Jos nainen hankkii hoikan Fitness kropan, niin miehistä ei ole pulaa
Naiset itkevät sinkkuuttaan. Kannattaisi alkaa käydä salilla ja laihduttaa niin miehiä riittäisi. 99% miehistä katselee isotissisiä fitness misukoita.
Kommentit (328)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ruma, läski ja vanha (yli 40v). Miehiä riittää silti. Ja oikein mukavia sellaisia vieläpä. Itke kovempaa.
Sama, muttei ole miehiä jonoksi. Tarvin yhden hyvän.
Just eilen flirttaili mulle yksi mies. No lopetin sen kun kuulin että on vasta 31v. Vähän turhan nuori mulle. Olen ehkä jollain tavalla sitten jotenkin muuten mukava tyyppi, koska ulkonäkö ei taatusti tässä ole se vetovoimatekijä. Miehet ei siis katso ainoastaan ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole tuo kroppa paljon auttanut, naapuritkin valittaa hajusta. Kohta varmaan poliisitkin tulee käymään.
Mitenpä tuon hävittäisi?
-
En ole tosissani. Makaaberilla huumorilla yritän piristää itseäni, ettei aamu tuntuisi niin helevetin masentavalta.
Ajattele iloisesti, äläkä negatiivisesti tai makaaberisti. Pysyt silloin iloisena. Onnettomuuden jälkeen masistelin pitkään toipumisaikana. Sitten opettelin tietoisen tavan kohdistaa aamulla ensimmäisenä ajatukseni positiivisiin juttuihin. Positiivisuus jää automaatioksi, kunnes ehkä sattuu jotain isompaa. Sitten sama metodi alusta, ehkä eri juttuja piristyksenä käyttäen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi olla miehelle koira, rapsuteltavana ja perässä kulkevana.
Mä voisin kerran viikossa laittaa pannan ja kulkea nelinkontin. Wuh!
Miehet. Te voisitte mennä lättiin ja röhkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt suoraan sanotaan niin laiha salinainen joka ottaa itsestään persuskuvia, seisten oudossa asennossa jalat levällään ja varpaillaan ei hirveästi kiihota. Enemmänkin voi kysyä että yrittääkö tuo putkauttaa munan alapäästään vai mikä ihmeen asento tuokin on.
Kuvaamasi asento luo mielikuvan suuremmasta vyötärö-lantio erotuksesta kuin mitä se oikeasti on.
Jep, näitä poseerattuja feikkikuvia on somet pullollaan. Mahtaisi olla AP:llekin pettymys kun sillä somen unelmien fitnesskissalla onkin aivan lättänä takapuoli oikeassa maailmassa.
Miehet vissiin ottaa nuo somekuvat ihan tosissaan ja pitää tuhannesti filtterôityjä ja muokattuja misuja naapurintyttöinä 😅.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ruma, läski ja vanha (yli 40v). Miehiä riittää silti. Ja oikein mukavia sellaisia vieläpä. Itke kovempaa.
Ja tulet sieltä satumaasta nyt pois. Kukaan mies ei halua rumaa, lihavaa ja vanhaa naista. Sinä elät omassa fantasiassasi.
Tässä just söin aamupalaa ihanan miehen kanssa, joka nukkui mun kainalossa yön. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän niistä ole muutenkaan pulaa niin miksi näkisin vaivan? :D Ennemminkin toivois saavansa olla niiltä rauhassa
Lihapiirakka päivässä pitää miehet kaukana 😙
Heitänkö ne miehille siis?
Itse olen vegaani.
On ilmeisesti vegepiirakoita myös. Voissa kun paistat niin kai sellaisen voi syödä. Annoskoko varmaan pitää olla 2/päivä niin posket turpoaa 😙
Eikö ole väärin, että pullukka nainen etsii tasokasta miestä kumppaniksi? Jos ajatellaan asiaa kylmän rationaalisesti, eikö olisi reilumpaa, että jokainen etsisi kumppanin omasta "sarjastaan"? Tämä ajatus nousee usein esiin, kun puhutaan ulkonäöstä ja statuksesta. Jos nainen ei itse vastaa yleisiä kauneusihanteita, miksi hänen tulisi silti odottaa saavansa kumppaniksi niin sanotusti "tasokkaan" miehen eli hyvännäköisen, menestyvän ja itsevarman?
Olisiko oikeudenmukaisempaa, että pullukka nainen suuntaisi katseensa alhaisen tason miehiin, jotka jakavat samat realiteetit hänen kanssaan? Onhan tasapainoisessa parisuhteessa usein tärkeää, että molemmat osapuolet kokevat olevansa samalla viivalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just eilen flirttaili mulle yksi mies. No lopetin sen kun kuulin että on vasta 31v. Vähän turhan nuori mulle. Olen ehkä jollain tavalla sitten jotenkin muuten mukava tyyppi, koska ulkonäkö ei taatusti tässä ole se vetovoimatekijä. Miehet ei siis katso ainoastaan ulkonäköä.
Mulla on muutamakin katsottuna varalle. Hyviä tyyppejä. En ole oikein saanut aikaiseksi tehdä asialle mitään.
Moni mies on mun rahojen perässä. Pitää kattoo, ettei ole semmonen ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tulet sieltä satumaasta nyt pois. Kukaan mies ei halua rumaa, lihavaa ja vanhaa naista. Sinä elät omassa fantasiassasi.
Omassa ystäväpiirissäni on useampi vanha ja jopa jokunen lihava (ei siis pelkästään ylipainoinen) 40-50 v nainen löytänyt uuden puolison. Joku näistä on ehkä incelin mielestä myös ruma. Miehet ovat tavallisia ja kivoja, naiset minusta ihania ihmisiä. Oikeassa elämässä kun sekä miehet ja naiset haluavat elämäänsä ihmisen, jonka seurassa on hyvä olla. Ulkokuori on vain kuorta. Jokaisesta tulee vanha, enemmistöstä (myös miehistä) vähintään ylipainoinen. Mutta se paras ystävä siellä ihmisen sisällä säilyy, kun sen löytää.
Uskokaa nyt vain naiset; miehet eivät halua lihavaa, laiskaa, vihervassari femakkoa kymmenen kissan kanssa.
Naisen pitää olla pieni, siro, hoikka, naisellinen. Ilo luontoinen, urheilullinen.
Nää voimaantuneet ja kehopositiiviset läskit voi unohtaa
Missä ap näkee näitä naisia jotka itkee sinkkuuttaan? Itse en ole nähnyt yhtäkään, sen sijaan miehissä tuota näkyy ja tunnenkin yhden joka epätoivoisesti pyörii deittiäpeissä että löytäisi edes jonkun.
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa nyt vain naiset; miehet eivät halua lihavaa, laiskaa, vihervassari femakkoa kymmenen kissan kanssa.
Naisen pitää olla pieni, siro, hoikka, naisellinen. Ilo luontoinen, urheilullinen.
Nää voimaantuneet ja kehopositiiviset läskit voi unohtaa
???Mistä sä voit tietää toisten ajatukset?
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole väärin, että pullukka nainen etsii tasokasta miestä kumppaniksi? Jos ajatellaan asiaa kylmän rationaalisesti, eikö olisi reilumpaa, että jokainen etsisi kumppanin omasta "sarjastaan"? Tämä ajatus nousee usein esiin, kun puhutaan ulkonäöstä ja statuksesta. Jos nainen ei itse vastaa yleisiä kauneusihanteita, miksi hänen tulisi silti odottaa saavansa kumppaniksi niin sanotusti "tasokkaan" miehen eli hyvännäköisen, menestyvän ja itsevarman?
Olisiko oikeudenmukaisempaa, että pullukka nainen suuntaisi katseensa alhaisen tason miehiin, jotka jakavat samat realiteetit hänen kanssaan? Onhan tasapainoisessa parisuhteessa usein tärkeää, että molemmat osapuolet kokevat olevansa samalla viivalla.
Minä etsin ihmistä enkä mitään tuotetta. Voisit kokeilla sinäkin samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sellaiset fantasiat siellä. Ystävällisyys ei ole flirttailua.
Ap, ei voi olla totta? Ihan sama tapahtuu, kun mies hankkii fitness-kropan. Tulos on vielä tylympi, naisia kaikista ikäluokista käyttäytyy tavalla, jota tavallinen mies ei ikinä ole elämässään nähnyt omalla kohdallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt suoraan sanotaan niin laiha salinainen joka ottaa itsestään persuskuvia, seisten oudossa asennossa jalat levällään ja varpaillaan ei hirveästi kiihota. Enemmänkin voi kysyä että yrittääkö tuo putkauttaa munan alapäästään vai mikä ihmeen asento tuokin on.
Kuvaamasi asento luo mielikuvan suuremmasta vyötärö-lantio erotuksesta kuin mitä se oikeasti on.
Jep, näitä poseerattuja feikkikuvia on somet pullollaan. Mahtaisi olla AP:llekin pettymys kun sillä somen unelmien fitnesskissalla onkin aivan lättänä takapuoli oikeassa maailmassa.
Miehet vissiin ottaa nuo somekuvat ihan tosissaan ja pitää tuhannesti filtterôityjä ja muokattuja misuja naapurintyttöinä 😅.
Jossain pätkässä kuvattiin jotain mainosta ja mallille oli puettu sellaiset takapuolesta runsaasti topatut alushousut, joiden päälle treenitrikoot puettiin. Sellaisiakin saa ihan ostettua kuka vaan ja tyhmät miehet uskoo kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka edes rupeaa parisuhteeseen jonkun perseen takia? Voiko olla vääristyneempää.
98 prosenttia miehistä.
Ei tarvi olla fitnessmimmi, mutta itsestään huolehtiva normaalipainoinen kyllä. Ei ylipainoinen ihminen ole miellyttävää katsella, oli sitten kyseessä mies tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kun se komistus rakastuu pullukkaan naiseen, jonka huumorintaju ja äly mätsää omaan? Pitäiskö sen ottaa sen sijaan kuivakka ja hitaanpuoleinen fitness-kaunotar, jonka kanssa sillä ei ole yhtä kivaa?
Kuulostaa pikkasen järjettömältä.
Kuka edes rupeaa parisuhteeseen jonkun perseen takia? Voiko olla vääristyneempää.