Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Musta tulisi paras supernanny.
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun on jo näin vanha, ei viitti enää opiskella vuosikausia lisää uusia mmatteja varten.
Minkä ikäinen olet? Olen yli neljäkymmentä eivätkä opiskelu ja oppimisen into ole ainakaan vielä kadonneet.
Sitten oli kaikki hyvät historiajutut, filosofiset keskustelut, luovuuden asiat ja muut ja missä ovat kaikki ne ihmiset joiden kanssa puheltiin näitä kaikkia?
Mä oon oikeesti ihan seinähullu.
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun on jo näin vanha, ei viitti enää opiskella vuosikausia lisää uusia mmatteja varten.
Kaverin 80 v isoäiti teki yliopistossa kursseja. Olet varmaan jo 90.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten oli kaikki hyvät historiajutut, filosofiset keskustelut, luovuuden asiat ja muut ja missä ovat kaikki ne ihmiset joiden kanssa puheltiin näitä kaikkia?
Onhan heitä edelleen.
Ketjussako? Hyvä kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kupla ei puhkeaisi, tiedän sen. Sinusta en tiedä.
No mikset sitten tee aloitetta, jos kerran kupla ei puhkeaisi (= toisella ei ollutkaan kiinnostusta, vaan kaikki oli kuvitelmaa)
Ei kaikki halua suhdetta. Saisin itsekin vastakaikua, mutta koska olisimme mahdoton pari tosielämässä niin miksi ihmeessä tekisin aloitteen vain torjuakseni vastakaiun.
eriNo jos ihan pikkusen vaan kokeiltaisiin, ei tarvitse suhdetta aloittaa ? Sivusta huutelen.
Hän ei pystyisi tuohon kuitenkaan pidemmän päälle, eikä siten edes ehdottaisi, joten sivusta tosiaan huutelet.
Mistä nämä epäilyksesi kumpuavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverin 80 v isoäiti teki yliopistossa kursseja. Olet varmaan jo 90.
No siltä tuntuu välillä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon oikeesti ihan seinähullu.
Kuin myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikset sitten tee aloitetta, jos kerran kupla ei puhkeaisi (= toisella ei ollutkaan kiinnostusta, vaan kaikki oli kuvitelmaa)
Jos se ei halua? Sivusta
Tämä, meistä ei kumpikaan halua ja siksi kaivataan joskus täällä kun ottaa muuten päähän.
Mistä tiedät että toinen ei halua, voisi hyvin halutakin.
Tullut selväksi puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin moni nainen juo tänäänkin liikaa ja alkuviikon häpeää illan tapahtumia.
Viina on viisasten juoma.
Olet aivan oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki halua suhdetta. Saisin itsekin vastakaikua, mutta koska olisimme mahdoton pari tosielämässä niin miksi ihmeessä tekisin aloitteen vain torjuakseni vastakaiun.
eriNo jos ihan pikkusen vaan kokeiltaisiin, ei tarvitse suhdetta aloittaa ? Sivusta huutelen.
Hän ei pystyisi tuohon kuitenkaan pidemmän päälle, eikä siten edes ehdottaisi, joten sivusta tosiaan huutelet.
Mistä nämä epäilyksesi kumpuavat?
Tunnen hänet, sinä et. Turhaan tenttaat.
Tehkää ihmiset asioita mistä tulee onnelliseksi, oli se sitten tänne kirjoittelu tai rullalautailu. Mitä väliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin vain elämää Hietalan jaksoa ja menneisyyden muistoja nousi esiin roppakaupalla. Elämä on nyt täällaista, kuin on, mutta mihin suuntaasn tie olisi kulkenut, jos olisin hakenut NW:n solistiksi, kuten silloinen laulunopettaja ehdotti? olisiko ääni vielä tallella ja elämä hyvin erinäköistä ja -rytmistä. En tarkoita, että olisin välttämättä tullut valituksi, mutta taipumus olla tarttumatta tilaisuuksiin on ilmeisesti ollut tapani viimeisimmät parikymmentä vuotta. Sama taitaa päteä rakkaudessa.
Olisitko täyttänyt rokkiyhtyeen solistin ns. muodolliset kriteerit?
Se olisi ollut treenauskysymys. Aiemmin kutsuttiin missiksi, joten vaikkei enää ulkonäkö vastaakaan rokkibändin solistin kriteereitä, niin silloin olisin ollut ulkoisestikin rooliin sopiva. Turhapa näitä on miettiä, koska men
Kukahan siellä mahtaa olla. Muutama vaihtoehto tulee mieleen. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Nautin.
Mistä erityisesti?
Vierailija kirjoitti:
Livenä keskustellaan
Sama. IRL käydään hyviä keskusteluja ja nautitaan siitä luovuudestakin. Sivusta.
Millaisia yksityiskohtia? Voitaisiin miettiä niitä kahdestaan peiton alla ja ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se ei halua? Sivusta
Tämä, meistä ei kumpikaan halua ja siksi kaivataan joskus täällä kun ottaa muuten päähän.
Mistä tiedät että toinen ei halua, voisi hyvin halutakin.
Tullut selväksi puolin ja toisin.
Mikä?
Sivusta varmaan. Miksi hän pahastuisi?