Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko kotiisi lisää vai vähemmän tavaraa?

Vierailija
01.08.2023 |

Vai onko nyt sopiva määrä?

Itse haluaisin vähentää omaisuutta vielä entisestään vaikka nytkin on jo tosi vähän. Mitä vähemmän on sälää, sitä vapautuneempi on olo.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen, kun näin jogurttipurkin kyljessä kilpailun, josta voi voittaa Muumi-kulhon ja totesin, että en missään nimessä haluaisi sellaista.

Ap

Vierailija
2/13 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää. Elän aika minimalistisesti. Monesta asiasta on puutetta.

T: tuntematon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän, ehdottomasti vähemmän. En todellakaan osallistuisi kilpailuihin, joissa on palkintona lisää krääsää.

Vierailija
4/13 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sopivasti tavaraa.

Vierailija
5/13 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin imurin. Olen nyt useamman vuoden elänyt ilman, mutta taidan sen nyt kuitenkin hommata taas.

Vierailija
6/13 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nojatuolin, lisää tyynyjä, filtin, mattoja ja vaikka mitä muuta.

Vierailija
7/13 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin juuri. Mielestäni vähensin tavaraa noin kolmanneksen. Vieläkin sitä tuntuu olevan liikaa. Muutin isompaan. Haluaisin vieläkin vähemmän tavaraa. Samalla kun puran muuttolaatikoita, pidän tavoitteen mielessäni.

Vierailija
8/13 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika sopivasti. Eniten haluaisin vaihtaa vanhoja asioita uuteen, esim. liian pienen ja naarmuisen keittiön pöydän ja nitisevän ja natisevan sängyn.

Vierailija
9/13 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin just nuo pois kodistani. Lisäksi lähti sohva, vuodevaatteita, pyyhkeitä, talvivaatteita, kaiken maailman kippoja ja kuppeja.

Vierailija
10/13 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin just nuo pois kodistani. Lisäksi lähti sohva, vuodevaatteita, pyyhkeitä, talvivaatteita, kaiken maailman kippoja ja kuppeja.

Sama. Nyt siivoan ulkovarastoa ja muita säilytystiloja. Tänään vein monta säkkiä kierrätykseen. Yhtään mitään en tarvitse lisää enää. Olin vähän kiukkuinen kun ystävätär toi lahjaksi perunankeittopotun, sellaisen terrakottaisen. En olisi tarvinnut. 

Vierailija
11/13 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on aika sopivasti. Olen vasta muuttanut, ja hankalan ex-puolison myötä jouduin lähtemään hyvin vähillä tavaroilla.

Tappelin itselleni tarpeelliset, että pääsin alkuun.

Jotain pientä, yksi lipasto, vähän haarukoita ja pari kylpypyyhettä, pari peiliä ehkä jalkalamppu. Ne tarvitsisi. Henkareita. Ja talouspaperirullateline.

Mitään turhaa en kotiini halua. Vähemmälläkin pärjää.

Vierailija
12/13 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna on vähän tylsää kun toiveikkaana ajattelee ettei viitsi heittää pois, kyllähän sille tavaralle/huonekaluille löytyy käyttöä uudessa suhteessa kun muutetaan yhteen 😅

Vierailija
13/13 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän!

Hitto sentään kaikki pikkukrääsä vain kerääntyy pöydille ja pölyt niiden päälle. Kyllä kunnon varasto olisi kiva, mutta sinnekään ei mitä tahansa roskaa vaan tiiviisti pakattuna tärkeimmät tavarat. Kirjat ja muut johonkin umpinaiseen vitriiniin tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan