Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voidaanko nämä hallituksen hullutukset kumota

Vierailija
01.03.2025 |

Voidaanko nämä hallituksen hullutukset kumota seuraavan hallituksen toimesta.? Esim. Jos SDP tulisi seuraavaksi valtaan.

Esim. Työnhakuvelvoite voitaisiin poistaa, sillä kyllä kaikki ketkä töitä haluaa, niin hakee niitä. Eihän se hakeminen sinänsä auta työpaikan saannissa, siitähän voi tehdä niin huonon, ettei töihin oteta. 

Keksitään tänne mitä voitaisiin muuttaa paremmaksi. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinta osaa ei muuteta vaikka sdp olisikin seuraava pm-puolue koska luultavasti kokkareet olisi mukana siinäkin hallituksessa eivätkä tietenkään anna purkaa tekemiään "välttämättömiä" heikennyksiä.

Vierailija
2/8 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDP:ssä pitää varoa setäosastoa. Muuten rahat jatkaa omiin taskuihin eksymistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Sdp:n varjobudjetissa ei kumota tehtyjä leikkauksia. Joten menepä töihin.

Vierailija
4/8 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Sdp:n varjobudjetissa ei kumota tehtyjä leikkauksia. Joten menepä töihin.

Mene itse. He voivat muuttaa budjettiaan, ja todennäköisesti tekevätkin sen. 

Vierailija
5/8 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDP ei tietenkään edes halua purkaa oikeistohallituksen tekemisiä, vaan nauttia niistä ilman että on tarvinnut ottaa itse epäsuosituista päätöksistä vastuuta. Esim vaikka edellinen pm, ei halunnut edes vallassa ollessaan muuttaa pienyritysten veronkiertoporsaanreikää, sen sijaan hyödyntää sitä itse.

Vierailija
6/8 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nykyinen lastentarha hallitus kaatuu vielä  kesään mennessä.Silloin Suomi alkaa nousemaan kun SDP on johtamassa Suomea.

Vierailija
7/8 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sdp on samaa kuin muut. Eli ei muuta mitään. On vielä pahempi sossupuolue velvoitteineen. Ideoida voi tietysti parannuksia muuten kansalaisten kesken.

Vierailija
8/8 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitättömän indeksikorotuksen poisto jo ennestään liian alhaiseen ja mitättömään toimeentuloa vastaavaan työmarkkinatukeen oli kyllä ihan sairasta. Ja tämmöisellä minimi tuella joka muutenkin aiheuttaa mielenterveysongelmia kun ei se riitä edes perustarpeisiin, on vielä kamalat velvoitteet ja kyykytystä.

Kertoo jotain päättäjien arvomaailmasta eikä ole joutunut itse koskaan sellaisella korvauksella kitumaan jotta tietäisi. Ei ole ollut kiinnostusta edes kokeilla kun tietää jo ettei sillä pystyisi elämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän