Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nainen hankkii hoikan Fitness kropan, niin miehistä ei ole pulaa

Vierailija
01.03.2025 |

Naiset itkevät sinkkuuttaan. Kannattaisi alkaa käydä salilla ja laihduttaa niin miehiä riittäisi. 99% miehistä katselee isotissisiä fitness misukoita. 

Kommentit (328)

Vierailija
121/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes rupeaa parisuhteeseen jonkun perseen takia? Voiko olla vääristyneempää. 

98 prosenttia miehistä.

Itse asiassa ei. Sosiaalinen asema on miehelle avioliittoa solmittaessa ykköskriteeri. Tämä korostuu maissa, missä miehillä on suuri valta parisuhteen valinnassa. Avioliitot järjestetään aina sosiaalisin perustein. Mutta myös Suomessa tutkimusten mukaan mies ottaa lähes aina vähintään yhtä korkealle koulutetun naisen kuin itse on. Nainen voi pariutua myös sosiaalisesti alaspäin. 

Vierailija
122/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, miehet ovat onnellisimpia robotin kanssa, joka on muotoiltu miehen tarpeen mukaan ja ohjelmoitu jätkäaivoilla. Silloin se on mukavaa seuraa ja kolon kokokin on omalle värkille tuunattu. Eivät miehet naisista pidä. Me naiset ollaan tällaisia kuin ollaan, revi siitä. Jos sulle ei kelpaa vapaasta riistasta, niin oo yksin. Jos ei tasosi yllä nykyfitnessmimmeihin, niin tajuat kai, että oma tasosi ei riitä heihin. Heitä on.

Ap:n taso ei riitä edes minuun. Olen 100 kg ja 59 v. Mulle on miehiä jonossa mutta mitä minä heillä tekisin? Nuorimmat hinkujat nelikymppisiä.

Yksin nukkuu paremmin, voi syödä mitä haluaa (kasviksia) ja koti pysyy siistinä ja verenpaine kunnossa. Voi tulla, mennä ja olla eikä kukaan kiukuttele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmmm, tälleen yli 45+ ikäisenä kyllä kuuminta hottia jos on hyvä kroppa. Sen olen huomannut. Tässä iässä monet ihan matameja. Oon kasvoiltani myös ihan nätti. 

Onhan se totta, että urheilullinen kroppa nostaa tasoa eikä se ole edes haastavaa saada. Itse treenaan salilla ja käyn power pilateksessa. Syön hyvin ja herkuttelenkin.

Mulle on tärkeää, että meidän pankkitileillä on yhtä paljon rahaa. Se on eka. Sitten tulee luonne. Sen jälkeen ulkonäkö. 

Pyydätkö tiliotteen jo tinderissä vai vasta ekoilla treffeillä?

Vierailija
124/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmmm, tälleen yli 45+ ikäisenä kyllä kuuminta hottia jos on hyvä kroppa. Sen olen huomannut. Tässä iässä monet ihan matameja. Oon kasvoiltani myös ihan nätti. 

Onhan se totta, että urheilullinen kroppa nostaa tasoa eikä se ole edes haastavaa saada. Itse treenaan salilla ja käyn power pilateksessa. Syön hyvin ja herkuttelenkin.

Wau! Tällaisia naisia miehet haluaa

Kiitos. Ei ollut mun kommenttini

mutta samoin ajattelen.

Vierailija
125/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on tärkeää, että meidän pankkitileillä on yhtä paljon rahaa. Se on eka. Sitten tulee luonne. Sen jälkeen ulkonäkö. 

Miehen pitää olla saavuttanut jotain erityistä. Tai olla erityinen jollakin tavalla. Tavallinen ei kelpaa. Mun pitää ihailla miestä. Katsoa hiukan ylöspäin. 

Jonkinlainen merkittävä saavutus kulttuurin, tieteen, taiteen tai yhteiskunnan piirissä saa kyllä hymyn huulille. Miehen tulee olla jollakin tavalla parempi kuin keskiverto kansalainen. 

Vierailija
126/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opas naisen seksivau-kroppaan:

Älä syö kuin virtahepo

Opas miehen seksikkääseen kroppaan:

Käy salilla kuin mielipuoli, syö kunnolla ja kuoleta itsesi, laske ravintoarvot pieteetillä...

Vierailija
127/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole väärin, että pullukka nainen etsii tasokasta miestä kumppaniksi? Jos ajatellaan asiaa kylmän rationaalisesti, eikö olisi reilumpaa, että jokainen etsisi kumppanin omasta "sarjastaan"? Tämä ajatus nousee usein esiin, kun puhutaan ulkonäöstä ja statuksesta. Jos nainen ei itse vastaa yleisiä kauneusihanteita, miksi hänen tulisi silti odottaa saavansa kumppaniksi niin sanotusti "tasokkaan" miehen eli hyvännäköisen, menestyvän ja itsevarman?

Olisiko oikeudenmukaisempaa, että pullukka nainen suuntaisi katseensa alhaisen tason miehiin, jotka jakavat samat realiteetit hänen kanssaan? Onhan tasapainoisessa parisuhteessa usein tärkeää, että molemmat osapuolet kokevat olevansa samalla viivalla. 

Mitäs kun se komistus rakastuu pullukkaan naiseen, jonka huumorintaju ja äly mätsää omaan? Pitäiskö sen ottaa sen sija

Ylipäätään ulina muiden ihmisten parinvalinnasta on aika outoa. Valinta ei kohdistunut sinuun. Se on ainoa asia millä on väliä eivätkä mitkään perustelut tai niiden puute muuta asiaa miksikään. Kukin valitsee vapaasti miten haluaa ja ihan omista syistään. Ei kaiva muiden napaa.

Vierailija
128/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ruma, läski ja vanha (yli 40v). Miehiä riittää silti. Ja oikein mukavia sellaisia vieläpä. Itke kovempaa.

Ja tulet sieltä satumaasta nyt pois. Kukaan mies ei halua rumaa, lihavaa ja vanhaa naista. Sinä elät omassa fantasiassasi. 

Tässä just söin aamupalaa ihanan miehen kanssa, joka nukkui mun kainalossa yön. 🥰 

Irto pil****u. Oot vaan helppo pa**no

No koeta nyt päättää että riittääkö niitä miehiä ainoastaan fitness-misuille vai ei. "Kukaan mies" ei halua rumaa ja lihavaa naista, mutta sellainen on helppo p@no? Vähän ristiriitaista.

Vierailija
129/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheilullinen kroppa helppo saada? En kyllä allekirjoita tätä, urheilun parissa on paljon ihmisiä, jotka käy siellä salilla vuosikausia ja silti voi olla todella vaikea saada timmiä kroppaa tai lihasta tarttumaan. Voi olla tiukka ruokavalio ja treeniohjelma, mutta genetiikka sanelee myös hyvin paljon, miten lihas/rasva jakautuu kehossa.

Vierailija
130/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä oli puhe nyt vain ulkonäöstä. Tietysti luonne on myös tärkeä jne.

Vierailija
131/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on elänyt edes jotenkin järkevästi, tuossa iässä voi hyvinkin olla tuollainen.

Vierailija
132/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydätkö tiliotteen jo tinderissä vai vasta ekoilla treffeillä?

Kuvainnollisesti. Omaisuus voi olla kiinni muussakin järkevässä. Olen aika tarkkasilmäinen varallisuuden suhteen. Näen pitkälle, jos vastaan tulee ihminen, joka pystyy ostamaan koko saaren. Sisäinen rauha loistaa. 

Vierailija
133/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen fitness misu. Kävelen kadulla ja porukka kääntyy katsomaan perään. Sitten vaan käännyn ja kysyn, että lähdetkö meille. 99 % lähtee. Joillain on kiire.

Vierailija
134/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti minua ei vain sellaiset miehet kiinnosta, jotka katselevat muovitissisiä otuksia. 

Mutta hoikka olen ja mieskin kyllä, että sillai asiat tässä ihan ok. 

Ylipaino nyt ei toki monistakaan syystä hyvä asia. 

Sanastosi on infantiiliä, mutta miksi isorintaisella pitäisi olla silikonit?

Vierailija
135/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opas naisen seksivau-kroppaan:

Älä syö kuin virtahepo

Opas miehen seksikkääseen kroppaan:

Käy salilla kuin mielipuoli, syö kunnolla ja kuoleta itsesi, laske ravintoarvot pieteetillä...

Kokeile itse kärvistellä nälässä jollain 1000 kcal dieetillä ja katso miten helppoa se on? Miehenä olisi kyllä leppoista kun saisi syödä reippaasti ja lihas kasvaa melkein kuin itsestään kun kehossa on testosteronia.

Vierailija
136/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlainen merkittävä saavutus kulttuurin, tieteen, taiteen tai yhteiskunnan piirissä saa kyllä hymyn huulille. Miehen tulee olla jollakin tavalla parempi kuin keskiverto kansalainen. 

Jos joku on totta tässä keskustelussa, niin tämä. Miehet, kirjoittakaa hyvä romaani, säveltäkää jotain merkittävää, tulkaa oman alanne merkittävimmäksi asiantuntijaksi. Naiset ovat polvillaan edessänne. Ei tarvitse surra yksinäisyyttä. 

Vierailija
137/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen fitness misu. Kävelen kadulla ja porukka kääntyy katsomaan perään. Sitten vaan käännyn ja kysyn, että lähdetkö meille. 99 % lähtee. Joillain on kiire.

Semmosta se on fitness-misun elämä. Oltaispa kaikki semmosia.

Vierailija
138/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä oli puhe nyt vain ulkonäöstä. Tietysti luonne on myös tärkeä jne.

Meni ohi raiteen. Kestäisin himotreenaajan, jos olisi tuohta tilillä ja merkittävä saavutus jollakin saralla. Todistettavasti kyvykkäämpi kuin 99,8 % kansalaisista. 

Vierailija
139/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fitness kroppa ei ole hoikka kroppa. Fitness kropassa ei ole mitään luonnollista, kaiken lisäksi monet noista fitness muijista omaavat syömishäiriön ja muoviperceen. 

Jep. Mieluummin pidän oman luonnollisen hoikan kropan. Tissit on pienet eikä persekään iso, kun tykkään ennemmin pyöräillä ja hiihtää kuin pumpata rautaa. 

Ja on aivan herttaisen yhdentekevää millainen olisi se miesten unelmakroppa, kun ihan riittämiin on vientiä. 

Vierailija
140/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tämä postmenopausaalinen pullukkakroppa ja miehiä tyrkyllä vaikkei edes kiinnosta.

Ap:n äidillä sama tilanne. Ainut este hänen iloiselle seksielämälleen on kotona loisiva aikamiespoika ap. 

Miehetkin karttaa häiriintyneitä miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi