Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nainen hankkii hoikan Fitness kropan, niin miehistä ei ole pulaa

Vierailija
01.03.2025 |

Naiset itkevät sinkkuuttaan. Kannattaisi alkaa käydä salilla ja laihduttaa niin miehiä riittäisi. 99% miehistä katselee isotissisiä fitness misukoita. 

Kommentit (328)

Vierailija
161/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaatteko?

Valta on naisilla. 

Miehet vikisevät ja syrjäytyvät. 

Vikisköön ja syrjäytykööt. Tässä on tuhansia vuosia yritetty miellyttää. Ei vi tt u kiinnosta vaan enää.

Vierailija
162/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaatteko?

Valta on naisilla. 

Niin. Mies on usein tyytyväinen, jos saa seksiä, hellyyttä ja ihailua. Tämän lisäksi vielä hyvää ruokaa ja kauniin kodin. Ongelma on, että harva on sen arvoinen. Jos mies on minua alempana, en ole kiinnostunut antamaan näitä asioita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen kroppa on lähinnä sitä naista itseään varten. Hyvä jos se on toimintakykyinen, terve ja voimakas. Ikä iskee meihin kaikkiin, sairaudet, vaikeat elämäntilanteet. Geenilotto ei suosi kaikkia. Alituinen puhe naisen kropasta on harvinaisen tylsää.

Jep. Toki ihan sen naisen oman hyvinvoinnin kannalta olisi hyvä pitää paino kurissa ja liikkua monipuolisesti, jotta kroppa pysyy voimakkaana, toimintakykyisenä ja terveenä mahdollisimman pitkään. Se, miellyttääkö se mahdollisimman monia miehiä on aika sivuseikka. 

Nimenomaan. 

Vierailija
164/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies arvostaa naisessa pelkkiä isoja tissejä ja timmiä kroppaa, minä en ole kiinnostunut sellaisesta miehestä. Sori.

Vierailija
165/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vidun sama mitä sä sönkötät. Ei ole fitnessvartaloa. Olen parisuhteessa.

N55

Vierailija
166/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen, kun tapasin mieheni ollessani hyvin pyöreä. Oli kiva sen jälkeen tulla hyvään kuntoon ja monta vaatekokoa alaspäin, kun tiesi, että mies ei vaadi sellaista. Elämäntaparemontin jälkeen mieshuomio lisääntyi, mutta ei minua kiinnosta. Arvokkain aarre on tuo mieheni, joka ihastui minuun, eikä vartalooni vain. 

Vierailija
167/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies arvostaa naisessa pelkkiä isoja tissejä ja timmiä kroppaa, minä en ole kiinnostunut sellaisesta miehestä. Sori.

Eri asia, kos mies pystyy ostamaan kokonaisen saaren. 

Vierailija
168/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaatteko?

Valta on naisilla. 

Niin. Mies on usein tyytyväinen, jos saa seksiä, hellyyttä ja ihailua. Tämän lisäksi vielä hyvää ruokaa ja kauniin kodin. Ongelma on, että harva on sen arvoinen. Jos mies on minua alempana, en ole kiinnostunut antamaan näitä asioita. 

En kyllä ymmärrä lähtökohtaisesti tuota ajatusmaailmaa. Minäkin tykkään seksistä, hellyydestä, ihailusta, siitä että joku tekee minulle ruokaa ja siivoaa puolestani. V i ttu kaikki tykkää tuosta. Miksi minä alkaisin toimittamaan tuota kaikkea jollekkin, oli hyvä tai huono mies? Miksi ihmeessä tekisin omasta elämästäni tuollaista että palvelen jotakin? On tässä nyt omiakin juttuja tehtävänä.

N44

Vierailija
169/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ohjesääntö että miehellä itsellään tulee olla rasvaprosentti n 10 prosenttiyksikköä vähemmän kuin vaatimallaan naisella. 

Vierailija
170/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opas naisen seksivau-kroppaan:

Älä syö kuin virtahepo

Opas miehen seksikkääseen kroppaan:

Käy salilla kuin mielipuoli, syö kunnolla ja kuoleta itsesi, laske ravintoarvot pieteetillä...

Kokeile itse kärvistellä nälässä jollain 1000 kcal dieetillä ja katso miten helppoa se on? Miehenä olisi kyllä leppoista kun saisi syödä reippaasti ja lihas kasvaa melkein kuin itsestään kun kehossa on testosteronia.

Lisäksi valtaosa naisista tarvitsee lisätäytettä kroppaan saadakseen sellaiset "seksivau"-tissit ja -kropan. Luonnostaan isorintaisia hoikkia ei ole paljoa. Ja sitten ne tissit on tiellä urheillessa ja aiheuttaa hartiavaivoja ym. 

Hyvillä rintsikoilla saa seksivau-rinnat. Täytyisi tosin etabloida, että minkä kokoiset rinnat lasketaan suuriksi.

Vierailija
171/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä syö kuin virtahepo

Käy salilla kuin mielipuoli, syö kunnolla ja kuoleta itsesi, laske ravintoarvot pieteetillä...

Kokeile itse kärvistellä nälässä jollain 1000 kcal dieetillä ja katso miten helppoa se on? Miehenä olisi kyllä leppoista kun saisi syödä reippaasti ja lihas kasvaa melkein kuin itsestään kun kehossa on testosteronia.

Lisäksi valtaosa naisista tarvitsee lisätäytettä kroppaan saadakseen sellaiset "seksivau"-tissit ja -kropan. Luonnostaan isorintaisia hoikkia ei ole paljoa. Ja sitten ne tissit on tiellä urheillessa ja aiheuttaa hartiavaivoja ym. 

Hyvillä rintsikoilla saa seksivau-rinnat. Täytyisi tosin etabloida, ett

No mutta eikö ne silti ole paljaina pienet?

Vierailija
172/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap pitää silikoninaisista. Hoikalla naisella ei yleensä ole rintoja.

Höpö höpö.

Vierailija
173/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fitness-kroppa naisella on melko helppo suoritus. Laihduttaa normaalipainoon ja kuntosalitreeniä 1-2 vuotta niin näin on voitettu ihan bikinifitnesskisoja Suomessa. Ainakin 10v sitten kun instatsirpulat halus sm-mestaruuden tai mitalisijoituksia cv:seen niin bikinifitness oli tie. Jopa blörffi on bikinifitnessvoittaja 😂

Unohdit sen, että pitää hommata tekotissit, -hiukset, -huulet ja -kynnet. Lisäksi sen pari vuotta pitää elää nälässä ruokavaliota kytäten ja treenata hulluna siellä salilla. 

Monelle bikinifitness on tie syömishäiriöön ja mielenterveysongelmiin (kuinka tervepäiselle se blörffikään vaikuttaa). 

Vierailija
174/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaatteko?

Valta on naisilla. 

En kyllä ymmärrä lähtökohtaisesti tuota ajatusmaailmaa. Minäkin tykkään seksistä, hellyydestä, ihailusta, siitä että joku tekee minulle ruokaa ja siivoaa puolestani. V i ttu kaikki tykkää tuosta. Miksi minä alkaisin toimittamaan tuota kaikkea jollekkin, oli hyvä tai huono mies? Miksi ihmeessä tekisin omasta elämästäni tuollaista että palvelen jotakin? On tässä nyt omiakin juttuja tehtävänä.

N44

Parisuhteessa molemmat palvovat ja palvelevat toisiaan

Vierailija
175/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rakkaus iskee, ei  kehon ääriviivoilla ole merkitystä. Ihanaa rakastaa ja olla rakastettu.

Vierailija
176/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen kroppa on lähinnä sitä naista itseään varten. Hyvä jos se on toimintakykyinen, terve ja voimakas. Ikä iskee meihin kaikkiin, sairaudet, vaikeat elämäntilanteet. Geenilotto ei suosi kaikkia. Alituinen puhe naisen kropasta on harvinaisen tylsää.

Minusta se on kyllä minun ja mieheni yhteinen, kun rakastelemme. Naisen kroppa on ehkä enemmän yhteinen kuin miehen kroppa. Jollakin tavalla. 

Mistä alapeukut? Naisen kroppa on enemmän miehen ja myöhemmin lapsien käytettävissä. Olen hyvin perinteinen naisellinen nainen. Minusta tuntuu luonnottomalta, että jotkut naiset pirstovat itsensä treenalla jonkin kehon osan ylisuureksi. 

Minusta naiseus, söpöys, kukat jne. tuntuu tosi luonnolliselta itselleni. Kusettaisin itseäni, jos kuvittelisin olevani voimakas fyysisesti. 

Vierailija
177/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin käydä taannoin salilla, vaikka laihdutettavaa ei ollutkaan järjettömän montaa kiloa koska olin ns. laiha läski.

Sanoisin, että miesten kiinnostus asettui gaussin käyrän muotoon. Koska en ollut ikinä urheillut ja aloin tavoitella nimenomaan maksimaalista lihaskasvua, tuloksia tuli suhteellisen nopsaan. Siinä, kun olin käynyt salilla 3-8kk, miesten mielenkiinto oli suurimmillaan. Siitä se alkoi lihasmassan kasvaessa pikku hiljaa laskemaan, ja nykyään jopa salille samaan aikaan sattuvien miesten katseet ovat siirtyneet omasta kropastani sen tsekkaamiseen, mitkä painot mulla on käytössä.

Vierailija
178/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaatteko?

Valta on naisilla. 

Parisuhteessa molemmat palvovat ja palvelevat toisiaan

Kyseinen kirjoittaja oli ottamassa palvelijan roolia, kunhan vaan on *sen arvoinen* mies. Sen arvoisia ei olekaan, että yksipuolisesti alkaisi palvelemaan. 

Vierailija
179/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä syö kuin virtahepo

Huhhuh kun on miehellä rankkaa, syö normaalisti ja harrasta liikuntaa, johon miehen keho on luotu.

Naisena syö liian vähän, altista itsesi kitudieetillä ravintoainepuutoksille, hormonitoiminnan muutoksille, kuihduta kaikki vähäkin lihasmassa kehosta syömällä liian vähän, kärsi anemiasta, hiustenlähdöstä, hedelmättömyydestä, ole väsynyt jatkuvasti kun et saa ruuasta tarpeeksi energiaa tehdä yhtään mitään...

Vierailija
180/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ukkoa ristiksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä