Jos nainen hankkii hoikan Fitness kropan, niin miehistä ei ole pulaa
Naiset itkevät sinkkuuttaan. Kannattaisi alkaa käydä salilla ja laihduttaa niin miehiä riittäisi. 99% miehistä katselee isotissisiä fitness misukoita.
Kommentit (328)
Jos nyt suoraan sanotaan niin laiha salinainen joka ottaa itsestään persuskuvia, seisten oudossa asennossa jalat levällään ja varpaillaan ei hirveästi kiihota. Enemmänkin voi kysyä että yrittääkö tuo putkauttaa munan alapäästään vai mikä ihmeen asento tuokin on.
Ei ole pulaa miehestä. Olen parisuhteessa.
Mmm. Tykkään myös siitä, mitä 10 km pyörälenkki tekee ihmisen aivoille. Vertaa tunnin salitreeniä ja itsensä peilistä tuijottamista. Voiko ihmisen mieli olla enempää laatikossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja taitaa olla aika yksinkertainen ihminen.
Aloittaja on oikeassa
Aloittaja/ sinä on/olet incel.
Incelit on syrjäytyneitä rupumiekkosia.
Vierailija kirjoitti:
Olen ruma, läski ja vanha (yli 40v). Miehiä riittää silti. Ja oikein mukavia sellaisia vieläpä. Itke kovempaa.
Sama, muttei ole miehiä jonoksi. Tarvin yhden hyvän.
Ei välttämättä auta paljonkaan. T. kokemusasiantuntija, vartalo tosin vain mallinvartalo, 176 cm.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt suoraan sanotaan niin laiha salinainen joka ottaa itsestään persuskuvia, seisten oudossa asennossa jalat levällään ja varpaillaan ei hirveästi kiihota. Enemmänkin voi kysyä että yrittääkö tuo putkauttaa munan alapäästään vai mikä ihmeen asento tuokin on.
Kuvaamasi asento luo mielikuvan suuremmasta vyötärö-lantio erotuksesta kuin mitä se oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Eihän niistä ole muutenkaan pulaa niin miksi näkisin vaivan? :D Ennemminkin toivois saavansa olla niiltä rauhassa
Lihapiirakka päivässä pitää miehet kaukana 😙
Miksi kukaan haluaisi olla miehelle koira, rapsuteltavana ja perässä kulkevana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja taitaa olla aika yksinkertainen ihminen.
Aloittaja on oikeassa
Missä? Ei ainakaan siinä, että nainen haluaisi huonon miehen hinnalla millä hyvänsä. Mitä nainen tekee huonolla parisuhteella? Mieluummin yksin, kuin miehen kanssa, joka ei ole kiinnostunut minusta ihmisenä.
Minä olin nuorena isotissinen hyväkroppainen nainen. Niitä tietynlaisia kiinnostujia riitti. Siksi en koskaan lähtenyt minnekään pelkän ulkonäön takia lähestyvien kanssa. Jos joku ensin halusi olla ystäväni, saattoi päästä pidemmälle. Ainakin aviomieheni kohdalla näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän niistä ole muutenkaan pulaa niin miksi näkisin vaivan? :D Ennemminkin toivois saavansa olla niiltä rauhassa
Leikitäänkö nakkipiiloa?
Vierailija kirjoitti:
Se on jännä ilmiö, mutta mitä paremmalta näyttää sitä vähemmän miehet kiinnostaa. Oikeastaan ne lakkaa kiinnostamasta kokonaan. Liittyy varmaan kohonneeseen lihasmassaan ja rasvan vähyyteen jolloin testot nousee ja estrogeenit laskee. Mitä vähemmän estrogeenia sitä vähemmän miehet kiinnostaa.
Mulla kiinnostuksen tappaa incel-tyypillinen ulina ja sovinismi.
Kumpikin on luontainen ehkäisyväline.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaamasi asento luo mielikuvan suuremmasta vyötärö-lantio erotuksesta kuin mitä se oikeasti on.
Jep, näitä poseerattuja feikkikuvia on somet pullollaan. Mahtaisi olla AP:llekin pettymys kun sillä somen unelmien fitnesskissalla onkin aivan lättänä takapuoli oikeassa maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se näky kun nainen kyykkää salilla ryppypersehousuissa.
On kyllä koominen näky, miksi kukaan tekee itsestään tuollaisen pellen?
Muutenkin minusta kroppa näyttää vääristyneeltä, kun on epäsuhtaiset mitat. Järkyttävän iso perse vaikkapa. Kaunis kroppa on sopusuhtainen. Voima ja lihaksikkuus on kaunista, kun se on toiminnallista. Siis jonkun tanssijan kroppa. Wau! Ihan tavallinen liikunta, kävely, pyöräily jne. tekee ihmisen kropasta kauniin.
Tähän komppaan.
Itse en harjoita mtn 'fitnessiä'.
Tanssijan kroppa on aika lailla
miltä mun kroppani näyttää.
Ei tarkoitusta överimatalaan
rasvaprosenttiin - kuukautiskierto menee
radaltaan sekä tekee koko olemuksen
kuivakan näköiseksi.
En missään nimessä halua näyttää
kuivakalta tai riutuneelta
- vaan terveeltä ja vahvalta.
Todella koulukiusaajamainen aloitus.
Maailman kaunein naisjalkapalloilija.
https://www.iltalehti.fi/jalkapallo/a/2c24372a-8e06-4945-be43-089033f71…
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi olla miehelle koira, rapsuteltavana ja perässä kulkevana.
Mä voisin kerran viikossa laittaa pannan ja kulkea nelinkontin. Wuh!
Vierailija kirjoitti:
Fitness isolla alkukirjaimella, yhdyssanat kirjoitettu erikseen, pilkkusäännöt hukassa, kongruenssi... Mitäs vielä? Aloittajan koulutustaso? Alakoulu vielä kesken?
Ehkä ap tarkoittaa jotain kaupassa myytävää Fitness-kroppaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitänkö ne miehille siis?
Itse olen vegaani.
Vierailija kirjoitti:
Olen ruma, läski ja vanha (yli 40v). Miehiä riittää silti. Ja oikein mukavia sellaisia vieläpä. Itke kovempaa.
Ja tulet sieltä satumaasta nyt pois. Kukaan mies ei halua rumaa, lihavaa ja vanhaa naista. Sinä elät omassa fantasiassasi.