Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
L💚J
J🧡L
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin vain elämää Hietalan jaksoa ja menneisyyden muistoja nousi esiin roppakaupalla. Elämä on nyt täällaista, kuin on, mutta mihin suuntaasn tie olisi kulkenut, jos olisin hakenut NW:n solistiksi, kuten silloinen laulunopettaja ehdotti? olisiko ääni vielä tallella ja elämä hyvin erinäköistä ja -rytmistä. En tarkoita, että olisin välttämättä tullut valituksi, mutta taipumus olla tarttumatta tilaisuuksiin on ilmeisesti ollut tapani viimeisimmät parikymmentä vuotta. Sama taitaa päteä rakkaudessa.
Olisitko täyttänyt rokkiyhtyeen solistin ns. muodolliset kriteerit?
Se olisi ollut treenauskysymys. Aiemmin kutsuttiin missiksi, joten vaikkei enää ulkonäkö vastaakaan rokkibändin solistin kriteereitä, niin silloin olisin ollut ulkoisestikin ro
Tai sitten emme ole tuttuja. En ole julkisuudessa, joten sieltä en ainakaan löydy.
Jos härnäät, joudut pian tositoimiin. En ole haluton taivaanrannan maalari.
Olisipa tuollainen yllä kuvailemasi Joulu mahdollinen.
Ei ole pelkoja muiden kuplien suhteen, ainoa mahdollinen on henkilökemiat, niiden pitää kohdata muuten ei millään muulla ole väliä. Kaikki muut taas on toissijaisia ja järjesteltävissä, eikä ne ole niin merkityksellisiä viime kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Jos härnäät, joudut pian tositoimiin. En ole haluton taivaanrannan maalari.
Sitä odotellessa
Vierailija kirjoitti:
Juuri poistui sellainen joulujuttu, että oksat pois :)
Minä ainakin ehdin lukea sen :)
Vierailija kirjoitti:
Juuri poistui sellainen joulujuttu, että oksat pois :)
Juuri avasin joululaulusesongin laulamalla jouluisia sävelmiä lettujen paistamisen lomassa. Joulu on asennekysymys.
Vierailija kirjoitti:
Naisille ei viina sovi.
Ei niin, mutta olut ja viini sopii.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa tuollainen yllä kuvailemasi Joulu mahdollinen.
Mitä siinä oli?
Se oli kyllä kiva kuvaus unelmajoulusta kaivatun kanssa. Aika samansuuntaiset ajatukset itsellänikin on.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kävisi hyvin lyhytkin suhde. Tiedän, että pidemmän päälle nainen kyllästyisi minuun ja siihen, että elämä kanssani olisi ainaista köyhäilyä. Muutaman kuukauden tai parin vuoden intohimoinen suhde saattaisi silti olla molemmille hyväksi. Sitten eroaisimme kiitollisin mielin ystävinä - ja kaikki olisivat kateellisia meille.
Oletko se maksuhäiriön näköinen?
Kaivattu saisi unelmajouluna munaa ihan viime pääsiäisenkin edestä.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä tulee.
Tuo tarkoittaa jotain. ?
Ainoa sana joka tuli mieleen kun avasin tämän ketjun, ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kävisi hyvin lyhytkin suhde. Tiedän, että pidemmän päälle nainen kyllästyisi minuun ja siihen, että elämä kanssani olisi ainaista köyhäilyä. Muutaman kuukauden tai parin vuoden intohimoinen suhde saattaisi silti olla molemmille hyväksi. Sitten eroaisimme kiitollisin mielin ystävinä - ja kaikki olisivat kateellisia meille.
Oletko se maksuhäiriön näköinen?
No tuollaista kuvausta en ole kyllä ikinä kuullut itsestäni käytetyn. Minulla ei ole ikinä ollut maksuhäiriömerkintää. Olen yleensä peeaa, mutta en sentään pahasti miinuksella ikinä. Tuskinpa oli minusta kyse.
En tulisi toimeen ilman huopaani. Se on niin lohduttava ja hohkaa lämpöä.
On tässä tosiaan aikaa kuluteltu, huoh.