Jos nainen hankkii hoikan Fitness kropan, niin miehistä ei ole pulaa
Naiset itkevät sinkkuuttaan. Kannattaisi alkaa käydä salilla ja laihduttaa niin miehiä riittäisi. 99% miehistä katselee isotissisiä fitness misukoita.
Kommentit (328)
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole väärin, että pullukka nainen etsii tasokasta miestä kumppaniksi? Jos ajatellaan asiaa kylmän rationaalisesti, eikö olisi reilumpaa, että jokainen etsisi kumppanin omasta "sarjastaan"? Tämä ajatus nousee usein esiin, kun puhutaan ulkonäöstä ja statuksesta. Jos nainen ei itse vastaa yleisiä kauneusihanteita, miksi hänen tulisi silti odottaa saavansa kumppaniksi niin sanotusti "tasokkaan" miehen eli hyvännäköisen, menestyvän ja itsevarman?
Olisiko oikeudenmukaisempaa, että pullukka nainen suuntaisi katseensa alhaisen tason miehiin, jotka jakavat samat realiteetit hänen kanssaan? Onhan tasapainoisessa parisuhteessa usein tärkeää, että molemmat osapuolet kokevat olevansa samalla viivalla.
Tasoista puhuminen = incelin ulinaa
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole väärin, että pullukka nainen etsii tasokasta miestä kumppaniksi? Jos ajatellaan asiaa kylmän rationaalisesti, eikö olisi reilumpaa, että jokainen etsisi kumppanin omasta "sarjastaan"? Tämä ajatus nousee usein esiin, kun puhutaan ulkonäöstä ja statuksesta. Jos nainen ei itse vastaa yleisiä kauneusihanteita, miksi hänen tulisi silti odottaa saavansa kumppaniksi niin sanotusti "tasokkaan" miehen eli hyvännäköisen, menestyvän ja itsevarman?
Olisiko oikeudenmukaisempaa, että pullukka nainen suuntaisi katseensa alhaisen tason miehiin, jotka jakavat samat realiteetit hänen kanssaan? Onhan tasapainoisessa parisuhteessa usein tärkeää, että molemmat osapuolet kokevat olevansa samalla viivalla.
Taas tätä samaa sekopäistä selitystä. Muille ihmisille ulkonäkö ei määritä tasoa. On älykkyys, koulutustaso, huumori ja hurjan paljon muita asioita, joista ihminen kiinnostuu. Ja juu, oikeasti myös miehet. On tärkeää, että olet aidosti ihastunut kumppaniisi, että jaatte samat arvot, ja arvostat hänen kiinnostuksen kohteitaan ja ammattiaan. Sitten siitä voi jotain tullakin.
Hmmm, tälleen yli 45+ ikäisenä kyllä kuuminta hottia jos on hyvä kroppa. Sen olen huomannut. Tässä iässä monet ihan matameja. Oon kasvoiltani myös ihan nätti.
Onhan se totta, että urheilullinen kroppa nostaa tasoa eikä se ole edes haastavaa saada. Itse treenaan salilla ja käyn power pilateksessa. Syön hyvin ja herkuttelenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ruma, läski ja vanha (yli 40v). Miehiä riittää silti. Ja oikein mukavia sellaisia vieläpä. Itke kovempaa.
Sama, muttei ole miehiä jonoksi. Tarvin yhden hyvän.
Just eilen flirttaili mulle yksi mies. No lopetin sen kun kuulin että on vasta 31v. Vähän turhan nuori mulle. Olen ehkä jollain tavalla sitten jotenkin muuten mukava tyyppi, koska ulkonäkö ei taatusti tässä ole se vetovoimatekijä. Miehet ei siis katso ainoastaan ulkonäköä.
Ja sellaiset fantasiat siellä. Ystävällisyys ei ole flirttailua.
Kieh kieh! Sä et voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ruma, läski ja vanha (yli 40v). Miehiä riittää silti. Ja oikein mukavia sellaisia vieläpä. Itke kovempaa.
Ja tulet sieltä satumaasta nyt pois. Kukaan mies ei halua rumaa, lihavaa ja vanhaa naista. Sinä elät omassa fantasiassasi.
Omassa ystäväpiirissäni on useampi vanha ja jopa jokunen lihava (ei siis pelkästään ylipainoinen) 40-50 v nainen löytänyt uuden puolison. Joku näistä on ehkä incelin mielestä myös ruma. Miehet ovat tavallisia ja kivoja, naiset minusta ihania ihmisiä. Oikeassa elämässä kun sekä miehet ja naiset haluavat elämäänsä ihmisen, jonka seurassa on hyvä olla. Ulkokuori on vain kuorta. Jokaisesta tulee vanha, enemmistöstä (myös miehistä) vähintään ylipainoinen. Mutta se paras ystävä siellä ihmisen sisällä säilyy, kun sen löytää.
Hyvin sanottu. Miehetkin ovat ihmisiä ja kaipaavat loppujenlopuksi jotain aitoa yhteyttä, huomiota ja hellyyttä, ja tunnetta että heitä rakastetaan omana itsenään. Sitä ei löydy, jos suhtautuu naisiin kuin esineisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just eilen flirttaili mulle yksi mies. No lopetin sen kun kuulin että on vasta 31v. Vähän turhan nuori mulle. Olen ehkä jollain tavalla sitten jotenkin muuten mukava tyyppi, koska ulkonäkö ei taatusti tässä ole se vetovoimatekijä. Miehet ei siis katso ainoastaan ulkonäköä.
Mulla on muutamakin katsottuna varalle. Hyviä tyyppejä. En ole oikein saanut aikaiseksi tehdä asialle mitään.
Moni mies on mun rahojen perässä. Pitää kattoo, ettei ole semmonen ainakaan.
Joo, naisesta hyötymään pyrkiviä kullankaivajamiehiä on paljon. Ne kantsii skipata ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole tuo kroppa paljon auttanut, naapuritkin valittaa hajusta. Kohta varmaan poliisitkin tulee käymään.
Mitenpä tuon hävittäisi?
-
En ole tosissani. Makaaberilla huumorilla yritän piristää itseäni, ettei aamu tuntuisi niin helevetin masentavalta.
Extremeporvoolla aloitettiin maaliskuu.
Naapurini, sinäkö siellä? Todella ilkeää ja äärimmäisen kademielistä kirjoittelua.
Hyvää huomenta joka tapauksessa. 🙄
Yläkommentti on kuin
murh@nhimoinen psykopaatti
kateustagettamassa ja taisi
tulla paikkakunnalta.
Äärimmäisen toksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tulet sieltä satumaasta nyt pois. Kukaan mies ei halua rumaa, lihavaa ja vanhaa naista. Sinä elät omassa fantasiassasi.
Tässä just söin aamupalaa ihanan miehen kanssa, joka nukkui mun kainalossa yön. 🥰
Irto pil****u. Oot vaan helppo pa**no
Missä ja ketkä naiset itkevät sinkkuuttaan?
Mahdatko nyt kuvitella, että nuoret naiset haluaa miehen minkä tahansa?
Eivät. He haluavat itsensä vertaisen kypsän, vastuullisen ja henkisesti normaalin isän lapsilleen. Esim. ap ei siihen kykene eikä riitä.
Miesten haluttomuus/kyvyttömyys aikuistua syrjäyttää heidät, sekä se max. 200 sanan sanavarasto, joka ei mahdollista keskustelua eikä ajattelua.
Vierailija kirjoitti:
Hmmm, tälleen yli 45+ ikäisenä kyllä kuuminta hottia jos on hyvä kroppa. Sen olen huomannut. Tässä iässä monet ihan matameja. Oon kasvoiltani myös ihan nätti.
Onhan se totta, että urheilullinen kroppa nostaa tasoa eikä se ole edes haastavaa saada. Itse treenaan salilla ja käyn power pilateksessa. Syön hyvin ja herkuttelenkin.
Wau! Tällaisia naisia miehet haluaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä just söin aamupalaa ihanan miehen kanssa, joka nukkui mun kainalossa yön. 🥰
Ja sinä olet kateellinen tuolle kommentoijalle ja sorruit vielä hyvin ala-arvoiseen kommentointiin ja haukkumiseen. Katkeruus haisee pahalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tätä samaa sekopäistä selitystä. Muille ihmisille ulkonäkö ei määritä tasoa. On älykkyys, koulutustaso, huumori ja hurjan paljon muita asioita, joista ihminen ki
Ja silti kun katsot ympärillesi, niin Suomessa parit ovat kaikilla tavoin (yleensä, huom yleensä) täsmälleen samaa tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
Vierailija kirjoitti:
Mulle on tärkeää, että meidän pankkitileillä on yhtä paljon rahaa. Se on eka. Sitten tulee luonne. Sen jälkeen ulkonäkö.
No ei oo isoja tissejä tai fitness-kroppaa, mutta mies on silti aina järjestynyt tarvittaessa. Välillä useampikin.
Kun tuo poliisiteemakin mainittiin.
Järkyttäviä kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sellaiset fantasiat siellä. Ystävällisyys ei ole flirttailua.
No tämä oli kyllä erittäin suoraa, ei voinut erehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kun se komistus rakastuu pullukkaan naiseen, jonka huumorintaju ja äly mätsää omaan? Pitäiskö sen ottaa sen sijaan kuivakka ja hitaanpuoleinen fitness-kaunotar, jon
Niinhän ne tekevätkin ja saavat tehdä. Minulle kertoi yksi ukko, että hän oli aikoinaan saanut elämänsä parasta seksiä joltain lihavalta naiselta. Ei kuitenkaan koskaan olisi voinut naida, koska lihava. Sehän oli miehen oma prioriteetti, laittaa naisen kilot sijalle 1. Kyllä niin saa tehdä, että valitsee ulkonäön perusteella kumppanin, vaikka jäisi parhaasta seksistä tai huumorista paitsi. Ainut mitä ei saa vaatia on vaatia toista laihduttamaan. Sitten pitää vaan olla ilman naista, jos kohdalle ei osu mieluista. Ei minullekaan ole osunut kohdalle mieluista miestä, enkä ole epämieluisaa ottanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on tärkeää, että meidän pankkitileillä on yhtä paljon rahaa. Se on eka. Sitten tulee luonne. Sen jälkeen ulkonäkö.
Miehen pitää olla saavuttanut jotain erityistä. Tai olla erityinen jollakin tavalla. Tavallinen ei kelpaa. Mun pitää ihailla miestä. Katsoa hiukan ylöspäin.
Ap, miehet ovat onnellisimpia robotin kanssa, joka on muotoiltu miehen tarpeen mukaan ja ohjelmoitu jätkäaivoilla. Silloin se on mukavaa seuraa ja kolon kokokin on omalle värkille tuunattu. Eivät miehet naisista pidä. Me naiset ollaan tällaisia kuin ollaan, revi siitä. Jos sulle ei kelpaa vapaasta riistasta, niin oo yksin. Jos ei tasosi yllä nykyfitnessmimmeihin, niin tajuat kai, että oma tasosi ei riitä heihin. Heitä on.