä on älykäs ja ajatteleva yksilö.
Pelailen tässä pleikkaria kohta tulee tyttöystävä töistä ja laittaa ruokaa. Spagettia nami.🤤Taitaa mennä koko päivä tänää pelaillen kun pitää saada peli läpi
"Pelaaminen kertoo kunnianhimottomuudesta. Tuloilla ei niin väliä, mutta haluan kunnianhimoisen, eteenpäin menevän miehen, joka tekee jotain järkevää."
Jännä, että puhut kunnianhimosta, vaikka sullakin on vauvapalsta laulanut koko aamun. Tekopyhää? Vai onko niin, että miehen pitää olla se kunnianhimoinen, jotta itse voit jatkaa makoilua ja somettamista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi joku jännämies joka ryyppää kaiken vapaa-aikansa, ja tule puolen vuoden päästä kertomaan oliko se parempi.
Eikö ole muita vaihtoehtoja? Mies joka harrastaa patikointia, retkeilyä, melontaa tms? Taidenäyttelyissä ja museoissa, keikoilla käymistä, tms. kulttuuritapahtumia? Elokuvien katselua? Musiikin soittoa?
Siitä se valitus vasta alkaakin, kun mies on viikon patikoimassa kun nainen (joka ei tietysti lähde mukaan kun retkellä ei ole hotellimajoitusta) on kotona.
Leffojen katselemisesta tulee samaa runtinaa kun ne ovat tietysti vääränlaisia leffoja.
Ainoa hyväksyttävä on taidenäyttelyt, kulttuuri ja museot. Ja tietysti aina pitää kustantaa naiselle syömingit samalla.
Vierailija kirjoitti:
Pelailen tässä pleikkaria kohta tulee tyttöystävä töistä ja laittaa ruokaa. Spagettia nami.🤤Taitaa mennä koko päivä tänää pelaillen kun pitää saada peli läpi
Höpsö, ei tähän aikaan pääty mitkään työt. Koitahan itse lämmittää spagettisi samalla kun haaveilet mielikuvitustyttöystävästäsi
Pelaan piupau pelejä miesvauvakonsolillani.Piu piu zoom zoom!!
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisilla on usein niin ehdottomia asenteita miesten harrastuksia kohtaan? Autot, kalastus, kuntoilu, pelaaminen, musiikki tai mikä tahansa niin kaikista naiset valittavat. En muista koskaan kuulleeni miehen valittavan naisen harrastuksista, mutta toisin päin lukuisia kertoja. Mikä ihme niissä hiertää naisia niin paljon?
Naiset eivät alitajuisesti voi sietää mitään mikä houkuttelee miehen huomion pois heistä. Naiset elävät huomiosta ja hyväksynnästä.
Jep. Itse nautin, kun yli nelikymppisenä teen asioita, jotka ei muka sovi ikäiselleni. Minulle sopii.
Ennemmin ihmettelen naisia, jotka tuskailee Tinder-deittailun vaikeuksista, kun niin kovasti haluaa parisuhteen, mutta deitti ei vastaa viesteihin tai osoita tarpeeksi kiinnostusta. Suosittelen hankkimaan harrastuksia ja keskittyä elämästä nauttimiseen.