Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asiassa pidät kulissia? Edes pientä?

Vierailija
06.02.2023 |

G

Kommentit (595)

Vierailija
1/595 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

esitän että olen iloinen vaikka oikeasti en ole

Vierailija
2/595 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erota, mikä on kulissia ja mikä ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/595 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minulla on itselläni hyvät geenit jos en opiskele itse vaan sikiän ja painostan jälkeläiset raatamaan opintojen eteen samalla kun itse hengaan täällä.

Vierailija
4/595 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitän pirteää.

Vierailija
5/595 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pidän verhot ikkunoiden edessä. Eipä ole mitään muuta kerrottavaa tai salattavaa.

Vierailija
6/595 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tulen kohtalaisesti toimeen, vaikka elän ulosoton vuoksi ihan köyhyysrajalla. Esitän, etten halua lähteä ulos leffaan, ravintolaan, kahvilaan tms, vaikka tosiasiassa haluaisin, minulla ei vain ole varaa siihen.

Vierailija
7/595 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro, paljonko juon alkoholia. Äitikin varmaan luulee, että juon perjantaisin saunakaljan, vaikka voin juoda niitä viisitoista.

Vierailija
8/595 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis valehtelet. Missä asiassa valehtelet. Olisit toki voinut kysyä suoraankin. Itse valehtelen, että en koskaan käy av:lla.

Vierailija
9/595 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tulin yliopistoon monta vuotta muita vanhempana, koska olin ollut psykoottisesti masentunut, pitkiä aikoja osastolla ja yrittänyt tappaa itseni aina pois päästyäni. Sitten päälle parin vuoden kuntoutus.

Ihan semihyvin olen onnistunut esittämään täysillä käyvää, onnellista ja nuo vuodet erilaisia pikkutöitä tehneeni. Oikeastaan kaikki mun elämässäni on valetta, mikäli ihminen on tutustunut muhun vuoden 2017 jälkeen. Sanon olevani kotihiiri, mutta mulla on edelleen jäätävää sosiaalista jännitystä enkä sen takia jaksa osallistua mihinkään ylimääräiseen.

Oon niin syvällä solmussa etten keksi enää miten päästä ulos tästä. :D En enää meinaa ees muistaa mitä oon kellekin valehdellut, kun tää valheiden verkko on niin levinnyt.

Lisäks oon koko ajan vaarassa menettää luottotiedot koska oon koukussa pikaruokaan ja shoppailuun. Treenaan vain hirveät määrät, jotta paino ees pysyis kurissa.

Vierailija
10/595 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että en kärsi yksinäisyydestä,olen kateellinen perheellisille.

Vierailija
11/595 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kaikki on hyvin ja olen tyytyväinen vaikka olen sinkku jo seitsämättä vuotta. Esitän että kestän sairaudet mutta oikeasti en kestä ja kaikki pelottaa.

Vierailija
12/595 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä että olen rautahermoinen ja järkkymätön, vaikka kuinka menisi palikat pitkin lattioita ja pasmat sekaisin. Toisaalta, ei kai se ole kulissia, jos pää kestää ja pinna venyy. Edes töissä.

Vierailija
13/595 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näytä paljonko minulla on rahaa. Asun köyhällä paikalla ja haluan kuulua joukkoon, joten ajan tavallisella autolla ja käytän vanhoja vaatteita.

Vierailija
14/595 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monessakin. Ja toisaalta mikä on edes kulissia?

Miksi kaikki elämän ongelmat ja epäkohdat pitäisi muillekin esitellä?

Vierailija
15/595 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha-asioissa. Ihmiset yleisesti luulevat minun olevan varakas, mutta todellisuus on aivan toista.

Vierailija
16/595 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisilla paikoilla pidän vaatteita ylläni, etteivät ihmiset huomaisi minulla olevan niiden alla alaston vartalo

Vierailija
17/595 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitän, että uskon näihin "sukupuoli on tunne ja voi olla mitä vaan maan ja taivaan väliltä tai vaikka niiden ulkopuolelta"-juttuihin tietyissä piireissä, esim. somessa, töissä ja tiettyjen kavereiden kanssa. En jaksa sitä vihaaja-foobikko-möykkäämistä, mikä seuraisi, jos myöntäisin, että oikeasti uskon sukupuolen olevan biologinen tosiasia ja noiden muiden olevan identiteettejä, joita osa haluaa jostain mulle käsittämättömästä syystä kutsua sukupuoliksi.

Vierailija
18/595 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esitän, että uskon näihin "sukupuoli on tunne ja voi olla mitä vaan maan ja taivaan väliltä tai vaikka niiden ulkopuolelta"-juttuihin tietyissä piireissä, esim. somessa, töissä ja tiettyjen kavereiden kanssa. En jaksa sitä vihaaja-foobikko-möykkäämistä, mikä seuraisi, jos myöntäisin, että oikeasti uskon sukupuolen olevan biologinen tosiasia ja noiden muiden olevan identiteettejä, joita osa haluaa jostain mulle käsittämättömästä syystä kutsua sukupuoliksi.

Itseasiassa nyt kun mietin, niin tän asian suhteen pidän yllä kulissia tiukemmin kuin aikanaan pidin yllä kulissia siitä, että oon hetero:D Eli oon tavallaan tän asian kanssa enemmän kaapissa kuin homouden.

Vierailija
19/595 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioissa mitkä ei kuulu muille.

Vierailija
20/595 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis valehtelet. Missä asiassa valehtelet. Olisit toki voinut kysyä suoraankin. Itse valehtelen, että en koskaan käy av:lla.

Riippuu varmaan vähän, miten valehtelun määrittelee. Kulissia voi olla sekin, että antaa ymmärtää jotain, mutta ei suoranaisesti väitä.

Oon monesti miettinyt, että jos esim. satunnainen keskustelukumppani kysyy vaikka mitä poikaystäväni tekee työkseen, ja vastaan vaan kysymykseen korjaamatta, että kumppani on nainen, niin valehtelenko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi