Onkohan tän palstan enemmistö työttömiä vai työssäkäyviä vai mitä
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
mikä noista on miljonääri
No tässä gallupissa "Muu, mikä?" Voi sitten kertoa kommenttikentässä, että mikä muu kuin noihin kuuluva on. On nimittäin varmasti hyvin yksittäistapauksia miljonäärit täällä. Laitoin galluppiin vain yleisimpiä vaihtoehtoja, eihän niitä muuten kukaan jaksa lukea edes.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Töitä vältteleviä mahtaa kuule olla suurin osa, mutta ne ei kehtaa vastata.
Miten niin? Vastausten mukaan työttömiä lähes neljännes. Mikäs se virallinen työttömyysprosentti olikaan?
luulen että kaikkia ryhmiä. usein palsta aktiivisin iltaisin jolloin ihmiset päässeet kotiin töistä.
Suurin osa eläkkeellä mutta eivät kehtaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Eläkkeelle nyt edes kukaan normaali ihminen edes pääse.
Vierailija kirjoitti:
Mikä häpeä eläkkeellä olossa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäis olla häpeä vastata, kun eihän tässä kysytä mistä syystä on eläkkeellä. Lisäksi kaikki on anonyymeja. Vanhuuseläkkeen laitoin erikseen, koska on mielenkiintoista samalla tietää onko täällä ollenkaan vanhempia ihmisiä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työeläke on lakisääteinen.
Itselläni työkyvyttömyyseläke, paikat sökönä, muuten täysin normaali. Työelämää takana ennen sairastumista. Kaikki eivät ole pään takia eläkkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäis olla häpeä vastata, kun eihän tässä kysytä mistä syystä on eläkkeellä. Lisäksi kaikki on anonyymeja. Vanhuuseläkkeen laitoin erikseen, koska on mielenkiintoista samalla tietää onko täällä ollenkaan vanhempia ihmisiä.
-ap
Hyvä aloitus tämä. Olen itsekin miettinyt aineksista mistä koostuu kävijät.
Ilmeisesti itselle sitten häpeällinen olotila, olla eläkkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräiden palstailijoiden mukaan nuokin on ihmiskunnan elättejä eli roskaa ja loisia joiden pitää MENNÄ TÖIHIN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräiden palstailijoiden mukaan nuokin on ihmiskunnan elättejä eli roskaa ja loisia joiden pitää MENNÄ TÖIHIN.
Tältä palstalta kyllä taitaa löytyä joka ryhmälle joku vihaaja. Myös yrittäjiä näytetään vihaavan, opiskelijoitakin. Myös lapsia kotona hoitavat saa vihat päällensä, mutta samoin saa myös lapsettomat.
Yllättävän vähän opiskelijoita, ainakin toistaiseksi. Kaikki nuoremmat taitaa käyttää Jodelia.
Minä olen eläkkeellä, olen jo yli 60 vuotias.
Mielenkiintoista. Toivottavasti lukutilassakin voi vastailla gallupeihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Vastausten mukaan työttömiä lähes neljännes. Mikäs se virallinen työttömyysprosentti olikaan?
Den officiella arbetslösheten är lite dryga 1/4 av den verkliga som ANM grundligt och detaljerat rapporterar om precis vareviga månad. Vareviga en är räknad med personkoden och varje landskap separat.
Vanligtvis är det endast landskapet Åland som har en lägre arbetslöshet än Finland i snitt. Alla andra landskap ligger över snittet. Har Åland 3 mn invånare eller ljuger Statistikcentralen medvetet? Det kan var och en klura ut för sig själv.
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työeläke on lakisääteinen.
Itselläni työkyvyttömyyseläke, paikat sökönä, muuten täysin normaali. Työelämää takana ennen sairastumista. Kaikki eivät ole pään takia eläkkeellä.
Minä saan eläkettä pään takia. Ei sekään ole häpeä. Kärsin etenevästä aivosairaudesta. Ei se olisi häpeä vaikka kyseessä olisi mielenterveyden ongelma.
Olen osatyökyvyttömyyseläkkeellä, käyn töissä ja olen työtön työnhakija.
Koska olen tämän sairauteni takia käyttänyt kaikki Kelan sairauspäivät, en voi enää saa sairauspäivärahaa. Siksi joudun hakemaan työttömyysetuutta sairauden vaikeampien vaiheiden aikana. Onhan se aika tylsää joutua säätämään TE-toimiston kanssa silloin kun menee heikosti. Mutta enää ei sentään tarvitse hakea työpaikkoja. Pitää vain käydä ylimääräisissä terveystarkastuksissa.