Ne naiset joiden mielestä lihaksikas mies on vastenmielinen.
Mulla on teoria: He eivät pidä lihaksikasta miestä viehättävänä siksi koska eivät itse syystä tai toisesta halua / kykene kuntoilla tai treenata. Suurin osa tapaamistani salilla käyvistä naisista taas tykkää lihaksikkaista miehistä, ja vice versa. Samankaltainen vetää puoleensa toista.
Kommentit (200)
Ne miehet ovat usein äärettömän pinnallisia. Jaksavat kyllä käydä salilla lähes joka päivä, mutta muuta eivät sitten jaksakkaan. Puheet usein pyörii pilden, hormonien ja rahkan ympärillä.
Ei kiitos sali-makea minun elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Napakka teoria, rahka-Make
Siellä on sali- markun molemmat toimivat aivosolut löytäneet toisensa ja lamppu on syttynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kenenkään muun mielestä ole todella kornia, että pullistelevat lihaskiput ovat ennen kaikkea miesten oma miesihanne jota projisoivat naisiin :D Tsekatkaa esim Tom of Finland. Naureskelen tätä aina itsekseni että salimakeja ihailevat miehet paljastavat ennen kaikkea omat seksuaalifantasiansa muille.
Se ei ole välttämättä homoseksuaalisuutta, se on myös homososiaalisuutta. Siihen ei pitäisi suhtautua hihitellen, vaan enemmän ajatella, että nuoret pojat ja miehet tarvitsevat sen oman elämänpiirinsä. 1980-luvun action-elokuvat usein ruokkivat sitä ihannetta. Osin tuo ihanne on esipuberteettinen, mutta sellaisenakin tärkeä, ihan siinä missä tyttöjen kaukorakkaudet.
Osittain kyse voi olla myös aivojen alikehittyneisyydestä. Ylikorostunut fyysisyys ja seksuaalisuus voivat olla ilmentymää siitä, ett
Osin tämä liittyy myös tämän ajan valtavaan arvokuiluun nuorten miesten ja naisten välillä. Kun moni nuori mies katkeroituu naisille ja tytöille, on ihan ymmärrettävää lähteä hakemaan sitä lihaksikasta, esipuberteettisten poikien ihailemansa miehen mallia itsestään. Tyttöjä ihaillaan siitä, että he tekevät asioita itsensä vuoksi, ei miesten. Joten kai myös pojat ja miehet saavat bodata itselleen, miehen mallia etsiäkseen, etenkin kun moni kasvaa ilman turvallista isää.
Minua tai monia muita naisia ei tietenkään tällainen oman ulkonäön ympärille kietoutunut ja pohjimmiltaan hauras miestyyppi ihastuta, mutta miksi pitäisikään. Ei miesten tehtävä ole maailmassa miellyttää satunnaisia naisia. Jos se bodaus toimii samoin kuin Jordan Petersonin käsky pedata sänkynsä, sitten se on hyvä asia. Ja aina voi kasvaa myös henkisesti.
En pidä lihaksikkaita miehiä vastenmielisinä, he eivät vain ole minun tyyppiäni. Pidän normaalivartaloisista, iskävatsaisista, laihoista sekä ihan rehellisen lihavista miehistä. Lihaksikaskin mies menisi, jos olisi (näin tosielämässä harvinaisemmat) työnteon tai elämäntilanteen kerryttämät lihakset, tyyliin fantasiamaailman seppä tai soturi. :D
Mutta salilla käyvä mies elää niin täysin eri maailmassa kuin minä, että se olisi siksi "turn-off".
Vierailija kirjoitti:
Mitä isommat lihakset niin sitä vähemmän päässä järkeä.
Joillakin hormooneilla pää vedetty sekaisin ja niitä lihaksia pitää päästä testaamaan joko toiseen mieheen tai johonkin naiseen. Jälki on rumaa. Kannattaa kiertää kaukaa, voivat pimahtaa ihan mistä tahansa.
Riippuu ihan siitä, millaisista lihaksikkaista miehistä puhutaan. Luulen, että esim. tällainen lihaksikas mies vetoaa melko moniin naisiin: https://t4.ftcdn.net/jpg/01/19/60/63/360_F_119606362_oyMJkJtowA2UFkqVrv…
Tällainen lihaksikas mies taas on huomattavasti harvempien naisten suosiossa, mutta on toki heilläkin ihailijansa: https://images.stockcake.com/public/5/2/8/528a46ac-ff57-4d04-85e0-59bbe…
Vierailija kirjoitti:
Eikö kenenkään muun mielestä ole todella kornia, että pullistelevat lihaskiput ovat ennen kaikkea miesten oma miesihanne jota projisoivat naisiin :D Tsekatkaa esim Tom of Finland. Naureskelen tätä aina itsekseni että salimakeja ihailevat miehet paljastavat ennen kaikkea omat seksuaalifantasiansa muille.
Minua taas huvittaa että noi supermiehekkäät ruskeaksi kiillotetut bodarit on lähes järjesteään roinaajia, ja niiden pikkupikku-uikkareissa on 2 rusinaa ja pikkupikku prinssinnakki. Siis kun roinaaminen alkaa ne on pelottavia eivätkä välttämättä pysty hallitsemaan halujaan, ja kun roinaaminen loppuu tai menee tauolle, ne tarvitsee testosteronikorjaushoitoa. Joku joka on hankkinut lihaksia roinaamalla ja on nyt dopingtestien takia lopettanut on todennöisesti steriili mikropenis.
Niin tai olisko vaan mieltymyksestä kyse? itse olen aina ollut hoikka ja siro nainen mutta en viehäty lihaskimpuista, itseään täynnä olevista peilin edessä viihtyvistä miehistä. En myöskään tosi laihoista. Enemmänkin sellainen pitkä roteva ryhdikäs mies kiinnostaa jonka vartalo on ilman saliakin miehekäs, saa olla vähän mahaakin jne. Leveät hartiat (siis luonnostaan) plussaa.
Tykkään laihoista lihaksikkaista en turvonneista joita näkee aika usein.
Naiset tarkoittavat lihaksikkailla miehillä Bull Mentulan tapaisia. Usain Bolt on jo vaan normaali-/hoikkavartaloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salisonnien on vain vaikea hyväksyä, että suurin osa naisista ei pidä lihavuorista.
Hyvin niitä on meille riittänyt :) Jotkut naiset rakastaa isoja lihaksia.
Nyt vuoden alusta onkin hyvä ottaa kunnon spurtti tehotreenausta.
Miksi ihmeessä ne naiset ei riitä, jotka siitä pitävät? Miksei voi hyväksyä sitä, että monet naiset eivät pidä, vaan projisoida omia mieltymyksiään naisiin?
No mä olen tanssija, en kauheasti nimenomaan salitreeneistä perusta. En tykkää sellaisista "salimake" treenatuista miehistä, vaan hoikista tai vähän pulleista. Itse olen mitoiltani 168/46 ja treenaan balettia 5x viikossa.
Olen sporttinen ja urheileva nainen. Salimaket ällöttävät minua. Muita teorioita?
Bodarit ihailee omaa ja muiden miesten vartaloita. Hyi Helvvv...
Jokaisella on varmaankin näistä omat mielipiteensä, mutta minulla itselläni on jo minulle kovin rakkaan kahdeksankymppisen isäni kautta muodostunut sellainen ajatus, että tosimies vaivaa aika vähän päätään sillä, miltä näyttää. Sama vaivaton ja tyytyväinen suhtautuminen leimaa oman viisikymppisen mieheni kehosuhdetta. Se, että viihtyy omassa kehossaan, on seksikkäämpää kuin se, miltä se keho näyttää. Ja väistämättä bodaaminen luo ainakin minulle mielikuvan, että mies ei ole siinä alkuperäisessä kehossaan viihtynyt.
Toki myönnän, että maailma on aika toisenlainen tänä päivänä, ja varmasti nuorilla miehillä on paljon erilaisia hyväksymättömyyden kokemuksia. Sen myötä ulkonäköpaineetkin ovat ihan eri tavalla läsnä.
Kyllä mä tykkään ulkoilla ja liikkua muutenkin, mut salihommat ei oo kiinnostaneet. Eikä bodarit. Eli totta sikäli, että en oo mitään salijannua etsimässä itselleni. Saa toki olla kuntosaliharrastuskin mut enemmän omaan makuun on retkeilytyyppiset miehet (sellaiset vähän Peltsin tyyppiset mut ei tarvii olla läheskään niin hc-eräjorma). Vaikka samapa tuo, sinkkuna pysytään varmaan ikuisesti :D n32
Nuorena jaksoi peniksellä nostaa täyden vesi ämpärin maasta, nyt ei enää polvet kestä nostoa.
Käyn itse salilla, mutta en kyllä viehäty sali-miehistä, joiden tavoitteena on lihasten kasvattaminen eikä terveys.
Siellä pitkään ja hartaasti puhkutun ja puhistun lihasmöykyn sisällä on piilossa se monella tapaa keskenkasvuinen pikkupoika.
Täällä on puurot ja vellit sekaisin. Ääriesimerkkeinä otetaan jotain steroideilla pumpattuja bodareita. Suurin osa salilla kävijöistä ei koskaan näytä siltä. Pikemminkin se mitä monet naisetkin tuntuvat pitävän "average- kroppana" on se mikä saadaan vuosien säännöllisellä naturaali treenaamisella. Kiitos somen tästä vääristyneestä kuvasta.
Lihaksikas voi olla monella tapaa, eikä lihaksikkuus sulje pois joustavuutta, nopeutta, kestävyyttä. Tasapaino on hyvä olla kaikessa.
Ihminen joka pitää kunnostaan kokonaisvaltaisesti huolta säilyy takuuvarmasti keskivertoa terveempänä kuin se joka ei pidä. Ja lihaksista edelleen tykkäävät monet :)