Jos nainen hankkii hoikan Fitness kropan, niin miehistä ei ole pulaa
Naiset itkevät sinkkuuttaan. Kannattaisi alkaa käydä salilla ja laihduttaa niin miehiä riittäisi. 99% miehistä katselee isotissisiä fitness misukoita.
Kommentit (328)
Poliisit puhuu kropasta tietyissä tilanteissa. Ja sitten ajaa paikalle monosen musta auto.
Itse en tykkää isoista tisseistä. Pienet a-kupit on parhaimmat.
Fitness vie rinnat. Ainoastaan ottamalla silarit on fitnesspimu isotissinen. Että hyvä naismaki. Parempi , että noin tyhmät miehet ei musta kiinnosti.(:
Öh. Fitness ja isotissinen on luonnollisena yhdistelmänä ääriharvinainen, koska ensimmäinen viittaa matalaan rasvaprosenttiin ja tisseistä taas iso osa on rasvakudosta. Fit- typyköillä on usein silarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailman kaunein naisjalkapalloilija.
https://www.iltalehti.fi/jalkapallo/a/2c24372a-8e06-4945-be43-089033f71…
Varmasti löytyy 100 kauniinpaakin.
Without makeup ihan normi... Kilolla pakkelia ja maalia saa vaikka mitä aikaan.
Näin se on.
Mutta kun yleensä meille hoikille naisille riittää se yksi mies, niiden muiden hätistely käy joskus voimille.
Tyrkyt miehet luulevat olevansa kaikki niitä, jotka voivat rikkoa suhteen. Itseluottamusta ei puutu, sen sijaan kykyä kunnioittaa toisen parisuhdetta kyllä.
Jokainen on oma kaunis yksilönsä, katse koko persoonaan, ei vain ulkomuotoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun opas naisen seksiwau-olemukseen. Ole epärationaalinen. Tee kävelylenkkejä intuition mukaan. Keräile kävelyretkiltäsi mielenkiintoisia asioita, sieniä, marjoja, kiviä, pudonneita esineitä, kadonneita asioita. Ole valpas. Tee pitkiä pyörälenkkejä hitaasti, katso maisemia. Tutki ympäristöä ja ihmisiä.
Hyvää liikuntaa on esim. kivien kantaminen rannalta ja niistä jonkun asian muuraaminen. Esim. grilli.
Olen lempeässä liikkeessä. Välillä poistu polulta jyrkempiin kohtiin, jotta syke nousee.
Tämän lisäksi salia 2 x viikossa.Tämä kuulostaa jonkun eläkeläisen liikuntarutiinilta eikä täytä edes viikottaisen suositusten mukaista liikuntasuositusta, jossa tulisi olla myös reipasta/rasittavaa liikuntaa mukana riittävästi. Kyllä naisen kehollakin voi rasittavaa liikuntaa harrastaa,
Mä asun yksin tilavassa omakotitalossa, kuntosalilla teen muutakin kuin poljen kuntopyörää. Käyn uimassa uimahallilla, sulana aikana pyöräilen, kuljen luonnossa, kesällä tulee liikuntaa ruohon leikkaamista. En ole vain sisätiloissa.
Silti voin pahoin. En tiedä onko tämä esivaihdevuosia vai onko mulla burn out tai olenko masentunut. Olen stressaantunut, ahdistunut, surullinen ja masentaa. Kärsin unettomuudesta. Takana todella kipeä avioero.
Enimmäkseenhän sitä sinkkuuttaan itkee ne miehet, joille ei kelpaa kuin fitnespimut.