Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6

Vierailija
20.11.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (7634)

Vierailija
1921/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuu beibe luokseni. Tarjolla mannapuuroo ja mansikkaa.

Haluan rakkautta ja romantiikkaa. Olisiko mitään? 🤭

Vierailija
1922/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eikö sen ole sitten sama puhjeta? Tietenkin jos täällä hupia hakee."

Niin että tieten tahtoen mennä nolaamaan itsensä, vaikka 90% varmuudella tietää, mikä lopputulema on. 

No jos näin ajattelee, mutta jäähän siihen 10%. Itse en täällä voi enempää asioistani kertoa. Tietäisitpä paljon olen itseäni nolannut. Loput nolaan muita reittejä.

Lisään vielä että toki itse tiedät paljon on menetettävää/saavutettavaa menet sen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1923/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sinua ja samaan aikaan ottaa päähän, kun kaipaus ei tuo sinua yhtään lähemmäksi.

Sehän siinä on, kun täällä huutelu on turvallista ja ei materialisoi mitään tosielämän puolelle. Jos tekisi jotain konkreettista, niin lopputuloksena voi olla kuplan puhkeaminen. 

Miksi näin?

Itse olen sitä mieltä että elämä on liian lyhyt muiden mielipiteistä välittämiselle, niillä ei loppujenlopuksi ole mitään merkitystä.

No tämäpä. Ainutlaatuinen elämä, jossa harvoin kohtaa heitä joiden kanssa olisi mahdollisuus aitoon rakkauteen. Tahtooko katua vai elää? sivusta

Vierailija
1924/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelko on terve tunne.

Vierailija
1925/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

L💚J

Vierailija
1926/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kupla ei puhkeaisi, tiedän sen. Sinusta en tiedä.

No mikset sitten tee aloitetta, jos kerran kupla ei puhkeaisi (= toisella ei ollutkaan kiinnostusta, vaan kaikki oli kuvitelmaa) 

Ei kaikki halua suhdetta. Saisin itsekin vastakaikua, mutta koska olisimme mahdoton pari tosielämässä niin miksi ihmeessä tekisin aloitteen vain torjuakseni vastakaiun. 

eri

No jos ihan pikkusen vaan kokeiltaisiin,  ei tarvitse suhdetta aloittaa ? Sivusta huutelen. 

Vierailija
1927/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että tieten tahtoen mennä nolaamaan itsensä, vaikka 90% varmuudella tietää, mikä lopputulema on. 

No jos näin ajattelee, mutta jäähän siihen 10%. Itse en täällä voi enempää asioistani kertoa. Tietäisitpä paljon olen itseäni nolannut. Loput nolaan muita reittejä.

Itse en mieti mitään "nolaamista" tai "nolostumista". Rakkaudessa ei ole mitään hävettävää. 

Vierailija
1928/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikset sitten tee aloitetta, jos kerran kupla ei puhkeaisi (= toisella ei ollutkaan kiinnostusta, vaan kaikki oli kuvitelmaa) 

Jos se ei halua? Sivusta

Tämä, meistä ei kumpikaan halua ja siksi kaivataan joskus täällä kun ottaa muuten päähän. 

Mistä tiedät että toinen ei halua, voisi hyvin halutakin.

Vierailija
1929/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ei sun tarvii huolia musta. Ainoa lause joka tuli nyt mieleeni kun tulin ketjuun.

Vierailija
1930/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki halua suhdetta. Saisin itsekin vastakaikua, mutta koska olisimme mahdoton pari tosielämässä niin miksi ihmeessä tekisin aloitteen vain torjuakseni vastakaiun. 

eri

No jos ihan pikkusen vaan kokeiltaisiin,  ei tarvitse suhdetta aloittaa ? Sivusta huutelen. 

Hän ei pystyisi tuohon kuitenkaan pidemmän päälle, eikä siten edes ehdottaisi, joten sivusta tosiaan huutelet.

Vierailija
1931/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se ei halua? Sivusta

Tämä, meistä ei kumpikaan halua ja siksi kaivataan joskus täällä kun ottaa muuten päähän. 

Mistä tiedät että toinen ei halua, voisi hyvin halutakin.

Jotkut meistä katsos ihan puhuu mm. näistä asioista kaivatun kanssa. T. Edellinen sivullinen

Vierailija
1932/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en mieti mitään "nolaamista" tai "nolostumista". Rakkaudessa ei ole mitään hävettävää. 

Ja siksi olet vauvafoorumin kaipuuketjussa kaipaamassa(?)

Vierailija
1933/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelko on terve tunne.

Tunteet ovat aina tervettä.

Vierailija
1934/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävisi hyvin lyhytkin suhde. Tiedän, että pidemmän päälle nainen kyllästyisi minuun ja siihen, että elämä kanssani olisi ainaista köyhäilyä. Muutaman kuukauden tai parin vuoden intohimoinen suhde saattaisi silti olla molemmille hyväksi. Sitten eroaisimme kiitollisin mielin ystävinä - ja kaikki olisivat kateellisia meille.

Vierailija
1935/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatko mitä sanoit joskus, kun näistä fiiliksistä keskusteltiin?

Vierailija
1936/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin.

Vierailija
1937/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahastuisitkohan, jos joku päivä lähettäisin sulle ig-viestin. Mulle saa kyllä lähettää koska vaan.

Vierailija
1938/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin inspiraatiotani.

Vierailija
1939/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahastuisitkohan, jos joku päivä lähettäisin sulle ig-viestin. Mulle saa kyllä lähettää koska vaan.

Pistä tulemaan vain rohkeasti.

Vierailija
1940/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki asiat ovat kadonneet. Tylsää.

Ketju on lukittu.