Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ne naiset joiden mielestä lihaksikas mies on vastenmielinen.

Vierailija
31.12.2024 |

Mulla on teoria: He eivät pidä lihaksikasta miestä viehättävänä siksi koska eivät itse syystä tai toisesta halua / kykene kuntoilla tai treenata. Suurin osa tapaamistani salilla käyvistä naisista taas tykkää lihaksikkaista miehistä, ja vice versa. Samankaltainen vetää puoleensa toista.

Kommentit (203)

Vierailija
201/203 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Lihaksikas kroppa on kaunis. Katsokaa vaikka taitoluistelijaa tai voimistelijaa! Mikä vartalon hallinta! Mikä notkeus.

Sen sijaan yksipuolista pumppaamista harrastanut mies ei ole kaunista katsottavaa. Pullohartiat, tönkkö ja pönäkkä. Ehkä vielä huono iho ja pienet kivekset, jos on piikittänyt testoja itseensä. Sitten verisuonet pullottaen kuvitellaan, että nyt kaikki naiset kuolaavat perään.

Vierailija
202/203 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntoiluun ei tarvita isoja lihaksia.

Näin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/203 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin en enää urheile, vain hyötyliikuntaan ja pientä jumppaa kotona (kuntopyörä ja jalkaprässi, jonka sain aivan äskettäin), mutta nuorempana olin tanssija ja yleisurheiluvalmennettava enkä silloinkaan tykännyt lihaksikkaista miehistä. Yksikään poikaystävä eikä mieheni ole ollut urheilija eikä edes kuntoilija. Esteettisessä mielessä lihakset ällöttävät eivätkä urheilijat yleensä ole muutenkaan kiinnostuneita samoista asioista kuin itse olen (poikkeuksia voi aina löytyä, mutta yleensä noin).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme