Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nainen hankkii hoikan Fitness kropan, niin miehistä ei ole pulaa

Vierailija
01.03.2025 |

Naiset itkevät sinkkuuttaan. Kannattaisi alkaa käydä salilla ja laihduttaa niin miehiä riittäisi. 99% miehistä katselee isotissisiä fitness misukoita. 

Kommentit (328)

Vierailija
61/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma, läski ja vanha (yli 40v). Miehiä riittää silti. Ja oikein mukavia sellaisia vieläpä. Itke kovempaa.

Vierailija
62/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt suoraan sanotaan niin laiha salinainen joka ottaa itsestään persuskuvia, seisten oudossa asennossa jalat levällään ja varpaillaan ei hirveästi kiihota. Enemmänkin voi kysyä että yrittääkö tuo putkauttaa munan alapäästään vai mikä ihmeen asento tuokin on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pulaa miehestä. Olen parisuhteessa.

Vierailija
64/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmm. Tykkään myös siitä, mitä 10 km pyörälenkki tekee ihmisen aivoille. Vertaa tunnin salitreeniä ja itsensä peilistä tuijottamista. Voiko ihmisen mieli olla enempää laatikossa?

Vierailija
65/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja taitaa olla aika yksinkertainen ihminen.

Aloittaja on oikeassa

Aloittaja/ sinä on/olet incel.

Incelit on syrjäytyneitä rupumiekkosia.

Vierailija
66/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ruma, läski ja vanha (yli 40v). Miehiä riittää silti. Ja oikein mukavia sellaisia vieläpä. Itke kovempaa.

Sama, muttei ole miehiä jonoksi. Tarvin yhden hyvän. 

Vierailija
67/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä auta paljonkaan. T. kokemusasiantuntija, vartalo tosin vain mallinvartalo, 176 cm.

Vierailija
68/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt suoraan sanotaan niin laiha salinainen joka ottaa itsestään persuskuvia, seisten oudossa asennossa jalat levällään ja varpaillaan ei hirveästi kiihota. Enemmänkin voi kysyä että yrittääkö tuo putkauttaa munan alapäästään vai mikä ihmeen asento tuokin on. 

Kuvaamasi asento luo mielikuvan suuremmasta vyötärö-lantio erotuksesta kuin mitä se oikeasti on.

Vierailija
69/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän niistä ole muutenkaan pulaa niin miksi näkisin vaivan? :D Ennemminkin toivois saavansa olla niiltä rauhassa

Lihapiirakka päivässä pitää miehet kaukana 😙

Vierailija
70/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi olla miehelle koira, rapsuteltavana ja perässä kulkevana.

Vierailija
71/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja taitaa olla aika yksinkertainen ihminen.

Aloittaja on oikeassa

Missä? Ei ainakaan siinä, että nainen haluaisi huonon miehen hinnalla millä hyvänsä. Mitä nainen tekee huonolla parisuhteella? Mieluummin yksin, kuin miehen kanssa, joka ei ole kiinnostunut minusta ihmisenä. 

Minä olin nuorena isotissinen hyväkroppainen nainen. Niitä tietynlaisia kiinnostujia riitti. Siksi en koskaan lähtenyt minnekään pelkän ulkonäön takia lähestyvien kanssa. Jos joku ensin halusi olla ystäväni, saattoi päästä pidemmälle. Ainakin aviomieheni kohdalla näin. 

Vierailija
72/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän niistä ole muutenkaan pulaa niin miksi näkisin vaivan? :D Ennemminkin toivois saavansa olla niiltä rauhassa

Leikitäänkö nakkipiiloa?

Vierailija
73/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä ilmiö, mutta mitä paremmalta näyttää sitä vähemmän miehet kiinnostaa. Oikeastaan ne lakkaa kiinnostamasta kokonaan. Liittyy varmaan kohonneeseen lihasmassaan ja rasvan vähyyteen jolloin testot nousee ja estrogeenit laskee. Mitä vähemmän estrogeenia sitä vähemmän miehet kiinnostaa.

Mulla kiinnostuksen tappaa incel-tyypillinen ulina ja sovinismi.

Kumpikin on luontainen ehkäisyväline. 

Vierailija
74/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaamasi asento luo mielikuvan suuremmasta vyötärö-lantio erotuksesta kuin mitä se oikeasti on.

Jep, näitä poseerattuja feikkikuvia on somet pullollaan. Mahtaisi olla AP:llekin pettymys kun sillä somen unelmien fitnesskissalla onkin aivan lättänä takapuoli oikeassa maailmassa.

Vierailija
75/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se näky kun nainen kyykkää salilla ryppypersehousuissa. 

On kyllä koominen näky, miksi kukaan tekee itsestään tuollaisen pellen?

Muutenkin minusta kroppa näyttää vääristyneeltä, kun on epäsuhtaiset mitat. Järkyttävän iso perse vaikkapa. Kaunis kroppa on sopusuhtainen. Voima ja lihaksikkuus on kaunista, kun se on toiminnallista. Siis jonkun tanssijan kroppa. Wau! Ihan tavallinen liikunta, kävely, pyöräily jne. tekee ihmisen kropasta kauniin. 

Tähän komppaan.

Itse en harjoita mtn 'fitnessiä'.

Tanssijan kroppa on aika lailla 

miltä mun kroppani näyttää.

Ei tarkoitusta överimatalaan

rasvaprosenttiin - kuukautiskierto menee

radaltaan sekä tekee koko olemuksen 

kuivakan näköiseksi.

En missään nimessä halua näyttää 

kuivakalta tai riutuneelta

- vaan terveeltä ja vahvalta.

Todella koulukiusaajamainen aloitus.

Vierailija
76/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
77/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan haluaisi olla miehelle koira, rapsuteltavana ja perässä kulkevana.

Mä voisin kerran viikossa laittaa pannan ja kulkea nelinkontin. Wuh! 

Vierailija
78/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fitness isolla alkukirjaimella, yhdyssanat kirjoitettu erikseen, pilkkusäännöt hukassa, kongruenssi... Mitäs vielä? Aloittajan koulutustaso? Alakoulu vielä kesken? 

Ehkä ap tarkoittaa jotain kaupassa myytävää Fitness-kroppaa?

Vierailija
79/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heitänkö ne miehille siis?

Itse olen vegaani.

Vierailija
80/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tulet sieltä satumaasta nyt pois. Kukaan mies ei halua rumaa, lihavaa ja vanhaa naista. Sinä elät omassa fantasiassasi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi