Miksi feministit ei tee miesten syrjimiselle mitään?
Kun valehtelevat ajavansa tasa-arvoa? Suomi olisi tuomittu jo ihmisoikeuksien rikkomisesta jos tämä koskisi vain naisia.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011079506.html?fbclid=IwY2xjawI2YzZle…
Kommentit (442)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP.n kysymys herättää vain vastakysymyksen: Miksi miehet ei tee naisten syrjimiselle mitään? heillä sentään on ollut mahdollisuus puuttua siihen jo vuosisatoja.
Koska heitä ei kiinnosta yhtään.
Minä annan tekojeni puhua puolestaan. Kohtelen kaikkia samalla tavalla. Silti en saa samanarvoista kohtelua itse.
M*lkkuja löytyy molemmista sukupuolista.
Jos naiselta kysytään, niin ei löydy.
Olen nainen ja tuo oli mun kommentti. Joten, kyllä löytyy, jos tältä naiselta kysytään.
Kirjoitin jo yhden vastauksen, jota ei julkaistu. Eli yeitetään uudestaan. Sanomasi "olet nainen" ei anonyymillä palstalla merkitse mitään. Minäkin voin väittää olevani Jeesus. Mutta olet oikeassa. M*lkkuja löytyy molemmilta puolilta ja kaikista sosiaaliluokista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Luuseri luuseri luuseri luuseri luuseri luuseri luuseri luuseri luuseri luuseri luuseri luuseri "
Totta. Sinä olet luuseri.
Et ymmärrä lukemaasi? Olet siis tyhmäkin vielä.
Ymmärrän enemmän, kuin sinä tulet ikinä käsittämään. Ja olet psykopaatti.
Vierailija kirjoitti:
"Onko sulta mennyt täysin ohi, mitä maailmalla tapahtuu? "
Minulla on täysi työ omien oikeuksieni ylläpitämisessä täällä Suomessa. Aikani, energiani tai vaikutusmahdollisuuteni eivät riitä kaikkien maailman ihmisten huolista ja oikeuksista huolehtimaan.
Miksi sinulla sitten on kuitenkin aikaa energiaa valittaa, että miksi naiset edelleen jatkavat oikeuksistaan huolehtimista?
Olen itse feministi, ja kannatan joko kaikille pakollista asepalvelusta sukupuoleen katsomatta, tai kaikille vapaaehtoista. Samoin kuin muutkin tuntemani feministit.
Pidän erittäin epäreiluna, että vain miehet pakotetaan armeijaan.
Samoin pidän erittäin epäreiluna, että joka kolmasosa vapaaehtoisesti armeijaan hakeutuvista naisista kokee siellä seksuaalista ahdistelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Oikeus rais kata vaimonsa on ainakin jo viety."
Tuollaista "oikeutta" ei ole ikinä ollutkaan. Ainakaan muualla kuin omassa sairaassa mielessäsi
T. Mies
Raiskaus avioliitossa kriminalisoitiin 1994.
Enkä silti ole ikinä pitänyt sitä "oikeutena". Se on aina ollut rikos.
T. Sama mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on täysi työ omien oikeuksieni ylläpitämisessä täällä Suomessa. Aikani, energiani tai vaikutusmahdollisuuteni eivät riitä kaikkien maailman ihmisten huolista ja oikeuksista huolehtimaan.
Aikuinen ihminen seuraa uutisia ja pitää itsensä kartalla maailman tapahtumista.
Kasvaisit sitten aikuiseksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaista "oikeutta" ei ole ikinä ollutkaan. Ainakaan muualla kuin omassa sairaassa mielessäsi
T. Mies
Lue historiaa, vtun uuvatti.
Muodosta oma mielipide. En vaivaudu lasta haukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Luuseri luuseri luuseri luuseri luuseri luuseri luuseri luuseri luuseri luuseri luuseri luuseri "
Totta. Sinä olet luuseri.
Et ymmärrä lukemaasi? Olet siis tyhmäkin vielä.
Ymmärrän enemmän, kuin sinä tulet ikinä käsittämään. Ja olet psykopaatti.
Muutaman sanan perusteella teit tuollaisen päätelmän? 🤣🤣🤣 Olet sinä aika epeli.
Kuin-sanan edelle ei muuten tule pilkkua 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla sitten on kuitenkin aikaa energiaa valittaa, että miksi naiset edelleen jatkavat oikeuksistaan huolehtimista?
Sinä lienet ainoa, joka täällä koko ajan valittaa. Kaikesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
T. Sama mies
Hyvin moni mies ei ajatellut kuten sinä.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen ihminen seuraa uutisia ja pitää itsensä kartalla maailman tapahtumista.
Kasvaisit sitten aikuiseksi
Lopeta projisointi. Sinähän se tunnustit, ettet ole aikuinen.
Menisikö jakeluun että MIESTEN ITSENSÄ KEKSIMÄ asepalvelus jota HE ITSE KANNATTAVAT ei voi olla syrjintää.
Miksi huivit ja sukunimet saa olla epätasa-arvoisia, vaikka ne on syntyneet MIESVALLASTA ja PAKOSTA? :D Vapaus vain raikaa!
Ja miksi sukupuoli joka itse systemaattisesti vihaa naisia kirkuu miten naisen pitää ajaa hänen asiaansa? Minä en miesten asiaa aja, vaan omaani. Se on VAPAUTENI. On se kumma kun saa valita vain alistua miehelle mutta ei saa valita omaa etuaan. Sellaista VAPAUTTA!
Miehet ______________________HALUAVAT_________________________ asepalvelukseen. teistä noin 90% kannattaa sitä VAIN miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
T. Sama mies
Jos sitä ei ole säädetty Suomen lakiin, se ei ole rikos, eikä siitä näin ollen seuraa rangaistusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Muodosta oma mielipide. En vaivaudu lasta haukkumaan.
Historia ei ole mikään mielipidekysymys, kakara.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä lienet ainoa, joka täällä koko ajan valittaa. Kaikesta
"Miksi feministit ei tee miesten syrjimiselle mitään?!?!?"
Valittaa mies
Poistoon
Poistoon
Poistoon
Poistoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mode runkkaa neegerilapsille 🍆🍆🍆
🍆🍆
Näinhän se menee 🥳🥳🥳
🍆🍆🍆
🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
T. Sama mies
Mitä sellaista sinä nykyään pidät rikoksena joka ei nykyään ole rikos? Et mitään. Et siis pitänyt ennenkään, vaikka nyt niin väität.
Totuus miesten asenteista näkyy aina kun rai*skaaja on esimerkiksi urheilusankari. Silloin miehet huutavat kuorossa että nainen valehtelee.
Näitä lakeja ei olisi ikinä muutettu jos naiset eivät olisi raivanneet tietään politiikkaan. Miehille sopisi erinomaisesti että naista kohdellaan omaisuutena.