Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri poistui sellainen joulujuttu, että oksat pois :)
Minä ainakin ehdin lukea sen :)
Itse en edes jaksanut lukea sitä, mutta oletan että siihen pitkään saunaviestiin viitataan
Vierailija kirjoitti:
Fantasiat ei kyllä enää paljon lämmitä
Oho, laitoin tän ennen kuin näin yllä olevan viestin. Se kyllä kieltämättä hieman lämmitti. Mut noin yleisesti ottaen, ois kiva saada kaivattuun yhteys ihan livenä, nähdä oikea ihminen jne.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu saisi unelmajouluna munaa ihan viime pääsiäisenkin edestä.
Saisko suuta ja orgasmeja myös? Itse en ainakaan tule pelkällä munalla, joten unelmajoulu olis tolla reseptillä aika yksipuolinen kokemus
Vierailija kirjoitti:
En tulisi toimeen ilman huopaani. Se on niin lohduttava ja hohkaa lämpöä.
Mahtuuks sinne huovan alle kaksistaan? Olen sievän kokoinen poikamies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla myös se reipas muna🤣 Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mikä sai sinut ihastumaan kaivattuusi?
Jokin, josta olisin halunnut ottaa enempi selvää. Kolahti niin ettei ikinä. Ikävä kyllä hän ei halunnut ja otan oppina. Jokin tarkoitus oli hänen hetkeksi tulla ja lähteä. Hänen jälkeen olen saanut irl sydämiä muutamalta kiinnostuneelta. Pikku hiljaa alan kääntämään sivua. En usko, että rakastun enää, jokin särkyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla myös se reipas muna🤣 Sivusta.
Kyllä reipas pikku munanen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos härnäät, joudut pian tositoimiin. En ole haluton taivaanrannan maalari.
Sitä odotellessa
Sillai ei tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Millainen se on?
Kutsuisin mielelläni
Lämmin ajatus iltaasi
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan intohimoista, huomioivaa ja luotettavaa miestä.
Kaksi noista varmaa, yhdessä varmaan opeteltavaa. Laitas viestiä :)
Ajattelin kaipaamaani naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mikä sai sinut ihastumaan kaivattuusi?
Jokin, josta olisin halunnut ottaa enempi selvää. Kolahti niin ettei ikinä. Ikävä kyllä hän ei halunnut ja otan oppina. Jokin tarkoitus oli hänen hetkeksi tulla ja lähteä. Hänen jälkeen olen saanut irl sydämiä muutamalta kiinnostuneelta. Pikku hiljaa alan kääntämään sivua. En usko, että rakastun enää, jokin särkyi.
Hauska mielikuva tuo irl saadut sydämet. 😁 Varmaankin tarkoitit, että nettimaailmassa olet saanut sydän-emojeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen joulu teillä olisi kaivattusi kanssa?
Todellisuus olisi ehkä arkisempi, sisältäen lapsia ja sukulaisia, mutta tässä nyt fantasiaa:
Koska joulu on kummallekin tärkeä tunnelmallinen juhla ja haluamme panostaa siihen, valmistelisimme joulun yhdessä ahkeruuden, itse tehden. Siivottaisiin, leivottaisiin, kokattaisiin ja koristeltaisiin. Kaikkiaan useampikin päivä mutta tahti kiihtyisi kunnon huhkimiseksi aattoon mennessä. Varmasti siinä jossain mattojen tamppaamisen lomassa ehdittäisiin suukotella ja kosketella vihjailevasti niin, että olisi testattava sängyn jousetkin pyhien varalta olipa lakanoita sikvousmylläkässä eli ei.
Kun kaikki olisi valmista, olisi aika rauhoittua ja nauttia. Lämmitettäsiin joulusauna ja pestäisiin toistemme selät ja muut tärkeimmät paikat ja sopuk
Tämä hieman siloteltu versio meni päiväkijani väliin.
Haaste: kirjoita talviruno kaivatullesi
Tulehan ihana nainen mun luo, niin helpotetaan vähän tätä ikävää ja kaipuuta ja keskustellaan myös pitkän kaavan mukaan. Ohjelmassa olisi rentoutumista ja nautiskelua. Olisi ihana hemmotella sua pitkän ja raskaan viikon jälkeen. Huh, en tiedä mitään parempaa kun me. 🧡
I have nothing to say to you 🤔
Kas metsämökin ikkuna.
Sielt' tonttu ulos kurkistaa.
Jänö laukkaa laputtaa
ja oveen kolkuttaa.
Auta, auta, pyydän sua.
Metsämies kun vaanii mua..
Kaipaan intohimoista, huomioivaa ja luotettavaa miestä.