Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ne naiset joiden mielestä lihaksikas mies on vastenmielinen.

Vierailija
31.12.2024 |

Mulla on teoria: He eivät pidä lihaksikasta miestä viehättävänä siksi koska eivät itse syystä tai toisesta halua / kykene kuntoilla tai treenata. Suurin osa tapaamistani salilla käyvistä naisista taas tykkää lihaksikkaista miehistä, ja vice versa. Samankaltainen vetää puoleensa toista.

Kommentit (200)

Vierailija
61/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

liika on liikaa joka asiassa

Vierailija
62/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no minä en pidä, vaikka olen itse harrastanut kamppailulajeja kilpaa ja kokeillut jopa sitä kehonrakennusta... En vain pidä siinä maailmassa pyörisvistä miehistä, usein heillä ei ole mitään järkevää mielessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kykene kuntoilla tai treenata...

Olisipa ap:kin opetellut ensin edes kirjoittamaan.

Vaan eihän sen kaltaisilla ole "lahjoja", kuin pullisteluun🤮

Vierailija
64/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taas kuntoilen, treenaan, pelaan höntsälätkää jne enkä ymmärrä liikuntaa kammoavia naisia. Itselläni on hieman massukkiakin, mutta olen kuitenkin semihyvässä kunnossa. Onnistuu kaikki kliseiset fysioterapeuttien testit kuten kyykkyyn meneminen, taivuttaminen sormet lattiaan jne. Vaikka itselläni on massukkia ja ylipainoakin, en pystyisi elämäänn liikuntaa vihaavan naisen kanssa. Salilla olisi aika vaikea katsella hoikkia ja hyväpyllyisiä kuntoilijanaisia, jos oma ei ole sellainen. 

M39

Kai naisellakin saa olla massua jos sullakin on?

Harvemmin näen salilla lihavia naisia. Enemmän sellaisia rotevia miehiä on, joilla on sitä massukkia mutta on myös lihastakin. 

M39

Vierailija
65/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä viljellään todella kummallisia käsityksiä kehonrakentajista.

Arnold Schwarzenegger, yksi ikonisimmista kehonrakentajista ja seitsenkertainen Mr. Olympia, nousi myöhemmin urallaan menestyneeksi näyttelijäksi ja Kalifornian kuvernööriksi. Hän toimii aktiivisesti mm. kiinteistösijoittamisen ja hyväntekeväisyyden saralla ja on kerännyt noin 400 miljoonan dollarin omaisuuden.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Arnold_Schwarzenegger

Bruce Oreck, entinen Yhdysvaltain Suomen-suurlähettiläs ja ympäristöasioihin erikoistunut juristi on pitkäaikainen kehonrakennuksen harrastaja ja voittanut mm. useita Coloradon mestaruuksia. 

https://fi.wikipedia.org/wiki/Bruce_Oreck

Vierailija
66/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taas kuntoilen, treenaan, pelaan höntsälätkää jne enkä ymmärrä liikuntaa kammoavia naisia. Itselläni on hieman massukkiakin, mutta olen kuitenkin semihyvässä kunnossa. Onnistuu kaikki kliseiset fysioterapeuttien testit kuten kyykkyyn meneminen, taivuttaminen sormet lattiaan jne. Vaikka itselläni on massukkia ja ylipainoakin, en pystyisi elämäänn liikuntaa vihaavan naisen kanssa. Salilla olisi aika vaikea katsella hoikkia ja hyväpyllyisiä kuntoilijanaisia, jos oma ei ole sellainen. 

M39

Kai naisellakin saa olla massua jos sullakin on?

Harvemmin näen salilla lihavia naisia. Enemmän sellaisia rotevia miehiä on, joilla on sitä massukkia mutta on myös lihastakin. 

M39

Outoa. Minä näen saleilla kaikenlaisia miehiä ja naisia. 

Vierailija
67/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arto Vainio on ammattiklarinetisti ja huippukehonrakentaja.

https://yle.fi/a/3-9177753

Vierailija
68/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä viehätyn harteikkaista, selkä suorassa itsensä kantavista miehistä. Sellaisista, joista kävelytyylistä näkee että liikunta kuuluu elämään, joku taisi mainita palomieskalenterit. Nämä lasken lihaksikkaiksi.

LIIAN lihaksikas on asia erikseen, nimetään vaikka klassisesti Bull Mentula tai iso-Arska. 

Vierailija
69/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä viehätyn harteikkaista, selkä suorassa itsensä kantavista miehistä. Sellaisista, joista kävelytyylistä näkee että liikunta kuuluu elämään, joku taisi mainita palomieskalenterit. Nämä lasken lihaksikkaiksi.

LIIAN lihaksikas on asia erikseen, nimetään vaikka klassisesti Bull Mentula tai iso-Arska. 

Miten sen näkee kävelytyylistä?

Vierailija
70/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ryhti, reipas eteneminen, ei lonni ja laahusta. Valtaosa ihmisistä etenee hitaasti ja vaivalloisesti.

Vierailija
71/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa ulkonäköään korostavilla ja itseään tyrkyttävättävillä ihmisillä on aina jotain ongelmia päässään.

Oli sitten mitä sukupuolta tahansa.

Vierailija
72/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ryhti, reipas eteneminen, ei lonni ja laahusta. Valtaosa ihmisistä etenee hitaasti ja vaivalloisesti.

Eikä vaapu puolelta toiselle kuin ankka.

Vierailija
73/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Bull on ihana 😍

Vierailija
74/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tykkää maskuliinisista miehistä.

Vierailija
75/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan siitä, millaisista lihaksikkaista miehistä puhutaan. Luulen, että esim. tällainen lihaksikas mies vetoaa melko moniin naisiin: https://t4.ftcdn.net/jpg/01/19/60/63/360_F_119606362_oyMJkJtowA2UFkqVrv…

Tällainen lihaksikas mies taas on huomattavasti harvempien naisten suosiossa, mutta on toki heilläkin ihailijansa: https://images.stockcake.com/public/5/2/8/528a46ac-ff57-4d04-85e0-59bbe…

Ykköskohdan miehen kehohan palstanaisten mukaan tulee ihan haravoimalla.

Vierailija
76/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä pitkään ja hartaasti puhkutun ja puhistun lihasmöykyn sisällä on piilossa se monella tapaa keskenkasvuinen pikkupoika.

Kypsät ja itsevarmat ihmiset löllivät sohvalla sipsi ja mässymeressä laardi hytkyen.

Vierailija
77/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä tarkoittaa rehellisen lihava? Ja ihmetyttää teidän EI salilla käyvien mielikuva että ainut tyyppi joka salilla käy on stereotyyppinen salimake joka käyttää steroideja. Itse käynyt vuosia salilla ja kroppa enemmänkin niin kuin niissä palomies kalentereissa. Käyn siellä sen 3-4 kertaa viikkoon ja kun pääsen pois niin en puhu mistään salijutuista kellekään ja enkä käytä edes lisäravinteitakaan. Elän ihan normaalia elämää ja se sali on vain harrastus muiden lomassa."

Tämä on palstanaisille mahdoton skenaario. "Ne vaan luuhaa siellä salilla monta tuntia viikossa". Itse somessa sohvalla monta tuntia illassa.

Vierailija
78/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän nallekarhumaisesta miesvartaloita.

Vierailija
79/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten kukaan mies voisi olla olematta vastenmielinen? 

Vierailija
80/200 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikkast mehet on äklöjä. Esim kuntosalitreeniä harrastava Antti Tuisku. Eihän se kohta mahdu lihaksineen edes lavalle. Lihakset tuntuu olevan tärkeämpi, kuin lauluääni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi