Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ne naiset joiden mielestä lihaksikas mies on vastenmielinen.

Vierailija
31.12.2024 |

Mulla on teoria: He eivät pidä lihaksikasta miestä viehättävänä siksi koska eivät itse syystä tai toisesta halua / kykene kuntoilla tai treenata. Suurin osa tapaamistani salilla käyvistä naisista taas tykkää lihaksikkaista miehistä, ja vice versa. Samankaltainen vetää puoleensa toista.

Kommentit (200)

Vierailija
41/200 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehonrakennus pitkälle edetessään näyttää pahalta sekä miehissä että naisissa. Oon ite nelikymppinen nainen, joka on saanu viimeaikoina palautetta useammasta osoitteesta, että "onpa sulla habaa naiseksi". Siis ei ole tämäpäivänä, ne on vain jäänteet siitä, että 1)teininä harrastin cheerleadingia missä piettiin kova lihaskuntotreeni (ilman salilaitteita!) kolme kertaa viikossa, 2)parikymppisenä tein joka aamu ne cheerleadingissä opitut liikkeet ja punnerrukset 3)siitä kolmikymppiseksi asuin niin, että tein päivittäin polttopuita ja kannoin kaivosta vettä sisään, sekä sisältä likaisia vesiä ulos.

Tällaisella elämällä ei sa sellaista kroppaa kuin tavoitteellista kuntosalitreeniä harrastavilla ja ruokavalioon samalla satsaavilla fitnesstyypeillä. Heitä on lähipiirissä. Mun elämäntavalla saa kropan joka pelaa ja jaksaa, hyvän tasapainon jne. Saa kehuja hyvinnuodostuneesta pebasta ja naiseksi suuresta habasta. Jos oisin kehonrakennuksesta ollu kiinnostunu, oisin todennäköisesti menestyny, koska luontaisesti pieni rasvaprosentti ja korkea testosteronitaso (näkee nimettömän ja etusormen suhteesta. Pitempi nimetön naisella tarkoittaa korkeampaa testosteronia, mikä auttaa urheilussa.

Bodarit ei kiinnosta. Steroidien käyttö on yleistynyt kuntourheilijoidenkin parissa ja oon parista tapailukumppanista epäilly, vaikkeivat mitään salimakeja olleetkaan. Saahan sitä olla luonnollisella tavalla lihaksikas. Kehonrakennus on vähän eri, se näyttää oikeasti joltain karjanäyttelyltä... Siinä mahtisonnit.

Vierailija
42/200 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salisonnien on vain vaikea hyväksyä, että suurin osa naisista ei pidä lihavuorista.

Hyvin niitä on meille riittänyt :) Jotkut naiset rakastaa isoja lihaksia.

Nyt vuoden alusta onkin hyvä ottaa kunnon spurtti tehotreenausta. 

Haloo, jos sun lihakset johonkuhun NAISEEN  vetoais niin et ulisisi täällä yksinäisyyttäsi.

Homomiehet tykkää lihaksista. 

Naisiin vetoaa älykkyys. Treenaisit sitä edes kerran elämässäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/200 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko täällä on omituisia naisia tai sitten kaikki puhuvat silmät ja suunsa täyteen paskaa. Ja tuo luonnollisuuden vaatimus, ihanko totta naistenkaan ei pitäisi nähdä vaivaa harjoittamalla kehonsa puutteita esim. pitämään itseänsä hoikkana tai timminä jne? 

Vierailija
44/200 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syömällä itseään kasvattavat löytävät toisensa niinkuin kehostaan huolehtivatkin.

Eikös me kaikki kasveta syömällä, enemmän tai vähemmän?

Vierailija
45/200 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä lihaksikkaita miehiä vastenmielisinä, he eivät vain ole minun tyyppiäni. Pidän normaalivartaloisista, iskävatsaisista, laihoista sekä ihan rehellisen lihavista miehistä. Lihaksikaskin mies menisi, jos olisi (näin tosielämässä harvinaisemmat) työnteon tai elämäntilanteen kerryttämät lihakset, tyyliin fantasiamaailman seppä tai soturi. :D

Mutta salilla käyvä mies elää niin täysin eri maailmassa kuin minä, että se olisi siksi "turn-off".

Mitä tarkoittaa rehellisen lihava? Ja ihmetyttää teidän EI salilla käyvien mielikuva että ainut tyyppi joka salilla käy on stereotyyppinen salimake joka käyttää steroideja. Itse käynyt vuosia salilla ja kroppa enemmänkin niin kuin niissä palomies kalentereissa. Käyn siellä sen 3-4 kertaa viikkoon ja kun pääsen pois niin en puhu mistään salijutuista kellekään ja enkä käytä edes lisäravinteitakaan. Elän ihan normaalia elämää ja se sali on vain harrastus muiden lomassa.

Vierailija
46/200 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
47/200 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on urheilutaustaa ja pidän kehonrakennusta typeryytenä. Olen ollut osan omasta elämästäni todella hyvässä kunnossa ja lihasmassaakin on ollut

- lihasten kasvattaminen on ylensyöntiä. Yhtä typerää olisi kerätä rasvaa, kuin johonkin nälkävuosiin varustautuen. Mitä varten niitä lihaksia kerätään? Onko lihaksenkerääjällä jokin käsittelemätön trauma, mahdollisesti fyysisestä väkivallasta ja puolustuskyvyttömyydestä sitä vastaan?

- kehonrakennus kuluttaa kehoa. Se rasittaa, lisää oksidaatiota ja lyhentää elinikää. (Pitkän eliniänkään tavoittelu ei ole itseisarvoista, vaan luonnollinen seuraus terveellisestä elämästä, joka ei pidä sisällään kehonrakennusta)

- kehonrakennukseen liittyy kompulsioita ja vääränlaista tavoitteellisuutta. Liikunta siksi, että keho pysyy loppuun saakka joustavana, jäntevänä ja aineenvaihdunta toimivana, on tärkeää. Kehonra

Olipa kummallinen vuodatus. Mitä on "vääränlainen tavoitteellisuus"? Eikö kaikki urheilu ole vääränlaista tavoitteellisuutta? Ei ihmiselle ole pallon potkimisesta, juoksemisesta tai keihään heittämisestä nykymaailmassa yhtään enempää hyötyä kuin lihasten kasvattamisesta.

Mikään kilpaurheilu ei ole terveellistä eikä sitä terveyden takia tehdäkään.

Vierailija
48/200 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on lihaksikas muttei ole päivääkään salilla viettänyt. Joku kehonrakentaja on loppujen lopuksi aika kamala, mutta kai niistäkin joku tykkää.

Vierailija
49/200 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenattu mies/nainen, se on varmaan kaikkien mielestä kaunis mutta moni varmaan karttaa tuota ihmistyyppiä, joka panostaa 99% ulkonäköön ja aika monin näistä usein onkin (juu ei ihan kaikki) melko itsekkäitä ja joustamattomia ja helposti kumppanin vaihtoon pistäviä.

T normaalin näköisen kanssa vähän rennommin

Vierailija
50/200 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän valtaosaan naisista vetoa jos jo ulospäin näkee, että mies pitää itsensä fyysisesti hyvässä kunnossa kaikissa ikäluokissa. Eikä se tarkoita välttämättä isoja näkyviä lihaksia.

Vierailija
51/200 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, voitko rehellisesti sanoa, että et viehäty lihaksikkaasta miehestä?

Vierailija
52/200 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sellaisia naisia oikeasti?

Vierailija
53/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan lihaksia.

N22

Vierailija
54/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on doupannu aivonsa pihalle. Naiset tykkää älykkäistä puheliaista kavereista eikä mistään testoräyhääjästä.

Vierailija
55/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on doupannu aivonsa pihalle. Naiset tykkää älykkäistä puheliaista kavereista eikä mistään testoräyhääjästä.

Olipa outo yleistys. Ei muuten pidä paikkaansa.

Vierailija
56/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luonnollista haluta iso ja vahva mies, joka pystyy suojelemaan naista ja jälkikasvua.

Vierailija
57/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas kuntoilen, treenaan, pelaan höntsälätkää jne enkä ymmärrä liikuntaa kammoavia naisia. Itselläni on hieman massukkiakin, mutta olen kuitenkin semihyvässä kunnossa. Onnistuu kaikki kliseiset fysioterapeuttien testit kuten kyykkyyn meneminen, taivuttaminen sormet lattiaan jne. Vaikka itselläni on massukkia ja ylipainoakin, en pystyisi elämäänn liikuntaa vihaavan naisen kanssa. Salilla olisi aika vaikea katsella hoikkia ja hyväpyllyisiä kuntoilijanaisia, jos oma ei ole sellainen. 

M39

Vierailija
58/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa elamassa mielenkiintoinen sisalto, ja kumppanin kanssa haluan seka keskustella mielenkiintoisista asioista, etta tehda molempia kiinnostavia, miellyttavia asioita. Seurustelin kerran yhden kundin kanssa, joka sitten hurahti  vapaapainiin ja lihaksien kasvattamiseen - kaikki vapaa-aika liittyi sitten siihen, ja han alkoi myos kontrolloimaan sita, mita mina saan hanen lasnaollessaan syoda. Telkkarista katsottiin lahinna vain painia tai jotain tylsaakin tylsempia action-leffoja. Meni vaihtoon. Mulle ei tassa suhteessa ollut enaa mitaan mielenkiintoista, ei mitaan sisaltoa.

Vierailija
59/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taas kuntoilen, treenaan, pelaan höntsälätkää jne enkä ymmärrä liikuntaa kammoavia naisia. Itselläni on hieman massukkiakin, mutta olen kuitenkin semihyvässä kunnossa. Onnistuu kaikki kliseiset fysioterapeuttien testit kuten kyykkyyn meneminen, taivuttaminen sormet lattiaan jne. Vaikka itselläni on massukkia ja ylipainoakin, en pystyisi elämäänn liikuntaa vihaavan naisen kanssa. Salilla olisi aika vaikea katsella hoikkia ja hyväpyllyisiä kuntoilijanaisia, jos oma ei ole sellainen. 

M39

Kai naisellakin saa olla massua jos sullakin on?

Vierailija
60/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa elamassa mielenkiintoinen sisalto, ja kumppanin kanssa haluan seka keskustella mielenkiintoisista asioista, etta tehda molempia kiinnostavia, miellyttavia asioita. Seurustelin kerran yhden kundin kanssa, joka sitten hurahti  vapaapainiin ja lihaksien kasvattamiseen - kaikki vapaa-aika liittyi sitten siihen, ja han alkoi myos kontrolloimaan sita, mita mina saan hanen lasnaollessaan syoda. Telkkarista katsottiin lahinna vain painia tai jotain tylsaakin tylsempia action-leffoja. Meni vaihtoon. Mulle ei tassa suhteessa ollut enaa mitaan mielenkiintoista, ei mitaan sisaltoa.

Sullako ei ole ääkkösiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi