Ne naiset joiden mielestä lihaksikas mies on vastenmielinen.
Mulla on teoria: He eivät pidä lihaksikasta miestä viehättävänä siksi koska eivät itse syystä tai toisesta halua / kykene kuntoilla tai treenata. Suurin osa tapaamistani salilla käyvistä naisista taas tykkää lihaksikkaista miehistä, ja vice versa. Samankaltainen vetää puoleensa toista.
Kommentit (200)
Vierailija kirjoitti:
Napakka teoria, rahka-Make
Thanx <3
Joo, ei mua kiinnosta pullistelu 😄
Kuntoiluun ei tarvita isoja lihaksia.
Syömällä itseään kasvattavat löytävät toisensa niinkuin kehostaan huolehtivatkin.
Kyllä silmä tottuu siihen mitä näkee. Nuorempana painonnostosalilla kiinnitin huomiota painonnostajien paksuihin reisiin, enkä innostunut bodareiden ruumiinrakenteesta. Jos olisin käynyt kaupallisella salilla niin rimppakinttuiset bodarit olisivat varmaankin olleet vetävän näköisiä. Nyt keski-ikäisenä pidän kaikkia pururadalla näkemiäni miehiä hyväkroppaisina koska erottuvat selvästi Prisman kaljamahaisesta enemmistöstä.
Salisonnien on vain vaikea hyväksyä, että suurin osa naisista ei pidä lihavuorista.
Vierailija kirjoitti:
Salisonnien on vain vaikea hyväksyä, että suurin osa naisista ei pidä lihavuorista.
Hyvin niitä on meille riittänyt :) Jotkut naiset rakastaa isoja lihaksia.
Nyt vuoden alusta onkin hyvä ottaa kunnon spurtti tehotreenausta.
Olisipa varmasti hirmuisen yksinkertaista olla tuollainen make. Itselläni meni 30-vuotiaaksi löytää mies, jonka kanssa arvot, luonteenpiirteet, mieltymykset ja seksuaalienergia kohtasivat. Sali tai salin puute ei liittynyt näihin oikeasti tärkeisiin asioihin mitenkään.
Niin. No en minäkään minkään fitness-beibin kanssa tuntisi oloani kauhean luonnolliseksi kun itsellä ei urheilu ja liikunta ole lähellä sydäntä. M33
Eikö kenenkään muun mielestä ole todella kornia, että pullistelevat lihaskiput ovat ennen kaikkea miesten oma miesihanne jota projisoivat naisiin :D Tsekatkaa esim Tom of Finland. Naureskelen tätä aina itsekseni että salimakeja ihailevat miehet paljastavat ennen kaikkea omat seksuaalifantasiansa muille.
Mitä isommat lihakset niin sitä vähemmän päässä järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin niitä on meille riittänyt :) Jotkut naiset rakastaa isoja lihaksia.
Nyt vuoden alusta onkin hyvä ottaa kunnon spurtti tehotreenausta.
No hyvä, miksi siis ap valittaa jos kerran naisia riittää?
Minulla on urheilutaustaa ja pidän kehonrakennusta typeryytenä. Olen ollut osan omasta elämästäni todella hyvässä kunnossa ja lihasmassaakin on ollut
- lihasten kasvattaminen on ylensyöntiä. Yhtä typerää olisi kerätä rasvaa, kuin johonkin nälkävuosiin varustautuen. Mitä varten niitä lihaksia kerätään? Onko lihaksenkerääjällä jokin käsittelemätön trauma, mahdollisesti fyysisestä väkivallasta ja puolustuskyvyttömyydestä sitä vastaan?
- kehonrakennus kuluttaa kehoa. Se rasittaa, lisää oksidaatiota ja lyhentää elinikää. (Pitkän eliniänkään tavoittelu ei ole itseisarvoista, vaan luonnollinen seuraus terveellisestä elämästä, joka ei pidä sisällään kehonrakennusta)
- kehonrakennukseen liittyy kompulsioita ja vääränlaista tavoitteellisuutta. Liikunta siksi, että keho pysyy loppuun saakka joustavana, jäntevänä ja aineenvaihdunta toimivana, on tärkeää. Kehonrakennus ei edistä mitään näistä. Jos salia tehtäisiin tällä periaattella, lihakset eivät koskaan kasvaisi pallomaisiksi
- vääränlainen tavoitteellisuus pakottaa tekemään kompromisseja muissa terveysasioissa: steroidit, synteettiset ja muuten luonnottomat valmisteet, lääkeaineet, ym. rasittavat, kuluttavat ja varastoituvat kehoon
- lihas ei tunne ikää. Jos haluaa priorisoida fyysisen toiminnallisuutensa vanhana, tämä onnistuu vain säännönmukaisella liikunnalla läpi elämän. Lihasta ei voi varastoida kymmeniksi vuosiksi, eikä se ole tarkoituksenmukaistakaan
- salilla hankittavat lihakset ovat vääränlaisia. Keho mukautuu siihen, mihin sitä käytetään. Painavien asioiden nostelu tuottaa pallolihaksia, jotka ovat rumia ja näyttävät perversoituneelta. Joka kerta kun näen tällaisen vartalon, mietin, että mitä ihmettä varten tuollainen on rakennettu. Se on ruma ja epäkäytännöllinen, ja kuluttaa hirvittävästi. Kuin joku röhisevä sonni kävelisi vastaan kadulla: ainoa ajatus joka herää, on miksi?
Kohtuullinen määrä liikuntaa, esim. 5 tuntia viikossa, on nykyihmiselle järkevää. Ellei tee fyysistä työtä, fysiikan rakentaminen ei ole millään tasolla järkevää. Ja jos tekee, itse työ luo optimaalisen rakenteen keholle, ei tarvitse rakentaa pallolihaksia. Mielestäni hoikka, jäntevä, notkea ja solakka keho on kaikista kaunein
Se miten tuon 5 tuntia jakaa (ehkä kymmenenkin, jos liikunta on hyvin kevyttä, esim. kävelyä tai rauhanomaista keräilyä, puutarhanhoitoa, ym.) on oma asia. Itse teen joka päivä aamuin, illoin ja keskellä päivää joitakin liikkeitä ja tämä toimii erinomaisesti. Kehoni on koko ajan vetreä, mikään ei rikkoudu, rasitus on tasaista ja hyvin vähän kuormittavaa. Olo on koko ajan erinomainen
Ainakin itselläni se on osaksi tosiaankin sitä, etten usko miehen, jolle ulkonäkö ja kuntoilu on niin tärkeää, viihtyvän kanssani. Toinen on sitten se, että ällöttää se pullistelu ja omien lihojensa kyttäys ja kuolaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kenenkään muun mielestä ole todella kornia, että pullistelevat lihaskiput ovat ennen kaikkea miesten oma miesihanne jota projisoivat naisiin :D Tsekatkaa esim Tom of Finland. Naureskelen tätä aina itsekseni että salimakeja ihailevat miehet paljastavat ennen kaikkea omat seksuaalifantasiansa muille.
Se ei ole välttämättä homoseksuaalisuutta, se on myös homososiaalisuutta. Siihen ei pitäisi suhtautua hihitellen, vaan enemmän ajatella, että nuoret pojat ja miehet tarvitsevat sen oman elämänpiirinsä. 1980-luvun action-elokuvat usein ruokkivat sitä ihannetta. Osin tuo ihanne on esipuberteettinen, mutta sellaisenakin tärkeä, ihan siinä missä tyttöjen kaukorakkaudet.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on urheilutaustaa ja pidän kehonrakennusta typeryytenä. Olen ollut osan omasta elämästäni todella hyvässä kunnossa ja lihasmassaakin on ollut
- lihasten kasvattaminen on ylensyöntiä. Yhtä typerää olisi kerätä rasvaa, kuin johonkin nälkävuosiin varustautuen. Mitä varten niitä lihaksia kerätään? Onko lihaksenkerääjällä jokin käsittelemätön trauma, mahdollisesti fyysisestä väkivallasta ja puolustuskyvyttömyydestä sitä vastaan?
- kehonrakennus kuluttaa kehoa. Se rasittaa, lisää oksidaatiota ja lyhentää elinikää. (Pitkän eliniänkään tavoittelu ei ole itseisarvoista, vaan luonnollinen seuraus terveellisestä elämästä, joka ei pidä sisällään kehonrakennusta)
- kehonrakennukseen liittyy kompulsioita ja vääränlaista tavoitteellisuutta. Liikunta siksi, että keho pysyy loppuun saakka joustavana, jäntevänä ja aineenvaihdunta toimivana, on tärkeää. Kehonra
Ja lisään vielä: olen liikkunut lapsesta asti ja tiedän tämän perusteella, että voimatasoni ovat korkeat ja lihakset rakentuvat tehokkaasti, jos niitä rakentaa. Mutta kun tässä ei ole minkään maan järkeä. Yhtä idioottimaisen näköistä, kuin nainen, jolla on silikoniset pallotissit ja pömppöhuulet. Tuo kaikki on täysin keinotekoista, eikä edes hämää ketään. En pysty ymmärtämään ihmisiä, jotka pitävät esim. noita pallotissejä kiihottavina, aivan kuin eivät hahmottaisi, että rinnat eivät ole täynnä maitoa vaan silikonia
Bodarit ovat epäluonnollisen näköisiä. Yököttäviä. Vain toinen yhtä seonnut tykkää.
Minulla oli nuorena luonnollisen lihaksikas isä, ja huomaan että oikeastaan pidän täsmälleen päinvastaisen näköisistä kuin hän. Samoin ilmeisesti äitini piti oman isänsä vastakohdasta. Mutta käytännössä tällä ei ole merkitystä, koska en ole se osapuoli joka valitsee, enkä muutenkaan nirso. Ehkä se merkitys, etten sekoa helposti lihaksikkaista miehistä, enkä oikein ymmärrä että joku voi seota. Olen tapaillut kyllä lihaksikasta miestä, ei kuitenkaan bodaria, eikä se haitannut, eikä tuonut mitään lisäarvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole välttämättä homoseksuaalisuutta, se on myös homososiaalisuutta. Siihen ei pitäisi suhtautua hihitellen, vaan enemmän ajatella, että nuoret pojat ja miehet tarvitsevat sen oman elämänpiirinsä. 1980-luvun action-elokuvat usein ruokkivat sitä ihannetta. Osin tuo ihanne on esipuberteettinen, mutta sellaisenakin tärkeä, ihan siinä missä tyttöjen kaukorakkaudet.
Osittain kyse voi olla myös aivojen alikehittyneisyydestä. Ylikorostunut fyysisyys ja seksuaalisuus voivat olla ilmentymää siitä, että rationaalisella, otsalohkossa tai muilla myöhemmin kehittyneimmillä aivoalueilla ei ole toimintaa. Kehollisuutta ylikorostava yksilö on ihmisen koko potentiaalin verrattuna kuin pelkän hauislihaksen rakentaja. Tasapainoinen ihminen näkee, miten hölmöä on kehittää vain hausilihasta. Hauslihaksen kehittäjä on itse todella innoissaan isosta hauislihaksestaan.
Napakka teoria, rahka-Make