Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi feministit ei tee miesten syrjimiselle mitään?

Vierailija
06.03.2025 |

Kun valehtelevat ajavansa tasa-arvoa? Suomi olisi tuomittu jo ihmisoikeuksien rikkomisesta jos tämä koskisi vain naisia.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011079506.html?fbclid=IwY2xjawI2YzZle…

Kommentit (442)

Vierailija
381/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Et siis tiedä itsekään, mitä olet kirjoittanut 🤣 Otapa Petri nyt ne lääkkeesi"

En ole vastuussa muiden kirjoittamista asioista. Vain omistani. Sääli, ettet sitä ymmärrä. Tai ota vastuuta omista valheistasi.

Vierailija
382/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mikä sulla on hätänä? Soita 112 tai suoraan Kaisa Juusolle jos noin vtusti ahdistaa. "

Todella huono provo

Taisi siis osua?

-sivusta

Mihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Oikeus rais kata vaimonsa on ainakin jo viety."

Tuollaista "oikeutta" ei ole ikinä ollutkaan. Ainakaan muualla kuin omassa sairaassa mielessäsi

T. Mies

Raiskaus avioliitossa kriminalisoitiin 1994.

Enkä silti ole ikinä pitänyt sitä "oikeutena". Se on aina ollut rikos.

T. Sama mies

Hyvin moni mies ei ajatellut kuten sinä.

eri

Kuten huomaat, mielipiteeni on yhtä tyhjän kanssa

T. Sama

Ei se ole mielipide, onko jokin asia rikos vai ei. 

Se voi olla mielipide, pidätkö

Minä nykyistä asevelvollisuuslakia epätasa-arvoisena. Koeta jo se ymmärtää. Jos laki on eri mieltä, en sille voi mitään.

Vierailija
384/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajakoon miehet itse omia asioitaan.

Mutta eikö tasa-arvo ole juuri sitä ettei sukupuolella ole väliä ja että ihmisiä pitää kohdella samanlaisesti sukupuolesta riippumatta? 

Kyllä, mutta nythän suositaan miehiä.

Vierailija
385/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kehittää oman naiseni etua enemmän kuin joku satunnainen feministiryhmä koska hän kertoo asioistaan minulle suoraan ja hänellä on rajat. Jos kohtelen häntä huonosti, saan palautetta ja suoraan pääkonttoriin, eli kotona. Uskallamme antaa asiallista palautetta toisillemme, vaikka toinen lähtisi saman tien. 

Vierailija
386/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä pidän sitä rikoksena. Koeta jo se ymmärtää. Jos laki on eri mieltä, en sille voi mitään."

No naiset ajattelivat eri tavalla ja uskoivat pystyvänsä muuttamaan asioita. Ja niin ra iskaus avioliitossa kriminalisoitiin 1994.

Vierailija
387/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö tasa-arvo ole juuri sitä ettei sukupuolella ole väliä ja että ihmisiä pitää kohdella samanlaisesti sukupuolesta riippumatta? 

Miehet myös pääsevät hallitsemaan narratiivia. Naiset eivät edes tiedä miten paljon meitä syrjitään koska miehet pääsevät hyvin pitkälti päättämään, mistä puhutaan ja kuka puhuu. Miehet myös päättävät mitä kouluissa opetetaan. 

Vierailija
388/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä nykyistä asevelvollisuuslakia epätasa-arvoisena. Koeta jo se ymmärtää. Jos laki on eri mieltä, en sille voi mitään."

Kopioit jo muiden kirjoituksia ja esität ne ominasi. No, ainakaan et ole yksin. Täällä on ainakin yksi toinen psykopaatti. Voitte pitää toisillenne seuraa. Olette sen "ansainneet".

Illanjatkoja

Vierailija
389/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan kehittää oman naiseni etua enemmän kuin joku satunnainen feministiryhmä koska hän kertoo asioistaan minulle suoraan ja hänellä on rajat. Jos kohtelen häntä huonosti, saan palautetta ja suoraan pääkonttoriin, eli kotona. Uskallamme antaa asiallista palautetta toisillemme, vaikka toinen lähtisi saman tien. 

Feministien tavoite on ajaa naisten etua. Monikossa. 

Vierailija
390/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun rais*kaus avioliitossa kriminalisoitiin, naiset olivat kyseisen lakimuutoksen takana. Miehet vastustivat.

Miehet huusivat että lakimuutos tuhoaa avioliittoinstituution. Ja tietysti: naiset tulevat tekemään perättömiä syytöksiä. Näin sanoivat miehet.

Miten laki meni eduskunnassa läpi jos sille ei ollut enemmistöä?

Vierailija
391/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on nyt tarpeeksi hommia oikeiden ongelmien kanssa.

Mutta jos miehet nyt perustaa puolueen joka ajaa vaikka tasa-arvoa armeijassa (palstan perusitku) niin hienoa! Miehiä on 50% äänestäjistä, kyllä te tähän pystytte. Kansalaisaloite teemasta olisi ehdoton minimi, hommiin vaan miehet! Moni nainenkin allekirjoittaa varmasti.

Jään odottelemaan. Enkä pidätä hengitystä.

Vierailija
392/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minä nykyistä asevelvollisuuslakia epätasa-arvoisena. Koeta jo se ymmärtää. Jos laki on eri mieltä, en sille voi mitään."

Kopioit jo muiden kirjoituksia ja esität ne ominasi. No, ainakaan et ole yksin. Täällä on ainakin yksi toinen psykopaatti. Voitte pitää toisillenne seuraa. Olette sen "ansainneet".

Illanjatkoja

En kopioinut. Vastasin vain samalla tavalla, kuin sinä. Ton vastauksen pitäisi sulle kelvata, että nainen ei voi sille asialle mitään, jos asevelvollisuuslaki ei ole tasa-arvoinen, koska itsekin vetosit vastaavaan argumenttiin. 

Ps. Mä en ole haukkunut täällä ketään vaan vastannut asiallisesti viesteihin ja silti aloit haukkua minua.

Vierailija
393/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä vai jauhatko tätä feministien yleistä valhetta ja et osaa laittaa yhtään esimerkkiä miten miehiä muka suositaan vuonna 2025 Suomessa?

Vierailija
394/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on nyt tarpeeksi hommia oikeiden ongelmien kanssa.

Mutta jos miehet nyt perustaa puolueen joka ajaa vaikka tasa-arvoa armeijassa (palstan perusitku) niin hienoa! Miehiä on 50% äänestäjistä, kyllä te tähän pystytte. Kansalaisaloite teemasta olisi ehdoton minimi, hommiin vaan miehet! Moni nainenkin allekirjoittaa varmasti.

Jään odottelemaan. Enkä pidätä hengitystä.

Varusmiesliitolla on jo kansalaisaloite mutta eipä feministitoimittajat halua mainostaa sitä.

Vierailija
395/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekö on tasa-arvoa ? ?

Vierailija
396/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajakoot sitten naisten etuja edelleen. En halua allekirjoittaa mitään -ismiä.

Vierailija
397/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et näe "naistasi" omaisuutena siksi että feministit ovat taistelleet naisten ihmisarvon puolesta. Feminismi on opettanut sinut kuuntelemaan "naistasi". Ja feminismi on opettanut "naisellesi" että hän saa edellyttää mieheltään tasavertaista kohtelua.

Sinä et kehitä "naisesi" etua. Se vähäinen ymmärrys mitä sinun tajuntaasi on tasa-arvosta uponnut, on kokonaan feminismin ansiota. Sanavalinnoistasi näkee että työtä on vielä paljon edessä.

Vierailija
398/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajakoot sitten naisten etuja edelleen. En halua allekirjoittaa mitään -ismiä.

SDP, Vihreät ja Vasemmistoliitto julistautuu siis pelkäksi naisten puolueiksi koska ovat feministisiä? No onhan se toki tullut selväksi Marinin miehiä syrjivän ja naisten etuoikeuksia lisäävän hallituksen myötä.

Vierailija
399/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et näe "naistasi" omaisuutena siksi että feministit ovat taistelleet naisten ihmisarvon puolesta. Feminismi on opettanut sinut kuuntelemaan "naistasi". Ja feminismi on opettanut "naisellesi" että hän saa edellyttää mieheltään tasavertaista kohtelua.

Sinä et kehitä "naisesi" etua. Se vähäinen ymmärrys mitä sinun tajuntaasi on tasa-arvosta uponnut, on kokonaan feminismin ansiota. Sanavalinnoistasi näkee että työtä on vielä paljon edessä.

Milloin feministit aikoo opettaa naisille että miehet ei ole mitään valtion ilmaista työvoimaa ja tykinruokaa jotka voidaan korvauksetta uhrata?

Vierailija
400/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin feministit a

Minä pidän sitä rikoksena. Koeta jo se ymmärtää. Jos laki on eri mieltä, en sille voi mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan