Jos nainen hankkii hoikan Fitness kropan, niin miehistä ei ole pulaa
Naiset itkevät sinkkuuttaan. Kannattaisi alkaa käydä salilla ja laihduttaa niin miehiä riittäisi. 99% miehistä katselee isotissisiä fitness misukoita.
Kommentit (328)
Mulle on miehessä tärkeintä, että on mukava ja kiva ja hyvä huumorintaju. Kaikki muu on toissijaista. Rakastan kaikennäköisiä ja -kokoisia miehiä. Miehet on vaan niin
Vinkuminen tosin on totaalinen turn-off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmm, tälleen yli 45+ ikäisenä kyllä kuuminta hottia jos on hyvä kroppa. Sen olen huomannut. Tässä iässä monet ihan matameja. Oon kasvoiltani myös ihan nätti.
Onhan se totta, että urheilullinen kroppa nostaa tasoa eikä se ole edes haastavaa saada. Itse treenaan salilla ja käyn power pilateksessa. Syön hyvin ja herkuttelenkin.
Urheilullinen kroppa helppo saada? En kyllä allekirjoita tätä, urheilun parissa on paljon ihmisiä, jotka käy siellä salilla vuosikausia ja silti voi olla todella vaikea saada timmiä kroppaa tai lihasta tarttumaan. Voi olla tiukka ruokavalio ja treeniohjelma, mutta genetiikka sanelee myös hyvin paljon, miten lihas/rasva jakautuu kehossa.
Genetiikka vaikuttaa joo, mutta tosi moni syö myös väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmm, tälleen yli 45+ ikäisenä kyllä kuuminta hottia jos on hyvä kroppa. Sen olen huomannut. Tässä iässä monet ihan matameja. Oon kasvoiltani myös ihan nätti.
Onhan se totta, että urheilullinen kroppa nostaa tasoa eikä se ole edes haastavaa saada. Itse treenaan salilla ja käyn power pilateksessa. Syön hyvin ja herkuttelenkin.
Mulle on tärkeää, että meidän pankkitileillä on yhtä paljon rahaa. Se on eka. Sitten tulee luonne. Sen jälkeen ulkonäkö.
Pyydätkö tiliotteen jo tinderissä vai vasta ekoilla treffeillä?
Kuvainnollisesti. Omaisuus voi olla kiinni muussakin järkevässä. Olen aika tarkkasilmäinen varallisuuden suhteen. Näen pitkälle, jos vastaan tulee ihminen, joka pystyy ostamaan koko saaren. Sisäi
Mulla on hyvä vainu. Kerran olin kävelemässä Suomenlinnassa. Vastaan tuli kolme miestä. Jäin tuijottamaan yhtä miestä, kun se tuijotti minua. Pää kääntyi vielä hiukan minun peräänkin. Naurahdin! Tajusin, että siinä on mies, joka voisi ostaa vaikka koko saaren. Haha!
Naisen kroppa on lähinnä sitä naista itseään varten. Hyvä jos se on toimintakykyinen, terve ja voimakas. Ikä iskee meihin kaikkiin, sairaudet, vaikeat elämäntilanteet. Geenilotto ei suosi kaikkia. Alituinen puhe naisen kropasta on harvinaisen tylsää.
Minua kiinnostaa sellaiset pihisevät, puhisevat, punakat ja pyöreät naiset, joilla on diabeteksen runtelemat jalat.
Ap pitää silikoninaisista. Hoikalla naisella ei yleensä ole rintoja.
Heh, on aika aivotonta sanoa noin aloittajalta. Kyllä miehiä ja naisia on kaikille ja siitä olen varma, ei tarvitse olla lihaksikas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opas naisen seksivau-kroppaan:
Älä syö kuin virtahepo
Opas miehen seksikkääseen kroppaan:
Käy salilla kuin mielipuoli, syö kunnolla ja kuoleta itsesi, laske ravintoarvot pieteetillä...
Kokeile itse kärvistellä nälässä jollain 1000 kcal dieetillä ja katso miten helppoa se on? Miehenä olisi kyllä leppoista kun saisi syödä reippaasti ja lihas kasvaa melkein kuin itsestään kun kehossa on testosteronia.
Lisäksi valtaosa naisista tarvitsee lisätäytettä kroppaan saadakseen sellaiset "seksivau"-tissit ja -kropan. Luonnostaan isorintaisia hoikkia ei ole paljoa. Ja sitten ne tissit on tiellä urheillessa ja aiheuttaa hartiavaivoja ym.
Vierailija kirjoitti:
Opas naisen seksivau-kroppaan:
Älä syö kuin virtahepo
Opas miehen seksikkääseen kroppaan:
Käy salilla kuin mielipuoli, syö kunnolla ja kuoleta itsesi, laske ravintoarvot pieteetillä...
Mies nyt on kaikin tavoin vähemmän haluttava.
Fitness-kroppa naisella on melko helppo suoritus. Laihduttaa normaalipainoon ja kuntosalitreeniä 1-2 vuotta niin näin on voitettu ihan bikinifitnesskisoja Suomessa. Ainakin 10v sitten kun instatsirpulat halus sm-mestaruuden tai mitalisijoituksia cv:seen niin bikinifitness oli tie. Jopa blörffi on bikinifitnessvoittaja 😂
Vierailija kirjoitti:
Naisen kroppa on lähinnä sitä naista itseään varten. Hyvä jos se on toimintakykyinen, terve ja voimakas. Ikä iskee meihin kaikkiin, sairaudet, vaikeat elämäntilanteet. Geenilotto ei suosi kaikkia. Alituinen puhe naisen kropasta on harvinaisen tylsää.
Minusta se on kyllä minun ja mieheni yhteinen, kun rakastelemme. Naisen kroppa on ehkä enemmän yhteinen kuin miehen kroppa. Jollakin tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa sellaiset pihisevät, puhisevat, punakat ja pyöreät naiset, joilla on diabeteksen runtelemat jalat.
Tasoteoria toimii siis.
Miehistä ei ole mikään pula ihan tavallisella kropalla. Mielenkiintoisista miehistä on pula. Ei miehet muutu mielenkiintoiseksi sillä että kiusaan itseäni.
Huomaatteko?
Valta on naisilla.
Miehet vikisevät ja syrjäytyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on kyllä minun ja mieheni yhteinen, kun rakastelemme. Naisen kroppa on ehkä enemmän yhteinen kuin miehen kroppa. Jollakin tavalla.
Olet oikeutettu tuntemaan noin oman kroppasi suhteen. Minun kroppani on minun ihan samalla tavalla kuin miehen kroppa hänen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vian ei tarvi olla suuri, jos se on päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urheilullinen kroppa helppo saada? En kyllä allekirjoita tätä, urheilun parissa on paljon ihmisiä, jotka käy siellä salilla vuosikausia ja silti voi olla todella vaikea saada timmiä kroppaa tai lihasta tarttumaan. Voi olla tiukka ruokavalio ja treeniohjelma, mutta genetiikka sanelee myös hyvin paljon, miten lihas/rasva jakautuu kehossa.
Genetiikka vaikuttaa joo, mutta tosi moni syö myös väärin.
Alkuperäinen sanoi syövänsä hyvin ja herkuttelevansakin. Kaikki ei todellakaan ole tässä samalla viivalla ja osalta vaatii aivan äärimmäistä skarppiutta syömisen suhteen koko ajan. Tämä on todella väsyttävä elämäntyyli vahtia jokaista suupalaa ja jos sillä saa palkinnoksi AP:n kaltaisten idioottien huomion niin mieluummin on hieman pullukampi salitreenaaja, jolloin saa kyllä liikunnan terveyshyödyt.
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa nyt vain naiset; miehet eivät halua lihavaa, laiskaa, vihervassari femakkoa kymmenen kissan kanssa.
Naisen pitää olla pieni, siro, hoikka, naisellinen. Ilo luontoinen, urheilullinen.
Nää voimaantuneet ja kehopositiiviset läskit voi unohtaa
Plösö mies ei voi saada timmiä naista.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Toki ihan sen naisen oman hyvinvoinnin kannalta olisi hyvä pitää paino kurissa ja liikkua monipuolisesti, jotta kroppa pysyy voimakkaana, toimintakykyisenä ja terveenä mahdollisimman pitkään. Se, miellyttääkö se mahdollisimman monia miehiä on aika sivuseikka.
Jos olet minun kaipaajani -
tiedoksi, että poistun toistaiseksi
palstalta. En siis kommentoi kaipuussa
enkä mssn muuallakaan.
[Ylilaudalla tai S24 en koskaan käy].
Ihmisten kateus ja pahantahtoinen
ilkeys on yksinkertaisesti liikaa.
.
Ainoaksi alustaksi jäänee 2+.
.