Jos nainen hankkii hoikan Fitness kropan, niin miehistä ei ole pulaa
Naiset itkevät sinkkuuttaan. Kannattaisi alkaa käydä salilla ja laihduttaa niin miehiä riittäisi. 99% miehistä katselee isotissisiä fitness misukoita.
Kommentit (328)
Mitäs kun minua eivät sellaiset miehet kiinnosta?
Sinä et ole sama kuin 99% miehistä.
Ap voi hankkia työpaikan, käydä kanssa salilla ja vaihtaa vielä aivonsa hyväluonteiseen niin ehkä niitä naisiakin pääsisit näkemään.
Vierailija kirjoitti:
Tässähän se todellinen syy yksinäisyyteen on, kun ei kukaan kelpaa niin ei ketään löydykään.
Eihän niistä ole muutenkaan pulaa niin miksi näkisin vaivan? :D Ennemminkin toivois saavansa olla niiltä rauhassa
Se näky kun nainen kyykkää salilla ryppypersehousuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässähän se todellinen syy yksinäisyyteen on, kun ei kukaan kelpaa niin ei ketään löydykään.
No ei kai sitä nyt ketään pinnallista kusipäätä oteta vain siksi että sun mielestä joku pitää olla? :D
Omasta takaa rahaa on, takaan sen. Löytyy sivistystä ja älyä, miksi alkaisin jollekin seksileluksi?
Mietin, että sellainen nainen ei mitenkään voi olla onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä haluaisin miehen, joka arvostaisi minussa fitness-kroppaa, joka ei minua itseäni kiinnosta lainkaan?
Mun luovuus kärsii, jos olen esine jollekin. I cant breath.
Joten iso EI.
Kuten joku mainitsi, aloittaja tuntuu olevan varsin yksinkertainen ihminen.
Käärijän veljellähän on sellainen. Säälittävä misukka, jolla on aivojen tilalla selkeästi sahajauhoa. . . Kuten miehelläänkin.
Naisista 99 prossaa haluaa miehen, joka tekee kotityöt. Hopi hopi!
Totta. Hyvä kroppa lisää todennäköisyyttä saada kumppani. Koskee sekä miehiä että naisia
Fitness isolla alkukirjaimella, yhdyssanat kirjoitettu erikseen, pilkkusäännöt hukassa, kongruenssi... Mitäs vielä? Aloittajan koulutustaso? Alakoulu vielä kesken?
Hankkii mitä hankkii mutta ei se välttämättä mikään onnen tae ole. Täytyyhän sen ulkonäön lisäksi synkata paljon tärkeempiä asioita eikä ne mene niin vaan aina yksiin.
Eipä ole tuo kroppa paljon auttanut, naapuritkin valittaa hajusta. Kohta varmaan poliisitkin tulee käymään.
Mitenpä tuon hävittäisi?
-
En ole tosissani. Makaaberilla huumorilla yritän piristää itseäni, ettei aamu tuntuisi niin helevetin masentavalta.
Hyvät naiset.
Jotkut vastentahtoisesti rintavat
hakeutuvat kirurgiaan päästääkseen
niistä tisseistään eroon.
Uskokaa pois.
Aloittaja taitaa olla aika yksinkertainen ihminen.